Ja eikös se kuitenkin pidä laskea tuon Vmax arvon mukaan se ledin jännite, jos meinaa täysillä ajaa? 3.2V 350mA, mutta 3.8V 1A virralla. Näin olen itse asian ymmärtänyt. Samoin kuin sen että käytetään nimenomaan vakiovirtaregulointia, koska jännite määräytyy sitte hieman sen mukaan mimmonen ledi on sattunu linjalta tulee.

Oma 2-mode MTE P7 on vihdoin modattu 2.8A:lla toimivaksi. Hieman kirkkaampi kuin juuri ladatulla 18650 akulla vakiona. Tein modauksen siten että lampun voi muuttaa takaisin taskulampuksi abt 5 minsassa. Laitoin uuden johdon miinuspuolelle ja otin sen maadottavan peltilätkän pois, porasin reiän sen driverin tilalla olleen levyn läpi ja vedin johdon lampun runko-osaan + johdon juotin sinne jousen juureen kiinni. Peräkorkin tilalle muovitulppa, josta johto ja vipu läpi, kiristys letkukiristimellä. 2 tehoa 3-vaiheisella kytkimellä. Pikkuteholla näki itseasiassa ihan ok ajaa lumisessa metsässä, pitää kyllä tarkistaa että mitä siellä oikein kulkee pikkuteholla , kun nopeasti olin kattovinani että 0,2A..