FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 23 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

@ Vim

Ota su lansive kyytiin.Mä hommaan itteni jotenkin Kontulaan, jos se nyt onnistuukaan. Ilmaantui yllättäviä synkkiä pilviä mun polkupyöräilytaivaalle. Kolme päivää aikaa säätää. Pitäkää peukkuja.

Kattellaan.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

zippo Guest

onkelmia?

Onko pöörä rikki vai jotain vakavampaa?

LJS Guest
    Tarkoitus on lähteä Kontulaan sunnuntaina. Hieman on epäselvää, että onko räkätauti tulossa vai menossa mutta eiköhän se sunnuntaihin mennessä selviä. Auto on, muttei koukkua saati telinettä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Ota su lansive kyytiin.Mä hommaan itteni jotenkin Kontulaan, jos se nyt onnistuukaan. Ilmaantui yllättäviä synkkiä pilviä mun polkupyöräilytaivaalle. Kolme päivää aikaa säätää. Pitäkää peukkuja.

Kattellaan.
    Jos sun takavaihtaja hajosi, niin mulla on tarpeeton Low Normal XT hyllyssä. Muita Trekkiin sopivia osia on vähemmän.

Mutta kerro nyt yksityiskohtia. Säätäjäluonne tahtoo edes tietää. Itse joudun korjaamaan ensi yön luultavasti autoa kun se vaihteisto vaan kiukuttelee. Eikä se sillä tule varmaan kuntoon, mutta saa luultavasti ajettua pajalle paremmin.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Kymysys

jaksaisko lähtee kontulaan? Pääsekö tuolla jäykkäperäisellä mihinkään? auto ois ja dieselit, kolme pyörää mahtuu taakse. telinnet on vaan eivät katolla ja koukkukin puuttuu...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Jos sun takavaihtaja hajosi, niin mulla on tarpeeton Low Normal XT hyllyssä. Muita Trekkiin sopivia osia on vähemmän.

Mutta kerro nyt yksityiskohtia. Säätäjäluonne tahtoo edes tietää. Itse joudun korjaamaan ensi yön luultavasti autoa kun se vaihteisto vaan kiukuttelee. Eikä se sillä tule varmaan kuntoon, mutta saa luultavasti ajettua pajalle paremmin.
    Ei ole pyöräonkelma vaan pitkänmatkalaissukulaisia on pääkaupunkiseudulla kyläilemässä ja se uhkaa viedä mun harrastusaikaa
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    jaksaisko lähtee kontulaan? Pääsekö tuolla jäykkäperäisellä mihinkään? auto ois ja dieselit, kolme pyörää mahtuu taakse. telinnet on vaan eivät katolla ja koukkukin puuttuu...
    Kyllä ne maastot ovat sellaisia että voi ajella sekä jäykällä ja täpärillä, muutama polku jossa juuret hakkaa jäykkää vähän enemmän. on niitä 90 luvun alusta n. 5 vuotta hakattu jäykällä tosi paljon , mut sitten tuli täpäri muotiin enkä sen koomin ole jäykällä paljon metsän puolelle mennyt, on kai mukavuus josta vanhempana oppii nauttimaan.

Ei ole pyöräonkelma vaan pitkänmatkalaissukulaisia on pääkaupunkiseudulla kyläilemässä ja se uhkaa viedä mun harrastusaikaa
    Toihan on helposti ratkaistavissa: Lainaat edes yhdelle niistä jostain pyörän ja lupa heltiää!

Onko muita innokkaita La lenkkeilijöitä noin kl.10 lähtö. Viikko on taas sluibailtu kaikki kuntoiluun liittyvä hyvine tekosyineen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Srami Katso viesti
    Onko muita innokkaita La lenkkeilijöitä noin kl.10 lähtö. Viikko on taas sluibailtu kaikki kuntoiluun liittyvä hyvine tekosyineen.
    hissuksee vois ajella?ehkä vähän aiemminkin vois lähtee?

Joo mulle käy aiemminkin, kun herätys on kuitenkin viim.0730. Olisko kl.09 ok uimah.

Surullinen Ei lenkkiä ei.

Sopivasti pukkaa kuumetta viikonlopuksi. Mitäs sitä tehokas työntekijä firman ajalla sairastamaan.

Näyttää siltä, että sunnuntain Kontula-a-go-go jää välistä. Ajokuntoon tästä ei toivuta vielä sunnuntaakiksi.

Punapää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Srami Katso viesti
    Joo mulle käy aiemminkin, kun herätys on kuitenkin viim.0730. Olisko kl.09 ok uimah.
    Jep kuulostaa hyvältä!Mutta sit ajellaa ihan hissuksee...

Cubbe tarjoo mulle kyydin Kontulaan sunnuntaina. Lähtekää kaikki joukolla ...... vaikka jäätä särkemään.

ot. Säädin sukulaiset mielestäni hienosti! Uskoakseni kukaan ei edes saanut pavunvartta korvakäytävään tms
    Anatole France

Cubbe tarjoo mulle kyydin Kontulaan sunnuntaina. Lähtekää kaikki joukolla ...... vaikka jäätä särkemään.

ot. Säädin sukulaiset mielestäni hienosti! Uskoakseni kukaan ei edes saanut pavunvartta korvakäytävään tms
    Ok. Mites p-olkisin ja muut. Oletteko suuntaamassa Kontulaan? Vois mennä samoilla kyydeillä.
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

sunnuntaista: mä en oo viel uskaltanu kysyy lupaa ja kun tän päivän lenkki venähti sovitusta tunnista kahteen ni nyt ei oo sopiva hetki kysyä. Muutenki oon vähän kahden vaiheilla. Onko tietoa lenkin kestosta?

Riittävä.
    Ihan ninku Rolls-Roisin tehot

Lupaa ei paappalenkille kysytä vaan ilmoitetaan joukkueenjohtajattarelle että ne stn hullut vetää jonku ihme lenkin jonka kestosta ei oo mtn tiatoo - saavun kotiin kun kaadun raatona ovesta.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Joo toi ajan antaminen on aina nii äärettömän vaikeeta. Mulla paluuaika on aina jotain muuta mitä joku kenties olettaa. Esim. viime viikonloppuna huomannut sanoa mitää paluuajasta. Normi lenkki öbaut 3h ja kestikin 5h. Mokoma pikkuheitto. Toisaalta jos vastauksena purjehduksessa on => se riippuu tuulista, niin ei kai täs hommas voi tietää esim. maastomoreenin hitautta suhteutettuna aika perzpektiviin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    ne stn hullut vetää jonku ihme lenkin jonka kestosta ei oo mtn tiatoo - saavun kotiin kun kaadun raatona ovesta.
    Ihan niin kuin mun vaimo totesi viime lenkin jälkeen. Paitsi ettei se kiroillu.

Mutta mulla on tää kuume. Ja mä koitan korvata ajamista ja lepäämistä notkumalla täällä. Ei hyvä. Menisin nukkumaan mutta kun uunissa on vielä tuli.

Lamppu syttyi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Ihan niin kuin mun vaimo totesi viime lenkin jälkeen. Paitsi ettei se kiroillu.

Mutta mulla on tää kuume. Ja mä koitan korvata ajamista ja lepäämistä notkumalla täällä. Ei hyvä. Menisin nukkumaan mutta kun uunissa on vielä tuli.
    iosta tulikin mieleen; takasta pelti kii ja nukkumaan...zzz

7-veljestä

jos ne on tätä reittiä kulkeneet ni on sahti maistunut:

https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=621293

Mä oon su aamulla lähdössä kohti Kontulaa Rajamäestä noin klo 08:59:42. Mukaan mahtuu yksi muukin fillarinsa kera. Ilmoituksia tulemaan, jos kyyti kelpaa
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”

ota vim lasse kyytii. Mä oon tylsä ja jätän väliin.
    jään pyörii lähi metsissä huomenna.

LJS Guest

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Mä oon su aamulla lähdössä kohti Kontulaa Rajamäestä noin klo 08:59:42. Mukaan mahtuu yksi muukin fillarinsa kera. Ilmoituksia tulemaan, jos kyyti kelpaa
    Kait se on lähdettävä tuonne Kontulaan, kun ei tauti ole saanut yliotetta (vielä). Kyytikin kelpais.

Mistäs sun kyytiin pääsee, vai koukkaatko täältä vesitornin kautta??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJS Katso viesti
    Kait se on lähdettävä tuonne Kontulaan, kun ei tauti ole saanut yliotetta (vielä). Kyytikin kelpais.

Mistäs sun kyytiin pääsee, vai koukkaatko täältä vesitornin kautta??
    Voin koukata sen kautta. Laitatko privana osoitteen tai puhnron.

LJS Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Voin koukata sen kautta. Laitatko privana osoitteen tai puhnron.
    Laitoin tulemaan.

@ Vim & LJS, kiitos lenkkiseurasta. Laittakaas otoksia näkyville. Samoin jos jotakin trakkerikäppyrää tarttui niin sitä myös. aattelin mennä vielä harjottelemaan sitä nousua joka jäi meikältä vajaaksi.
    Anatole France

LJS Guest

Dataa ja kuvia

Tämänpäivän lenkista Sportstracker dataa ja kuvia löytyy tuolta http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=624388 ja tuosta http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=624399
    Kahdessa osassa, kun softa kaatu yhden dropin jälkeen.
    Kiitos seurasta mukana olleille.

mutanaama Guest
    Mun trackeri pysähtyi jonnekin 10km korville, mutta mittari valehteli kilsoja kertyneen parisenkymmentä

Olipahan hienot maastot ajella Itähelsingissä! Kunnon kallioita. Ens kerralla muukin Rajamäen porukka mukaan!!!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •