HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 15 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 65 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

LJS Guest

Sunnuntai

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti

Oisko lähtijöitä???

Tekis mieli käydä kiertää Hyvinkää joku päivä. Mutta se on noin 4-6h ja melkeinpä hiihtolatupohjaa ja hiekkatietä.
    Mä voisin lähtee jonkun lenkin ajamaan, en nyt ehkä hyvinkään ympäri kuitenkaan.

joo ei ollu tarkoituskaan huomenna mennä hyvinkäälle.

oisko lähtö uimahallilta vaikka 9.30?

Saattaa olla pakkasta huomenna eli niiltäkin osin on parempi pysytellä poluilla.

1-2h perus sääksin kierto vois olla ihan hyvä?

LJS Guest
    joo ei ollu tarkoituskaan huomenna mennä hyvinkäälle.

oisko lähtö uimahallilta vaikka 9.30?

Saattaa olla pakkasta huomenna eli niiltäkin osin on parempi pysytellä poluilla.

1-2h perus sääksin kierto vois olla ihan hyvä?
    Uimahalli 9:30 on ok.
    Sääksin kierto sopii kans. Lähteekö muita?

en oo saannu houkuteltua ketää.

Mitenkäs muut palstalaiset?

Ei pysty lähtemään. Hanska on turvoksissa peukalonhangasta ja ulkosyrjästä. Kipeä se ei kumminkaan ole, sormet vaan ei toimi joka asennossa eikä oikein tunnu mukavalta tanko kourassa. Jos vaikka maanantaina kokeilisi sitten taas uudestaan, kun silloin on vielä vapaata töistä.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Cool

kmw oliko tänään pyyhkijät pystyssä,antenni metässä ja pakoputki täynnä lunta?

Oli niin Mörököllipäivä että oli hyvä ajella itekseen. Pimeesä lähdin ja 5h kului aikaa, mm. 2 x M.P.P Rajmäen suuntaan. Lukkopolkimet auttoivat paljon. Kyllä se siitä. Kauankos kestää Rajamäen mettäkiitureilta putkesta Kalkkivuorentielle? Aattelin ostaa vaihteeksi mittarin, viimeisin hajosi/hävisi 5v. sitten niin sitten näkee oikein numeroilla kuinka hidas mä olen.

@ p-olkisin

Viestit tulivat perille
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

mä en oo ikinä sitä putken ja kalkkivuorentien väliä yrittäny kaahata kellonkanssa.

Tulee aika pitkä veto?

On vähän turhan tekninen pätkä mun kalustolle. Jos ei pyörä hajoo ni veikkaanpa että jossain vaiheessa lentäisin tangon yli johonkin puuhun.

Pitänee ehkä kokeilla joskus?
    Ja täytyy kattoo paljo menee aikaa jos ajaa normi vauhtia ilman taukoja.
    Nythän siellä on ihan kunnon polku näkyvillä ja pakkanenkin oli jo vähän kovettanut pahimpia suo kuoppia.

On vähän turhan tekninen pätkä mun kalustolle. Jos ei pyörä hajoo ni veikkaanpa että jossain vaiheessa lentäisin tangon yli johonkin puuhun.
    Mulla ei noin voi käydä ikinä kun mä varmaan talutan suurimman osan vielä ainakin seuraavat kaksi vuotta.

Käsikin pelaa taas eilistä paremmin. Ajaa en vielä uskaltanut, mutta askartelin sitten rihtauspukin kun pitäisi remonttia tehdä koko perheen pyörille tässä rospuuttoaikana.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Onkos ti aamuhämärissä lenkille lähtijoitä?
    08.30 näkee jo hyvin
    kmw muokkasi tätä : 29.12.2008 at 23.05
    Anatole France

tyot pitaa kiireisena...ei paase ennen iltaa

Ivus Guest
    Morjens kaikille!

Näin uutena jäsenenä uskaltaudun heti ehdottamaan vuoden viimeistä lenkkiä, joko tänään 1-1,5h ennen pimeää (pitäs varmaan hommata otsalamppu), tai huomenna aikasintaan 9,30 uimahallilta.
    Takas mun pitäs olla 12.50 mennessä, ni ehtii katsomaan hiihtoskabat.

Onko lähtijöitä?

Mistä sällit lähtee aina maastoon lenkille? Onko starttaajia Klaukkalasta mahdollisen siirtymän ajaksi? Ajatteko joskus pimeässäkin yhteisvetoja? Voisin joskus lähteä mukaan... Joko Lupineilla tai ihan auringonvalon turvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ivus Katso viesti
    Morjens kaikille!

Näin uutena jäsenenä uskaltaudun heti ehdottamaan vuoden viimeistä lenkkiä, joko tänään 1-1,5h ennen pimeää (pitäs varmaan hommata otsalamppu), tai huomenna aikasintaan 9,30 uimahallilta.
    Takas mun pitäs olla 12.50 mennessä, ni ehtii katsomaan hiihtoskabat.

Onko lähtijöitä?
    Tuossa on ristiriita: "aikasintaan 9,30" ja "12.50 mennessä, ni ehtii katsomaan hiihtoskabat"!!!
    Kun hiihtojen siirto edes tallentavalla boxilla ei ole tapauksessasi hyväksyttävää niin silloin tuon viestin pitäisi alkaa: "viimeistään 9,30"

Noh vitsi vitsinä ja k...i pois taikinasta taidettiin jossain suomi sketsissä jaikanaan sanoa!

Eli voin lähteä tänään kello 15.00. Voin oottaa lamput mukaa ni päästään pois.
    Huomenna sopii myös eli lähtö uimahallilta kello 9.00 ja takas 12.30
    Soittelen sulle tos myöhemmin. Pitää jatkaa viel hetki töitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mistä sällit lähtee aina maastoon lenkille? Onko starttaajia Klaukkalasta mahdollisen siirtymän ajaksi? Ajatteko joskus pimeässäkin yhteisvetoja? Voisin joskus lähteä mukaan... Joko Lupineilla tai ihan auringonvalon turvin.
    Eipä oo vielä viikolla pimeään aikaan juuri 2-3hengen porukkaa isommilla määrillä ajettu rajamäellä.

Klaukkalasta siirtymät on hoitunu KMWn ja Cubben osalta autolla. Mikäli mielit mukaan metsään niin suosittelen että ajat siirtymän pyörällä Jos edes vähän tasaisi vauhtia.

Nurmijärveltä on porukka tullu vaihtelevasti joku autolla tai ajamalla.

Tuntuu että talvella jos ajaa tiellä ni pitää olla vähintää tuplasti vaatteita verrattuna metässä ajoon ja tästä syystä ollaan pysytty visusti metsässä. Talvi?

Eipä oo vielä viikolla pimeään aikaan juuri 2-3hengen porukkaa isommilla määrillä ajettu rajamäellä.

Klaukkalasta siirtymät on hoitunu KMWn ja Cubben osalta autolla. Mikäli mielit mukaan metsään niin suosittelen että ajat siirtymän pyörällä Jos edes vähän tasaisi vauhtia.

Nurmijärveltä on porukka tullu vaihtelevasti joku autolla tai ajamalla.

Tuntuu että talvella jos ajaa tiellä ni pitää olla vähintää tuplasti vaatteita verrattuna metässä ajoon ja tästä syystä ollaan pysytty visusti metsässä. Talvi?
    Nii ja lenkit rajamäen/kiljavan suunnalla starttaa satunnaisesti väliltä uimahalli-sääksi.

clips info...
    Thanks!! Mää luulen että Klaukkalasta menee noin tunti Rajamäen Uimahallille mtb:llä tietä pitkin cruisaillen kun ~45 minsaa menee Alhonniityn ulkoilualueelle missä olen pari kertaa käynyt testaa tuota mtb:tä. Siitä varmaan ajaa sit valtatien vartta 15 minuutissa Rajamäelle asti. Löytäsköhän jonkun polkusetin siirtymänkin ajaksi... Tuskin :/ Ei muuta KMW ja Cubbe, letka pystyyn ja vuorovedolla tuonne starttipaikalle!

Joo, ei kyllä voi olla samat kamat tunnin talvisella siirtymällä ja sit taas mettässä, joten pitää juomareppuun ylimääräiset siirtymävaatteet sit laitella.

Seuraan tätä kirjoittelua täällä ja tulen sit mukaan jollekin lenkille kun aikataulut natsaa kohdalleen vaan!

Tää ilmottautuu aattolenkille. Pööräily alkaa Röykästä ja ajelen rantaa pitkin kohti Kiljavaa. Jossakin ehkä törmätään

M.P.P. 14min. Aika mitattu kännykän kellolla. Meni paremmin kuin viimeksi. Pitäis olla paljon enemmän pakkasta että kaikki "altaat" olisi jäässä.

VesaP saa halutessaan peesiapuja (oisko 40km/h hyvä?) punaiselta Sitikalta Röykkään niin sitten voi himmailla mettässä medän vauhdeissa
    Anatole France

Vink vink

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    VesaP saa halutessaan peesiapuja (oisko 40km/h hyvä?) punaiselta Sitikalta Röykkään niin sitten voi himmailla mettässä medän vauhdeissa
    Parempi tulla vaa ilman sitä peesiapua

Ivus Guest

Nauraa

Tuossa on ristiriita: "aikasintaan 9,30" ja "12.50 mennessä, ni ehtii katsomaan hiihtoskabat"!!!
    Kun hiihtojen siirto edes tallentavalla boxilla ei ole tapauksessasi hyväksyttävää niin silloin tuon viestin pitäisi alkaa: "viimeistään 9,30"

Noh vitsi vitsinä ja k...i pois taikinasta taidettiin jossain suomi sketsissä jaikanaan sanoa!

Eli voin lähteä tänään kello 15.00. Voin oottaa lamput mukaa ni päästään pois.
    Huomenna sopii myös eli lähtö uimahallilta kello 9.00 ja takas 12.30
    Soittelen sulle tos myöhemmin. Pitää jatkaa viel hetki töitä.
    V**tuilusta päätellen sä oot varmaan jotenkin järjestäny tonne mun nimen alle ton nöösin.

Tänään klo 15, mut eiks se huominen vois mitenkään olla edes 9.15 hallilta? Joudun näköjään jokatapauksessa laittamaan kellon poikkeuksellisesti soimaan aamulla?

SUORIA LÄHETYKSIÄ EI VOI, EIKÄ SAA IKINÄ KATSOA TALLENTEINA

kla-nrj-rm

Nurmijärveläiset ehdottakoon parasta reittiä?

Maastoreitit välillä nurmijärvi rajamäki aika vähissä. Jahka kunta sais ton 7veljeksen reitin kuntoon ni vois helpottaa vähä. Hienot kyltit on mutta siihen se sitten melkein jääkin.

Jos tulet hongisojantietä kla:sta suosittelen jatkoksi kyljäjoentietä ja koivumäentietä.
    klaukkalasta kirkkotietä nurtsille?
    klaukkalasta suoraan isoa tietä röykkään?

suunnitelmissa on ollut ettiä reittiä välille rajamäki-alhonniitty.

...mut eiks se huominen vois mitenkään olla edes 9.15 hallilta?...
    Voithan sä tulla vaikka 9.30 mut joudut ajaa pirun kovaa et saat muut kiinni!
    Ha haa, ei vaa, katotaa ny onko muita innokkaita ja sovitaan sit ajasta.

KMW on lähössä röykän rannasta ilmeisesti 9 aikaan?

Ivus Guest
    Nurmijärveläiset ehdottakoon parasta reittiä?

Maastoreitit välillä nurmijärvi rajamäki aika vähissä. Jahka kunta sais ton 7veljeksen reitin kuntoon ni vois helpottaa vähä. Hienot kyltit on mutta siihen se sitten melkein jääkin.

suunnitelmissa on ollut ettiä reittiä välille rajamäki-alhonniitty.
    Toihan on jo olemassa (Oon vetäny juosten muutaman kerran)

Rajamäellä ensin Suotielle, sieltä jälkimmäinen Lenkkitie loppuun, josta alkaakin jo polku. Polku menee korkeakallion sivusta (aika soista aluetta aluksi) ja päättyy Uudenkylätielle. Uudenkyläntietä 100m ja oikealle Lounamäentielle ja siitä haarautuu melko pian tie oikealle alas, joka menee talon pihaan. Itse olen kiertänyt talon pellonpuolelta vasemmalta, josta pikku haeskelun jälkeen löytyy polku, joka päättyy Kulomäentielle. Tästä voikin jo valita useista poluista mitkä vie Mutaanmäkeen ja sieltä edelleen Alhonniittuun, tai Idän puoleista reittiä suoraan Kirkonkylään asti.

jep jep. 12km vähemmän kilsoja auton mittariin kun se jää Röykkään. Ysin paikkeilla olen liikkeellä. Kohtaaminen osunee about äestetylle aukealle. Känny on päällä koko ajan.
    kmw muokkasi tätä : 30.12.2008 at 20.01
    Anatole France

Ivus Guest
    Toihan on jo olemassa (Oon vetäny juosten muutaman kerran)

Rajamäellä ensin Suotielle, sieltä jälkimmäinen Lenkkitie loppuun, josta alkaakin jo polku. Polku menee korkeakallion sivusta (aika soista aluetta aluksi) ja päättyy Uudenkylätielle. Uudenkyläntietä 100m ja oikealle Lounamäentielle ja siitä haarautuu melko pian tie oikealle alas, joka menee talon pihaan. Itse olen kiertänyt talon pellonpuolelta vasemmalta, josta pikku haeskelun jälkeen löytyy polku, joka päättyy Kulomäentielle. Tästä voikin jo valita useista poluista mitkä vie Mutaanmäkeen ja sieltä edelleen Alhonniittuun, tai Idän puoleista reittiä suoraan Kirkonkylään asti.
    Selkeämmin reitti näkyy tsuumaamalla alla olevan linkin karttaa.
    http://kartta.kuuma.fi/kuuma/map.php....0&kieli=1&txt

Klaukkalasta tulisin ensin Kirkkotietä, josta vasemmalle Suontaantielle. Sitten ensimmäinen oikealle, josta lähtee heti alun suoran päästä hyväkuntoinen polku mikä menee suurimmaksi osaksi peltoaukeaa pitkin Kirkolle asti. Jos peltoaukea ei napostele niin juuri ennen aukeaa lähtee polku oikealle, joka kiertää n. puolet pellosta (tää ei näy linkin kartassa, mut oon juossu monta kertaa, ja on takuulla hyvä pyörälläkin).

Jokatapauksessa ennemmin kannattaa tulla Kirkkotietä pitkin, kun Hongisojan kautta.

Toihan on jo olemassa....
    Katos kummaa...onko siellä lounamäentien suunnilla kylttejä? Lähin sieltä nurtsinpäästä mutta se reitti loppui lyhyeen ja kyltteihin oli niitattu lappu että reittiä ei ole raivattu tajamäelle asti?

koska ajetaan?

Lähteekös ivus huomenna vai onko juoksua?
    Muuten vaikuttaa hiljaiselta...

***tana mää mikään hiljanen........ prkl.
    Olen koukuttanut itteni päivittäiseen aamulenkkiin. Näin jatkukoon
    Onko p-olkisin mittinynnä jotakin valmiiksi vai ajetaanko vaan?
    Anatole France

hiljasta joo muiden osalta...

ei oo pahemmin ehtiny miettii reittii. siellä röykän suunnalla ois jotain polun pätkii mitä et ehkä oo ajanu? Ne on vaan väärässä suunnassa ehkä ellei sitten kierrä sääksiä VÄÄRINPÄIN!

toisaalta tuo nurtsin suunta kiinnostaisi vaikkakin reitissä on kyllä pari kysymysmerkkiä.

Ivus Guest
    Katos kummaa...onko siellä lounamäentien suunnilla kylttejä? Lähin sieltä nurtsinpäästä mutta se reitti loppui lyhyeen ja kyltteihin oli niitattu lappu että reittiä ei ole raivattu tajamäelle asti?

koska ajetaan?

Lähteekös ivus huomenna vai onko juoksua?
    Siellä mitään kylttejä ole! Edellisen kerran juoksin reitin vuosi sitten ja silloin ainoa ongelma oli tosiaan löytää se polun pää Lounamäentien tuntumasta.

Kyllä se niin taitaa olla, että tän päivänen ajo jäi mun osalta vuoden viimeiseksi. Noloa, kun itse vielä ehdotin. Vajaat 4kk aikaa, joten pakko kait alkaa panostamaan siihen juoksemiseenkin.

Soitan vielä aamulla, jos mieli muuttuu yön aikana
    t.Tuuliviiri

Jep ei siinä mitään katellaa sit ens vuonna! Ja jos päätät lähteä aamulla ni soittele mulle.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •