GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 9 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

LJS Guest
    Yksi rajamäkeläinen ilmoittautuu. Kävin tänään aamupäivällä pyörittelemässä 25:n laitaa. Kalkkivuorentieltä polulle joka oli merkattu sinisillä täplillä puihin, sitä sitten sen putken ali vihtilammen rantaan. Liukasta oli paikoin, mutta muuten hyvä pätkä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJS Katso viesti
    Yksi rajamäkeläinen ilmoittautuu. Kävin tänään aamupäivällä pyörittelemässä 25:n laitaa. Kalkkivuorentieltä polulle joka oli merkattu sinisillä täplillä puihin, sitä sitten sen putken ali vihtilammen rantaan. Liukasta oli paikoin, mutta muuten hyvä pätkä.
    Tervetuloa

Taisit ajella ns. Märkiön Parempaa pitkin, varmasti oli liukasta. 25:n tuolla puolen polut ovat olleet liian vähällä käytöllä ja melskoisen mökkyräisiä. Täytyy paneutua asiaan jatkossa niin että ura selkiytyy kunolla. Siellä vaaditaan semmosta tekniikkaa että meikä ei kykene hapoiltaan oikein seuraamaan läiskiä puissa. Tänään oli hyvä päästää ittensä vähän helpommalla
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Kuis on ens viikolla aaamupäivät? Vim ja Lansive, pääseekö irtoomaan arjesta? 90% tod.näk. nää 2 iskää iskee uudestaan ma ysin jälkeen.
    Keskiviikkona voisi onnistua. Muuten on aika heikkoa tällä viikolla.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Pa**at tänään mihinkään päässy Pienten lasten kanssa eläminen pitää aikataulut eläväisinä. Siihen lisäks tietlliikennekatkos. Kumma kyllä duunissa Soneran yhteydet pelitti hyvin. Käsittääkseni Elisa omistaa verkon ja myy siitä siivuja Soneralle, onks se näin?

Ke voisi olla, 100% varmuus saavan vasta kun tavataan. Palaamme asiaan.
    Anatole France

LJS Guest
    Tervetuloa

Taisit ajella ns. Märkiön Parempaa pitkin, varmasti oli liukasta. 25:n tuolla puolen polut ovat olleet liian vähällä käytöllä ja melskoisen mökkyräisiä. Täytyy paneutua asiaan jatkossa niin että ura selkiytyy kunolla. Siellä vaaditaan semmosta tekniikkaa että meikä ei kykene hapoiltaan oikein seuraamaan läiskiä puissa. Tänään oli hyvä päästää ittensä vähän helpommalla
    Polut on olleet vähällä käytöllä joo, itsekin vasta nyt eksyin sinne, vaikka noilla seuduilla pyöräillyt jo tovin. Olin näkevinäni muunkin värisiä läiskiä puissa, täytyypä joskus käydä katsomassa mihin ne vie.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Keskiviikkona voisi onnistua. Muuten on aika heikkoa tällä viikolla.
    Säätiedotus näyttää ettei huomenna tulisi uimareissua. Olisiko joku muu lähdössä aamulla pariksi tunniksi mehtiä koluamaan? Hirveän pitkään en voi olla, mutta pakko päästä tuulettamaan päätä.

Meikä on telakalla vähän aikaa. Tänään irrotetaan keula ja takaiskari ja huomenna pakettissa Bluefaceen huoltoon. Valmista luvattiin joskus ensi viikolla.
    Uusia ei ny hankita vaan näillä mennään, 2,5 vuotta oon niitä rääkännyt. Eikö oo jo ensihuollon paikka? Ke saan kaverilta lainaksi hyrpiidin että pääsee edes vähän pyörittelemään jos nyt sattuu jonkinmoista keliä. Prkl kun ei rahat, prkl, riitä, prkl, toisen pyörän ostoon just nyt

PS. Posti vai Matkahuolto? Hinta/nopeus? Mulla ei ole isommin kokemuksia. Paikka on Lahden tuolla puolella. Onko täällä tieto ja ymmärrys?!?
    Anatole France

Meikä on telakalla vähän aikaa. Tänään irrotetaan keula ja takaiskari ja huomenna pakettissa Bluefaceen huoltoon. Valmista luvattiin joskus ensi viikolla.
    Uusia ei ny hankita vaan näillä mennään, 2,5 vuotta oon niitä rääkännyt. Eikö oo jo ensihuollon paikka? Ke saan kaverilta lainaksi hyrpiidin että pääsee edes vähän pyörittelemään jos nyt sattuu jonkinmoista keliä. Prkl kun ei rahat, prkl, riitä, prkl, toisen pyörän ostoon just nyt

PS. Posti vai Matkahuolto? Hinta/nopeus? Mulla ei ole isommin kokemuksia. Paikka on Lahden tuolla puolella. Onko täällä tieto ja ymmärrys?!?
    Isommissa tavaroissa Matkahuolto on yleensä edullisempi, kun taas postilla vakiolaatikkoon sopivat kamat menee edullisimmin.

Mä olen varmaan joskus 9:n aikaan Sääksissä ja siitä sitten tuttua reittiä etiäpäin. Jos saat jonkun filon alle niin mukaan vaan.

Taidan tehdä kotihommia ja ehkä käyn sauvakävelyllä. Pieni pakkohuili nostaa motivaatiota kummasti. Ens viikolla voi sitten kiihkossaan hapottaa ittensä sitten oikein kunnolla
    Anatole France

ja ehkä käyn sauvakävelyllä.
    Siitähän onkin sitten hyvä raportoida tuonne "Mitä neitiä teit tänään"-ketjuun.

No, jos ei muita ilmoittaudu niin tuleepahan kokeiltua osaanko kääntyä oikeaan suuntaan Koivuniemessä. Kusiaispesälle kun löytää niin eiköhän se siitä sitten mene jatko helpommin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Siitähän onkin sitten hyvä raportoida tuonne "Mitä neitiä teit tänään"-ketjuun.
    Oisko tilausta omalle topikille "Löysin sisäisen sauvakävelijäni".
    Oikeesti mun duunit on semmosta että sauvominen tai vaihtoehtoisesti uiminen tekee niska-hartia-lapa-osastolle toisi gutaa. Normisti 2-3 krt/vko. Eihhän sitä jaksa kävellä ilman sauvoja. Jalka äksidentin jälkeen en ole kävellyt yhtään.

[/quote]No, jos ei muita ilmoittaudu niin tuleepahan kokeiltua osaanko kääntyä oikeaan suuntaan Koivuniemessä. Kusiaispesälle kun löytää niin eiköhän se siitä sitten mene jatko helpommin.[/quote]

Hauskaa lenkkiä,

*laulaa* Maan korvessa kulkevi..........
    Kyllä sieltä pois pääsee. Sä ajat kuitenkin ympyrän. Se minkä kokoisen, on vielä epävarmaa
    Anatole France

*laulaa* Maan korvessa kulkevi..........
    Nykyään olen 100% varma, että laulun sanoittaja on ajanut "Märkiön parempaa polkua" kun on säkeitä mielessään miettinyt.

viikonloppuajelijoita?

tervetuloa palstalle LJS. Törmättiin viime lauantaina,oletan että se olit sinä.

Mitenkäs porukalla on viikonloppu suunniteltu? Onko metsään lähtijöitä?
    Kiire on ollut sitä luokkaa että viime lauantain jälkeen ei ole tarvinnut pyöräillä. Lenkki oli muuten menestys,olin krossarilla, kesto 1h40min, kerran tangon yli ukemi puolivoltti ydistelmällä, 2kertaa rengasrikko ja lopuksi autolla himaan!

Huomenna uusiks, tosin paremmalla tuurilla toivottavasti.

LJS Guest
    Terve. Oikeaan osui oletus, minähän se olin.
    Eilen iski lentsu päälle ja ei varmaan tarvii ajella nyt viikonloppuna, menee varmaan viikko toipuessa.

Tervemenoa kaikki. Meikä huilaa ja tekee töita huomenna
    su 23.11, jos kaikki menee niin kuin on luvattu, on pyörä alla ja voisin vaikkaruveta lenkkiseuraksi
    Anatole France

Punapää Viikonlopun kommelluksia...

Lauantaina olin krossarilla ja ei kumit puhkeillu enää (edelliselllä lenkillä etukumi ja takakumi puhki), pystyssäkin pysyin!

Tutkin meinaa ennen lenkille lähtöä sisäkumit et oliko tullu snakebiteja alhaisten paineiden takia. Noh yllätys yllätys molemmat kumit venttiilin juuresta rikki!
    Otin sitten vanteen käteen ja totesin että olis pitäny asentaessa viilata venttiilinreikää ja laittaa ekstra teipin palaset reiän päälle kuten muissakin pyörissä!
    No ei siinä vielä mitään mutta seuraavaksi tajusin että enhän mä ollu laittanu ees vannenauhoja!

Sunnuntailenkki meni rauhallisesti vesisateessa pääosin mettäteillä ajellessa. Kaverilla kun oli kipsi kädessä niin päätettiin kiertää pahimmat juurakot. Muunmuassa se "Markiön Parempi" jätettiin väliin!

Se "MP" tie 25:n suuntainen pätkä (märkiöngrilli-tunneli-sääksintie) on kyllä nyt ihan ajettava kunnossa. Parissa kohdassa joutuu väkisin jalkautumaan kun ajokkina on ollut krossari jossa välitys 34x16 eli raskas. Mutta maasturilla ei ois ehkä ku yks, meinaa se pieni silta, he...tin liukas, jalankin meinaa olla selällää!

Molemmat lenkit tuli ajettua vedenpitävät shortsit + juoksutrikoot yhdistelmällä sekä kesäkengillä, siinä uskossa ettei sada. Selkeästi väärä valinta molemmilla lenkeillä alkoi satamaan 5-10min lähdön jälkeen, prkl..

Flunssaa taitaa olla liikeellä, itelläki on vähän puolikuntoinen olo, vitamiineja popsimaaan...

Pikaista paranemista kuskeille ja pyörille

Viikonloppu meni pojan synttäreitä valmistellessa (lue: siivosin) ja niitä juhliessa. Ei siis tullut juuri lenkkeiltyä, mitä nyt lauantaina puolipimeässä kävin lasten kanssa pyörähtämässä minilenkillä Tykkitorninmäellä.

Jos tälle viikolle saisi vapaapäivää taas niin voisi aamulla käydä kokeilemassa joko yöpakkasta on ollut riittävästi, että latupohjia viitsii ajella. Muuten kyllä taitaa mennä viikonloppuun ajelut.

Käsittämättömän sitkeä räkätauti päällä. Vissiin jo pari viikkoa menny odotellessa, josko alkais helpottamaan tai tulis edes sit kunnolla kipeeks ja kuumeeseen. Pitää vissiin mennä kohta metsään lentsua vähän härnäämään jos ei muuten ala tulla muutosta olotilaan, kele!
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

Viittaan tuolla http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=31640 käytyyn flunssakeskusteluun. Sisältö lyhyesti: valkosipuli, vitamiinit, iloinen ja avoin mieli, sopivasti totia sekä hyvin aktiivinen sukupuolielämä niin tauti ei iske/tauti paranee. Oisko tämä nyt virallisesti kanonisoitu hoito-ohje
    Tauti pitkittyy jos ei kunnolla sairasta. Mä jään pois duunista vasta jos on kuumetta. Ei se ihan viisasta ole kun tietää että ois parempi olla hissuksiin pari päivää ja maata punkassa. Toisaalta töissä pääsee helpommalla kuin kotona. Perhe on silleen eläväinen ettei täällä ole edes sairastamisen rauhaa.
    Toistaiseksi meillä vasta 1/4-osa ruokakunnasta on taudissa. Kattellaan kuinka kiertää tällä kertaa.

Mutta siitä lähdetään että su aamupäivällä mennään. Jos vaikka olis kuivaa ja kaunista Mites ois vaikka se heinikkomäki Herusissa?
    Anatole France

Lamppu syttyi Ideaa...

Mites ois vaikka se heinikkomäki Herusissa?

Ai mennääks ajaa siihen vetoja? 10 kertaa ylös alas ja yritetää nostaa vauhtia loppua kohden

Vink vink

vitsi,vitsi...just tulin salilta ja nyt jo sattuu jalkoihin...tais olla vähä huonot lämmittelyt...no eiköhän tästä sunnuntaiksi palaudu...huomenna ramman kanssa ajelulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    Ai mennääks ajaa siihen vetoja? 10 kertaa ylös alas ja yritetää nostaa vauhtia loppua kohden
    Ei minä saa tehdä tuommoista. Enkä ajaa yli tunnin pk-lenkkiä. Meillä oli firman liikuntapäivä Vierumäellä ja siellä poljettiin ergometrillä niin että hiki tuli. Tuomio oli, että kunto on keskinkertainen ja ohjeeksi annettiin 60 minuuttia reipasta kävelyä kolme kertaa viikossa ja punnerruksia ja vatsaliikkeitä. Oli siellä kyllä jollekin päivälle laitettu ruhtinaalliset 10 minuuttia mk-treeniä, mutta ei siinä taida kymmentä vetoa keritä.

Tänään oli muuten aamupäivällä mukava liukastella Espoon keskuspuistossa. Välillä tuli rakeita ja vettä ja lammikot oli jäässä. Yhdessäkin laskussa oli kolme kalliopätkää peräkkäin joista vain kahdessa kaaduin ja kolmannen talutin. Mutta kivaa oli. Ja kuraa.

jos mä saan asennettua 42 piikkisen eturattaan takapakkaan niin sitten ehkä vois vedellä. Tosin työntämällä menisi nopeammin
    Anatole France

Mutta siitä lähdetään että su aamupäivällä mennään. Jos vaikka olis kuivaa ja kaunista Mites ois vaikka se heinikkomäki Herusissa?
    Kirjoitit väärin. Pitää olla: mennään vaikka olisikin kuivaa ja kaunista.

Voi

yllä on näkymättömällä kirjoitettuna julkaisukelvoton purkaus kun keula ja iskari eivät tulleet tänään takaisin huollosta. Hymiöt ei riitä alkuunkaan kuvaamaan v*****ta. Herra Blueface laittoi ne Matkahuollon toimitettavaksi tänään Paimelasta (menivät saman päivän aikana sinne) ja se on kiinni la ja su. Että ensi viikolla sitten ehkä jos.......

Mutta pitäkää hauskaa ja jyrätkää polut auki!
    Anatole France

yllä on näkymättömällä kirjoitettuna julkaisukelvoton purkaus kun keula ja iskari eivät tulleet tänään takaisin huollosta.
    Johan myrkyn lykkäs. Eihän sitä nyt voi ilman pyörää ihminen olla noin monta päivää.

Mä sain juuri laitettua käytettynä hommatut WXC300 nastakumit paikalleen toisille kiekoille. En tiedä tekeekö niillä maastossa mitään, mutta maantiesiirtymissä voivat olla ihan hyvät kun hiukan enemmän on pitoa kuin pelkillä NBX liteillä.

Onko kukaan muu yrittämässä sunnuntaina metsäpyöräilyä? Lauantaina en pääse, mutta sunnuntaina voisi uhmata sitä luvattua lumipyryä (vai oliko se vasta yöllä?)

Minhän en minnekkään ole menossa, mutta tän http://www.yr.no/place/Finland/South...and/Klaukkala/ mukaan huomiselle on luvassa 12h lumisadetta alkaen 12.00. Minusta tää on parempi sääsaitti kuin muut jotlka on tulleet vastaan.
    Anatole France

minä oon lähdössä oon oon oon lähdössä huomenna ajelee kaverin kanssa, muita?lansive olit ilmeisesti lähdössä?

Klo9 missä?

Vim, ljs,kubbe,antti?muita?

Kmw haluutko lainaa mun felttiä,voin lähteä krossarilla?kuinkas pitkä oot? Paa vaikka tekstaria tai soittele jos kiinnostaa!nyt runko 19,5tuumaa kai.

Polut oli loisto kunnossa tänään...

Kmw haluutko lainaa mun felttiä,voin lähteä krossarilla?kuinkas pitkä oot? Paa vaikka tekstaria tai soittele jos kiinnostaa!nyt runko 19,5tuumaa kai.
    Kiitos ja kumarrus, aivan loistava ehdotus, mutta meidän neidit ehti jo keksiä kaikenlaista sunnuntaiksi joka pitää iskän poissa mettästä (=heppoja, koiria ja uimista). Joskus voisin kyllä uteliaisuudesta kokeilla Feltiä.
    Edelleen, hauskaa lenkkiä.

PS. @ cubbe, jos tarttet filotelinettä niin senkun tulet hakemaan.
    Anatole France

heh ei sentää sauvakävelyä tällä kertaa

Joo ois pitäny herätä aiemmin...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •