Alkujaan tämän lähetti
HiMa
Mulla on uudet Atomicin perinteisen sukset ja täytyy sanoa, että eilen oli -16 asteen pakkasessa todella hyvä luisto ja pito. Pohjassa oli sinistä perus-Rexiä ja Roden pitovoide, olisko asteet tuossa Rodessa -6 tai -8 saakka, mutta toimii todella paljon kylmemmässä! Sinänsä toi pertsasuksipari taitaa olla mulle just sopiva, sillä etsin pakkaskelin suksia ja sellaiset siis sain. Kannatti ostaa asiantuntijalta
Oon opetellut voitelemaan suksia tänä talvena, nyt sujuu toi pitopuolen voitelukin

Toi voiteluhomma ei ole vaikeeta (edes näin blondille), mutta vaatii kyllä hyvät vinkit että pärjää. Pulverivoitelu on vielä opettelematta, mutta eipä taida sitä pulverinappiakaan vielä pakista löytyä...
Rode on aina ollut voide joka pelaa kylmässä hyvin. Joskus kisoissa oli uutta lunta ja pakkasta 16 astetta. En saanut pitämään omilla systeemeillä, koska latu oli pehmeä.
Mietaan Juha oli vieressä voitelemassa ja sanoi, että pistä tosta. Oli -3--7 Rodepurkki. Pikkasen epäilin mutta Jussi sano: " Poika mää oon voirellu ennenki". Seinäpito ja luisto hyvä. Osoittaa muutenkaverin luonteesta jotain. Harva neuvoo kisatilanteessa.
Mutta täällä Porissa kun usein on kosteaa ja jäähileestä tehdyt ladut niin jos sitä pakkasta on alle -8 , pelaa nämä Swixin VR,t hyvin. Toki varmaan muitakin ,mutta itse olen noihin ollut tyytyväinen.
http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/
Kirjanmerkit