Suosittelen SU ajoa,siellä on samanlaisia pätkiä kuin Tukholmassa.
Eräs parhaista ajopaikoista eteläsuomessa.7 krt käynyt ja aina huippuajosessioita.
joo täytyy vissiin tosissaan treenata, että mahtuu joukkueeseen =) tosin polven tähystysleikkaus on 26.1., että jos korjattavaa löytyy niin jää vissiin tahkokin väliin... :/ mutta katsellaan sitä sitten ..
Nyt kun yövuoro on miehitetty, niin päivällähän sitä voisi joutaa ajamaankin.
Periaatteellinen kiinnostus tapahtumaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa, mutta täytyy vielä keskustella hallituksen kanssa. Emäntä ei ymmärtänyt ollenkaan edes eilistä lenkkiä. Sanoi sitä ylipitkäksi, vaikka koitin selittää että lenkki oli sopiva, mutta kuskin kunto huono.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
juminy muokkasi tätä : 13.01.2009 at 07.36
Kävin aamupäivällä pyörähtelemässä mm. sääksin ympäri. Lumet oli hävinneet, mutta maa oli onneksi metsäosuuksilla vielä jäässä heti pintakerroksen alta, joten ei kovin raskas keli. Hiekkatiet olikin sit tosi pehmosia ajeltavia!
Kyllä oikea suunta sääksin kiertoon on ehtottomasti vastapäivään.Märkiön parempikin osui lenkilläni alkumatkaan ja tuo kiertosuunta tekee siitä huomattavasti miellyttävämmän ajettavan!
Alkakaa siis kerätä noitarovioon kokkopuita, ne on onneks taas märkiä!![]()
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
@Vim
onko siellä nastoille enää mitään käyttöä? Edelleen näyttää että ke 9.30 oon menossa jaksakkos irrota silloin.
Tämä kiertosuuntavääntö jakaa ihmiskunnan kahteen osaan. Mun mielestäne muut on väärässä.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
No mä uskoisin et nastoilla oli parempi kuin kesäkumeilla olis ollu. Paikoitellen märkää peilijäätä joka olis suattanu olla melko pluikas ilman nastoja! En mä ainakaan ala kesägummeja vaihteleen, kun köyhällä ei oo varaa toiseen kiekkosettiin.
Voisin lähtee huomenna 9.30. Mihin olit ajatellut mennä?
Kiinnostais myös se 50/60 porukan sunnuntain Kontulan retki, ni tulis välillä käytyä myös muissa maisemissa ajelemassa.
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
@Vim
.......mää mihinkään ole menossa sen kummemmin. Auto jää Röykkään ja ajelen rantaa pitkin kohti Kiljavaa. Aja sinä vastaan ja mietitään sitten minne mennään. Laitatko privana sun kännynumeron, mullon uus puhelin ja sun numero jäi edelliseen kapulaan.
Anatole France
Päivän vinkki köyhältä köyhälle: osta käytettynä. Olen ostanut jo kahdet kiekot käytettynä ja eivät olleet kalliita.
Tosin eikös sun Trekissä ollut jo se uusi linkku joka on taka-akselilla? Siihen voi ehkä tarvitakin jotakin erikoisempaa kuin perusmallin pikalinkkuakselit.
Mä en kyllä sunnuntaina lähde Kontulaan. Ottaen huomioon isäntien ajotottumukset ja taidot niin tuo reissu ei sovi ensinkään (vähän vaikeampia maastoja). Entistä enemmän pitää vaan taluttaa pyörää ja siitä ei tule kuin paha mieli vaikka varpaat pysyykin lämpiminä.
[muiden puolesta]
Höpöhöpö.
Vauhti sovitetaan hitaimman mukaan (oikeasti) ja siellä on paikkoja joissa kokee aitoa onnistumisen iloa ja maasto on upeaa. Mukaan vaan.
[/muiden puolesta]
Anatole France
on mullaki valitakitkat ... itseasiassa kahdetkin
toiset on ihan maasto kitkat ja toiset on sellasset allride kitkat
![]()
eli jäällä ei mitään pitoa.. mutta meneepä näillä talvikilometreillä todella hyvin.. joulukuunalusta tähän päivään 0km![]()
Mulla on kolme vannesettiä rengastettuna kelien mukaan.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Eikös se luvannu taas loppuviikosta kunnon pakkasia. Luulis et nastat toimii jatkossakin ihan hyvin. Ompahan juurakossakin pitoa vaikkei lunta tuliskaan.
Toi meidän teknikka leiri on sellainen et jos jollain on halua jotain paikka harjotella nii apua löytyy, ja tiedän et siellä on paikkoja joista kaikki ei uskolla ajaa nii vierestä löytyy yleensä helpompi paikka, niinhä se lapsikin oppii vain yrittämällä uudestaan ja uudestaan , voin taata että Simaani oli helposti taluttamassa monessa paikassa, mutta yks ilta vietettiin kivikossa ja ajo muuttui silmissä ja tän päivän simu on jo kuski verratuna vauoden takaiseen.
Pekka haastaa asiaa jälleen kerran. Ihan oikeesti - hinkataan, ährätään ja kirotaan kunnes se kinkama menee ja sit otetaan seuraava, vähän isompi uhri.
Kotona on tullut riittävästi havainnoitua asiaa. Jos olisikin vastaava into harjoitella kolhuista välittämättä niin sitähän olisi ajo ihan eri tasolla.Mutta kyllä mä silti olen kiinnostunut. Ajamalla olen oppinut kaiken tähänkin asti ja parhaiten tietysti silloin kun joku on neuvomassa ja mallia näyttämässä.
Ylimääräisenä kantona kaskessa on tuo automobiili joka päätti tänään töihin ajaessa ruveta temppuilemaan. Varoitusvaloa polttelee ja automaagiaski pitää sitkeästi kakkosen päällä. Sillä ei nimittäin kauheasti sitten ajella etelään jos ei sitä saa kuntoon. Ja korjauskin oli viimeksikin niin edullinen että siihen verrattuna fillariharrastus on halpaa kuin saippua.
Tuolla syyllä ei välttämättä lenkiltä poisjäänti onnistu![]()
Oltiin KMW:n kanssa tuulettumassa aamupäivällä ja oli puhetta sunnuntain Kontulan retkestä. Lupasin ottaa KMW:n kyytiin, jos se ei pääse Cubbe:n kyydissä. Eli mulla on autonkatolla tilaa yhteensä 2 fillarille. Katotaan kenen munamankeli on sit se toinen joka siellä matkaa taittaa Kontulaan ja takas.
Tai mahtuu sinne enemmänkin pyöriä, jos jollain on lisää kattotelineiden uriin sopivia kuljetustelineitä. Vetokoukkua mulla ei oo.
Tietysti voisi laittaa kippurasarveen kärryn perään, heittää siihen maasturin ja ajaa sitten Kontulaan. Varmaan ennen Klaukkalaa tultaisiin ohjaamaan reittiä Kellokosken suuntaan.![]()
Voi harmi. Kontula kiinnostais. Joudun pistään sunnuntain ajot lepoon kun on hieman harraste päällekkäisyyksiä rouvan kanssa joka sunnuntai 10-15. Ei auta, Cännäri liikkuu jatkossa lauantaisin.
Kirjanmerkit