Luovutin tilauksesta verihiutaleita. Vaasaan läks vapisemaan, par avion. No ei toi kovin äijää ollut kun sain punasolut takaisin. Semiäijää?
Luovutin tilauksesta verihiutaleita. Vaasaan läks vapisemaan, par avion. No ei toi kovin äijää ollut kun sain punasolut takaisin. Semiäijää?
Festina lente
Söin perunasalaattia missä luki, herkullisia Jouluhetkiä. Wanha?
Fatless biker
Lährin phillarilenkille vaikkei yhtään olis huvittanu.
Eikujjuu - sytytin piharoihut sillä H-D Zippolla jota kannan mukana vaikken enää blaadaa.![]()
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
......, mutta koira käveli äsken ihan "äijänä" keskellä rakettien pauketta. Ei sitä kiinnostanut pauke pätkääkään .
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Kylvetin noin 20 minuuttia vanhan tyttäreni. Tosin neidisti tippa silmässä.
Always be yourself. (Unless you suck)
Paljon onnea Nebulukselle + äidille ja tyttärelle. Syntyminen on huima juttu.
Meikä äijäili polunraivauksessa tänään ja yläkropan lihaksisto on ollut vähemmällä käytöllä - nyt tuntee tehneensä jotakin.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Oli Tuolla Lamminpäässä jotkut mustat pojat hylätyn auton kimpussa.
Hylätyt pojat & Hylätyt autot
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Tulin hiihtäen töihin. Eihän se työmatkahiihtäminen mitään äijää ole, vaan se, että syynä ei ollut se, ettenkö olisi ollut ajokunnossa. On vaan sen verran pitkä työpäivä, että muuten jäisi hiihtolenkki helposti väliin
Kyllä tämän päivän "avantouintikäynti" jäälohkareitten seassa oli kohtalaisen "äijä" teko. Äijempää jatkossa, jos pitää se avanto ite kirveellä avata.
Nukuin niinkuin hevoset, kengät jalassa...
"Lapasesta lähti..."
Tänään jokaisen kannattaa muistaa että niitä äijiä tai muijia kannattaa äänestää jotka tukevat Apache taistelukopterien hankintaa tännekin.
Erinomaiset näytöt on Gazasta niiden käytöstä tositoimissa ja vähillä siviiliuhreilla.
Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.
Hengasin alasti.
-Kankeus on voimaa ja voima on nopeutta-
Noh, tänään ylitin itseni ylä-ja alamäissä
Hyppäsin vähemmän miehekkäästi kiekon tielle ja nyt jalkaa kolottaa.
Räpläsin autokatoksessa housun jumiin mennyttä vetoketjua tosi tarmolla , enkä huomannut naapurin nuoren rouvan istuvan autossaan. Toivottavasti ymmärsi mitä olin tekemässä tai huomenna kaikki pihassa pitää mua pervona
![]()
Tein puukkoa (eilen illalla).
Kyllä se on ihan ajettava polku...
En varmaan vielä mitään...
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Yleisön painostuksesta tässä on tekemieni puukkojen kuvia. Kaikissa on kahvat viimeistelyä vailla, uusimmassa myös helat ja kahvan muotoilu ovat kesken.
Metallityöt ovat aina kiinnostaneet, mutta mahdollisuutta tekemiseen ei koskaan ole ollut. Kansalaisopisto tarjosi puukontaontakurssia, joten lähdinpä kokeilemaan. Kaikki on pitänyt opetella aivan alusta. Hidastahan se aloittelijalla on, mutta jotain olen saanut aikaiseksi.
Tarkennus
Kaiken olen tehnyt itse: takonut, tahkonnut ja teroittanut terän, valinnut muut materiaalit, kasannut osat puukkoaihioksi, suunnitellut muodon, muotoillut parhaani mukaan lopputuloksen ja lopuksi viimeistellyt kokonaisuuden.
Lisää kuvia sitten uteliaille tuolla kuvasivuilla.
fob muokkasi tätä : 28.01.2009 at 11.37 Syy: Selvennys tekstiin.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
sain kasattua tyttöystävän pienellä avustuksella Ikean ruokailupöydän ja tuolit
Still rides with 26er
Kirjanmerkit