GarminMPMessutElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 13415

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Hybrid View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tube Katso viesti
    Tilasin kanssa Fenixin LD20 ja Bikemountin. Ja yllättäen oli bikemountit loppu...
    Taisin viedä sinulta sen Bikemountin, koska ostin Fenix Ld20:n ja 2 kpl niitä pyöräkiinnikkeitä noin 3 viikkoa sitten. Kiinnikkeetkään eivät ole ihan halpoja, jotain 13 euroa/kpl.
    Minulla on nyt 3 etuvaloa kiinni yht'aikaa, 2 ei mitenkään tehokkaita. Vaihdoin uuden polttimon Bastan napadynamolamppuun, ja sekin toimii taas. Halogeenipolttimosta olen huomannut, että voi hyvinkin pitää paikkansa väite, että kesto on vain 100 tuntia.
    Muija nalkuttaa ja appi heristelee!

Tube Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ari_kroolaa Katso viesti
    Taisin viedä sinulta sen Bikemountin, koska ostin Fenix Ld20:n ja 2 kpl niitä pyöräkiinnikkeitä noin 3 viikkoa sitten.
    Saattoi olla. Tilasin sen 12. päivä tätä kuuta ja ei oo tullu. Ens viikolla varmaan tulee, keskiviikkona menee 2 viikkoa umpeen. Jos ei ens viikol oo tullu nii sit kyllä lähtee spostia fenixille...

Noniin, nyt kun olen tuohon Smartin munanvalkuaiseen (Egg White) tutustunut tarkemmin niin sehän rupesi kiinnostamaan. Mites tämä 1W CREE-ledi pärjää muita saman hintaluokan laitteita (lähinnä Fenix L2D) vastaan? Kokemuksia?
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •