GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 22 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 32 72 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PMT Katso viesti
    Lähdemme 50/60 porukan kanssa vähän harjoittelemaan noita vähän vaikeimpia maastoja sunnuntaina 18.1.09 klo 10.00 Kontulan metroaseman parkkikselta, maisemista löytyy kivikkoa ,juurakkoa, kallioita ylä ja alamäkiä loivia ja jyrkkiä sanoisin että jos siellä osaa ajaa sujuvasti niin pärjää missävaan. Jos kinnostusta löytyy niin mukaan vain
    Toi kiinnostais. Jos vaikka oppis jotakin. Tonne etelään jos aikoo pitänee vaihtaa kesägumekset alle
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

zippo Guest
    Suosittelen SU ajoa,siellä on samanlaisia pätkiä kuin Tukholmassa.
    Eräs parhaista ajopaikoista eteläsuomessa.7 krt käynyt ja aina huippuajosessioita.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Hyvä idea. Mä olen kyllä käytettävissä "NurmijärvenRajamäen"-tiimissä jos vaan saa vapaat osumaan! Tietty pitää ensi varmaan läpäistä jotkut karsinnat, kun tunku tohon jengiin on oletettavasti todella kiivasta!
    Pitää siis alkaa harjoitella päivin-öin! Jos vaikka aloittas nukkumalla ens yön kypärä päässä
    Asiasta ollut jo puhetta Juminyn kanssa. Mätis slo-mo osallistuu tiukalla porukalla ja lähdemme hakemaan kultamitalia.

Tästä ei sitten hiiskuta muille, eihän

edit, mikä on SU ajo [naputtelee jo hakua]

XC-JJ Guest
    joo täytyy vissiin tosissaan treenata, että mahtuu joukkueeseen =) tosin polven tähystysleikkaus on 26.1., että jos korjattavaa löytyy niin jää vissiin tahkokin väliin... :/ mutta katsellaan sitä sitten ..

LJS Guest

24

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    En ole koskaan ollut noissa kinkereissä, mutta nyt on kiinnostus herännyt. Kuinkas on, saataisko tästä ketjusta tiimi koottua? Vetäkääs mietintämyssy syvälle päähän ja avautukaa tänne, plz.
    Kyllä kiinnostusta löytyy, ajankohtakin vaikuttaa sopivalta. Eipä tosiaan ole tullut yöllä pyöräiltyä viimeaikoina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJS Katso viesti
    Kyllä kiinnostusta löytyy, ajankohtakin vaikuttaa sopivalta. Eipä tosiaan ole tullut yöllä pyöräiltyä viimeaikoina.
    Nyt kun yövuoro on miehitetty, niin päivällähän sitä voisi joutaa ajamaankin.

Periaatteellinen kiinnostus tapahtumaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa, mutta täytyy vielä keskustella hallituksen kanssa. Emäntä ei ymmärtänyt ollenkaan edes eilistä lenkkiä. Sanoi sitä ylipitkäksi, vaikka koitin selittää että lenkki oli sopiva, mutta kuskin kunto huono.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Periaatteellinen kiinnostus tapahtumaan on ollut olemassa jo jonkin aikaa, mutta täytyy vielä keskustella hallituksen kanssa. Emäntä ei ymmärtänyt ollenkaan edes eilistä lenkkiä. Sanoi sitä ylipitkäksi, vaikka koitin selittää että lenkki oli sopiva, mutta kuskin kunto huono.
    Vinkit sediltä.
    juminy muokkasi tätä : 13.01.2009 at 07.36

Kävin aamupäivällä pyörähtelemässä mm. sääksin ympäri. Lumet oli hävinneet, mutta maa oli onneksi metsäosuuksilla vielä jäässä heti pintakerroksen alta, joten ei kovin raskas keli. Hiekkatiet olikin sit tosi pehmosia ajeltavia!
    Kyllä oikea suunta sääksin kiertoon on ehtottomasti vastapäivään. Märkiön parempikin osui lenkilläni alkumatkaan ja tuo kiertosuunta tekee siitä huomattavasti miellyttävämmän ajettavan!
    Alkakaa siis kerätä noitarovioon kokkopuita, ne on onneks taas märkiä!
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

@Vim

onko siellä nastoille enää mitään käyttöä? Edelleen näyttää että ke 9.30 oon menossa jaksakkos irrota silloin.

Tämä kiertosuuntavääntö jakaa ihmiskunnan kahteen osaan. Mun mielestä ne muut on väärässä.
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    @Vim

onko siellä nastoille enää mitään käyttöä? Edelleen näyttää että ke 9.30 oon menossa jaksakkos irrota silloin.

Tämä kiertosuuntavääntö jakaa ihmiskunnan kahteen osaan. Mun mielestä ne muut on väärässä.
    No mä uskoisin et nastoilla oli parempi kuin kesäkumeilla olis ollu. Paikoitellen märkää peilijäätä joka olis suattanu olla melko pluikas ilman nastoja! En mä ainakaan ala kesägummeja vaihteleen, kun köyhällä ei oo varaa toiseen kiekkosettiin.
    Voisin lähtee huomenna 9.30. Mihin olit ajatellut mennä?

Kiinnostais myös se 50/60 porukan sunnuntain Kontulan retki, ni tulis välillä käytyä myös muissa maisemissa ajelemassa.
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”

@Vim

.......mää mihinkään ole menossa sen kummemmin. Auto jää Röykkään ja ajelen rantaa pitkin kohti Kiljavaa. Aja sinä vastaan ja mietitään sitten minne mennään. Laitatko privana sun kännynumeron, mullon uus puhelin ja sun numero jäi edelliseen kapulaan.
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    No mä uskoisin et nastoilla oli parempi kuin kesäkumeilla olis ollu. Paikoitellen märkää peilijäätä joka olis suattanu olla melko pluikas ilman nastoja! En mä ainakaan ala kesägummeja vaihteleen, kun köyhällä ei oo varaa toiseen kiekkosettiin.
    Voisin lähtee huomenna 9.30. Mihin olit ajatellut mennä?

Kiinnostais myös se 50/60 porukan sunnuntain Kontulan retki, ni tulis välillä käytyä myös muissa maisemissa ajelemassa.
    Päivän vinkki köyhältä köyhälle: osta käytettynä. Olen ostanut jo kahdet kiekot käytettynä ja eivät olleet kalliita.

Tosin eikös sun Trekissä ollut jo se uusi linkku joka on taka-akselilla? Siihen voi ehkä tarvitakin jotakin erikoisempaa kuin perusmallin pikalinkkuakselit.

Mä en kyllä sunnuntaina lähde Kontulaan. Ottaen huomioon isäntien ajotottumukset ja taidot niin tuo reissu ei sovi ensinkään (vähän vaikeampia maastoja). Entistä enemmän pitää vaan taluttaa pyörää ja siitä ei tule kuin paha mieli vaikka varpaat pysyykin lämpiminä.

[muiden puolesta]
    Höpöhöpö.
    Vauhti sovitetaan hitaimman mukaan (oikeasti) ja siellä on paikkoja joissa kokee aitoa onnistumisen iloa ja maasto on upeaa. Mukaan vaan.
    [/muiden puolesta]

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    [muiden puolesta]
    Höpöhöpö.
    Vauhti sovitetaan hitaimman mukaan (oikeasti) ja siellä on paikkoja joissa kokee aitoa onnistumisen iloa ja maasto on upeaa. Mukaan vaan.
    [/muiden puolesta]
    Juu ja paikkoja treenataan niinkauan että menee,sitten vasta jatketaan matkaa... kaikki paikalla! saa mennä......*viuh*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

[muiden puolesta]
    Höpöhöpö.
    [/muiden puolesta]
    En mä sitä vauhtia. Sitähän saa polkemalla. Mutta kun mä en osaa ajaa alamäkeen ja muutenkin pelottaa. Oikeasti pitää harkita. Mitkähän renkaat sinne pitäisi laittaa? Nastat vai ei nastat?

[muiden puolesta]
    Höpöhöpö.
    [/muiden puolesta]
    Mun osallistumismahikset on tällä hetkellä apaut 60/60. Pankaas lopummalla viikkoa kelitietoa etelästä, löytyykö skutseista enää nastarengasolosuhteita. Rupee siltäosin näyttään kyllä hyvinnii kesäiseltä.
    Anatole France

mutanaama Guest
    En mä sitä vauhtia. Sitähän saa polkemalla. Mutta kun mä en osaa ajaa alamäkeen ja muutenkin pelottaa. Oikeasti pitää harkita. Mitkähän renkaat sinne pitäisi laittaa? Nastat vai ei nastat?

[sniff**] toisilla sitä on mistä valita

XC-JJ Guest
    on mullaki valita kitkat ... itseasiassa kahdetkin toiset on ihan maasto kitkat ja toiset on sellasset allride kitkat

eli jäällä ei mitään pitoa.. mutta meneepä näillä talvikilometreillä todella hyvin.. joulukuunalusta tähän päivään 0km

Mulla on kolme vannesettiä rengastettuna kelien mukaan.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Eikös se luvannu taas loppuviikosta kunnon pakkasia. Luulis et nastat toimii jatkossakin ihan hyvin. Ompahan juurakossakin pitoa vaikkei lunta tuliskaan.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti XC-JJ Katso viesti
    on mullaki valita kitkat ... itseasiassa kahdetkin toiset on ihan maasto kitkat ja toiset on sellasset allride kitkat

eli jäällä ei mitään pitoa.. mutta meneepä näillä talvikilometreillä todella hyvin.. joulukuunalusta tähän päivään 0km
    Eihän noita nastoja tiellä tarvii, tai sit mä ajan vaan niiiiiiiiin hiljaa. Viime kuussa tais tulla nippa nappa 100km, nyt ollaan menty jo kirkkaasti yli. Mutta jäinen maasto ilman nastoja kuulostaa kyllä melko extreemeltä.

Päivän vinkki köyhältä köyhälle: osta käytettynä. Olen ostanut jo kahdet kiekot käytettynä ja eivät olleet kalliita.

Tosin eikös sun Trekissä ollut jo se uusi linkku joka on taka-akselilla? Siihen voi ehkä tarvitakin jotakin erikoisempaa kuin perusmallin pikalinkkuakselit.

Mä en kyllä sunnuntaina lähde Kontulaan. Ottaen huomioon isäntien ajotottumukset ja taidot niin tuo reissu ei sovi ensinkään (vähän vaikeampia maastoja). Entistä enemmän pitää vaan taluttaa pyörää ja siitä ei tule kuin paha mieli vaikka varpaat pysyykin lämpiminä.
    Joo on siinä joku normista poikkeava sydeemi. En oo renkaanvaihtoon liittyvää pyöränirrotusta suurempaa tutkimusta asiaan tehnyt.

Toi meidän teknikka leiri on sellainen et jos jollain on halua jotain paikka harjotella nii apua löytyy, ja tiedän et siellä on paikkoja joista kaikki ei uskolla ajaa nii vierestä löytyy yleensä helpompi paikka, niinhä se lapsikin oppii vain yrittämällä uudestaan ja uudestaan , voin taata että Simaani oli helposti taluttamassa monessa paikassa, mutta yks ilta vietettiin kivikossa ja ajo muuttui silmissä ja tän päivän simu on jo kuski verratuna vauoden takaiseen.

mutanaama Guest
    Toi meidän teknikka leiri on sellainen et jos jollain on halua jotain paikka harjotella nii apua löytyy, ja tiedän et siellä on paikkoja joista kaikki ei uskolla ajaa nii vierestä löytyy yleensä helpompi paikka, niinhä se lapsikin oppii vain yrittämällä uudestaan ja uudestaan , voin taata että Simaani oli helposti taluttamassa monessa paikassa, mutta yks ilta vietettiin kivikossa ja ajo muuttui silmissä ja tän päivän simu on jo kuski verratuna vauoden takaiseen.

Oikko noin?

Pekka haastaa asiaa jälleen kerran. Ihan oikeesti - hinkataan, ährätään ja kirotaan kunnes se kinkama menee ja sit otetaan seuraava, vähän isompi uhri.

niinhä se lapsikin oppii vain yrittämällä uudestaan ja uudestaan
    Kotona on tullut riittävästi havainnoitua asiaa. Jos olisikin vastaava into harjoitella kolhuista välittämättä niin sitähän olisi ajo ihan eri tasolla. Mutta kyllä mä silti olen kiinnostunut. Ajamalla olen oppinut kaiken tähänkin asti ja parhaiten tietysti silloin kun joku on neuvomassa ja mallia näyttämässä.

Ylimääräisenä kantona kaskessa on tuo automobiili joka päätti tänään töihin ajaessa ruveta temppuilemaan. Varoitusvaloa polttelee ja automaagiaski pitää sitkeästi kakkosen päällä. Sillä ei nimittäin kauheasti sitten ajella etelään jos ei sitä saa kuntoon. Ja korjauskin oli viimeksikin niin edullinen että siihen verrattuna fillariharrastus on halpaa kuin saippua.

Kotona on tullut riittävästi havainnoitua asiaa. Jos olisikin vastaava into harjoitella kolhuista välittämättä niin sitähän olisi ajo ihan eri tasolla. Mutta kyllä mä silti olen kiinnostunut. Ajamalla olen oppinut kaiken tähänkin asti ja parhaiten tietysti silloin kun joku on neuvomassa ja mallia näyttämässä.

Ylimääräisenä kantona kaskessa on tuo automobiili joka päätti tänään töihin ajaessa ruveta temppuilemaan. Varoitusvaloa polttelee ja automaagiaski pitää sitkeästi kakkosen päällä. Sillä ei nimittäin kauheasti sitten ajella etelään jos ei sitä saa kuntoon. Ja korjauskin oli viimeksikin niin edullinen että siihen verrattuna fillariharrastus on halpaa kuin saippua.
    Tuolla syyllä ei välttämättä lenkiltä poisjäänti onnistu
    Oltiin KMW:n kanssa tuulettumassa aamupäivällä ja oli puhetta sunnuntain Kontulan retkestä. Lupasin ottaa KMW:n kyytiin, jos se ei pääse Cubbe:n kyydissä. Eli mulla on autonkatolla tilaa yhteensä 2 fillarille. Katotaan kenen munamankeli on sit se toinen joka siellä matkaa taittaa Kontulaan ja takas.
    Tai mahtuu sinne enemmänkin pyöriä, jos jollain on lisää kattotelineiden uriin sopivia kuljetustelineitä. Vetokoukkua mulla ei oo.

Tietysti voisi laittaa kippurasarveen kärryn perään, heittää siihen maasturin ja ajaa sitten Kontulaan. Varmaan ennen Klaukkalaa tultaisiin ohjaamaan reittiä Kellokosken suuntaan.

Voi harmi. Kontula kiinnostais. Joudun pistään sunnuntain ajot lepoon kun on hieman harraste päällekkäisyyksiä rouvan kanssa joka sunnuntai 10-15. Ei auta, Cännäri liikkuu jatkossa lauantaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Srami Katso viesti
    Voi harmi. Kontula kiinnostais. Joudun pistään sunnuntain ajot lepoon kun on hieman harraste päällekkäisyyksiä rouvan kanssa joka sunnuntai 10-15. Ei auta, Cännäri liikkuu jatkossa lauantaisin.
    No voi harmi,lähtiskö mami.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •