Pelasin koko päivän pleikkarilla....![]()
Pelasin koko päivän pleikkarilla....![]()
Kävin puhdistamassa takapihan rännit lehdistä, ennen kuin pakkaset yllättää. (mittari näyttää +0,1 ja kylmenee koko ajan)
Soitin suuta palstoilla punaitenpallukoiden uhalla.
Pesin auton ulkona ennen kun alkaa pakastumaan![]()
Menin vaimon kanssa tuomaan markkinoille ja ostin suomalaista käsityötä, polkupyörän ja lukutaidon
Ilmasin autosta jarrut.. toisaalta vaan takaa kun etujarrut teki mustaa viivaa asvalttiin.. katotaan mitä katsastussetä sanoo..
Oon vain maleksinu koko päivän.
Onnistuin vaihtamaan auton pissapoikaan uuden suuttimen. En olisi itsekään uskonut onnistuvani![]()
Join puoli litraa kahvia mustana ja pieraisin lujasti.
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
Väänsin viiskyt kilosen robotin siltaan.
Kattelin kun emäntä tiskasi
"Teknik sanoi maastismies kun kiven näki"
Olen nyt polkenut kolme päivää toinen polvi kipeenä kouluun.Ja sitten kun ei pysty toisella polkemaan niin toinen jalka joutuu rasitukselle ja nyt sekin sattuu,että hyvin menee.(Kait tää nyt on äijää).
![]()
Kävin äsken ekaa ja vikaa kertaa duunissa tällä viikolla.. yhteensä töitä tuli tehtyä noin 3h ja siitäkin meni tunti joululounaaseen. Tiukan työpäivän päälle otin viel bissen. Röyh.
Olin vaimon kanssa jouluostoksilla päivällä melkein neljä tuntia
Kävelin kotona kalsareissa ja raavin per..ttä ja nuuhkasin sormea jonka jälkeen tein voikkarin..miten leipä voi haista paskalle.
![]()
Eiköhän se ollu enemmänkin vertauskuvallinen lukutaito, niinkuin se polkupyöräkin.
mutanaama muokkasi tätä : 18.12.2008 at 19.14 Syy: tyyppå
Tein kunnon lohisopat, leipasin täytettyjä patonkeja (kinkku, ananas, aurajuusto, pekoni, mustaleima, oregano, valkosipuli) ja kyytipojaksi lasi kylmää maitoa. Sit sauna päälle. Kyl kelepaa.
<3
Piäreskelihin, kiroilihin ja panin.
Holokki auki ku H. Moilane.
Kasasin loppuun muksun lelulaatikon. Rouva oli aloittanu, soitti mm. töihin missä säilytän ruuvimeisseliä. Siinä vaiheessa, kun itse olin kotona (n.4h tuon puhelun jälkeen) täällä oli kaikki osat levällään ja ruuvipussia ei oltu edes avattu. Osien seasta löytyi myös talouden juustohöylä. En uskaltanut kysyä miksi, minkä voisi linkittää tuonne "Mitä neitiä olet tehnyt tänään" ketjuun.
-Kankeus on voimaa ja voima on nopeutta-
Kirjanmerkit