GarminGiantElectrobike
Sivu 74 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74 75 76 84 124 174 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 5284

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

Huomenna kahdeltatoista Pataskilat Kiärmelahtea kohden ainakin kaksi duudsonia lähdössä. Lähteekö muita. Aikaisemmin ei saatu lupaa
    Jos et aja et voi ottaa!

Harkinnassa, tuohon aikaan voisi jo onnistuakin. Nyt väsyttää rankasti. Tulin just työkeikalta ja univelkaakin on kertynyt riittävästi.

Voi mennä rännien putsailuksi.. pitäisi saada talo talvikuntoon
    "Munkilla!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tiltman Katso viesti
    Voi mennä rännien putsailuksi.. pitäisi saada talo talvikuntoon
    Rännit voi putsailla koska vaan, mutta ajaa voi vain silloin kun on ilimoja
    Jos et aja et voi ottaa!

Varsin mukava maastolenkki ja ilmakin oli vaihteeksi happirikasta.
    Ensi sunnuntaina on muuta menoa joten en ehdi mukaan.

Jep. Taisi olla vuoden raskain lenkki minulle-
    Ei muutaku lisää harjoittelua. Kiitti kaikille kärsivällisyydestä.
    Jälki.
    Ensi ja seuraava sunnuntai taitaa mennä Pyhällä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Muutama kuva.
    Kiva lenkki oli mutta kyllä nyt on aika väsy olo.
    Jos et aja et voi ottaa!

Joko sitä millon ruvetaan peekoota enskaudelle ajamaan?
    Mie olen ryvettynyt töissä ja koirien kanssa metsässä, joten fillarit on saaneet olla IHAN rauhassa. Veikkaan, että kunto on sen mukainen...Onko siilissä talvelle polkuja?
    High Fidelity

Sinun seurassa on vähän hankala peekoota ajaa, mutta minulla on tarkoitus myös entiseen malliin talvella ajella, vaikka teillä päin. Noita viime sunnuntain Tahkon reissuja voisi myös harrastaa, jos tulee vähäluminen loppusyksy.

No en minä ainakaan voi maastossa pk-lenkkejä ajaa, jos ei aja metsäteitä. Poluilla pulssi nousee aina vaikka ei ylämäkeäkään olisi. Jotenkin tuo tekniikkatykityskin käy syömmen päälle.
    Siilissä ei oikein ole talvipolkuja. Pyöräteitä pitää ajaa ja siihen kai paras väline on cc.
    Jos et aja et voi ottaa!

Nii kai kelkkareittejä voisi ajaa henkensä kaupalla. Nuornamiesnä tein niin.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Sinun seurassa on vähän hankala peekoota ajaa, mutta minulla on tarkoitus myös entiseen malliin talvella ajella, vaikka teillä päin. Noita viime sunnuntain Tahkon reissuja voisi myös harrastaa, jos tulee vähäluminen loppusyksy.
    Viime talvena putosin siun kyydistä ekalla lenkillä, siitä sitten sisuunnuin
    Mut tarkoitukseni olis enskuussa(linnustus loppuu) ruveta ajamaan peekoota ihan tiellä, koska maastoon ei kande mennä. Kunto huono, polut liukkaat. Ei seuraa mitään hyvää...Crossarilla tai maasturilla alkaa varmaan kevyet lenkit pyörimään, poluille vasta lumien tultua nastoilla, se on hauskaa
    Tahkolla olis myös kiva käväista lumien tultua, joskus siellä ajeltiin tapaninpäivänä ja oli loistokuntoisia polkuja!
    Tietenkin työnantaja voi pilata kaikki suunnitelmat taas...
    High Fidelity

Minullehan on aivan sama minkälaista vauhtia ajetaan, kun ei mennä heikoille jäille, ja sinähän olet erittäin leppoisa ajokaveri vauhdinkin suhteen. Sunnuntaina voidaan sopia yhteisajoa pohjoisen suuntaan ja keskiviikkonahan meillä on se lyhyempi yhteislenkki. Ja jäähän minulle silloin tällöin perjantait ja lauantait ajopäiviksi.

Hannibaali
    Millaisilla nastagummeilla olet vedellyt talvella maastossa?
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Hannibaali
    Millaisilla nastagummeilla olet vedellyt talvella maastossa?
    Painavammilla shwalben ice spikereillä!
    High Fidelity

Alkaa olla joulun aika!
    Hiihtokelit vain meni.
    Pitäsiköhän tänään mennä liukastelemaan cc-pöörllä?
    Jos et aja et voi ottaa!

Ihan CC-keliltä vaikuttaa. Minä voisin ehtiä klo 18:00 jälkeen.

Edit: Enpäs ehdikään, töissä menee pitempään.
    /(/ilkka muokkasi tätä : 19.12.2008 at 16.58

Kyllä on sellainen keli, että ei tuonne pistäisi koiraansakaan jos sellainen olisi.
    Jos et aja et voi ottaa!

Tapanin ajot

Yhteislenkki kaikille ylensyöneille & -juoneille. 2 - 3 tuntia ajelua kevyenliikenteen väylillä. Olisikohan Kuuslahden klv ajettavassa kunnossa ? Sopiiko lähtö klo 1200 Fontanella ?

Ajettu. Kääntöpaikat Pajulahti ja Maaningan raja. Eli Kuuslahden reitti on ajettavassa kunnossa vaikkakin asfaltointi on jäänyt urakoitsijalta hiukan kesken. Kylläpäs kulki pyörä tahmeasti mutta syytän viime päivien erikoisruokavaliota.
    Parit iltalenkit olisi tarkoitus ajaa ennen vuoden vaihdetta.

kon-ciocc Guest
    Onkos kukaan käyny Hamulassa suksiaan ulkoiluttamassa? Loppuviikko ainakin vapaalla ja ajattelin tuossa klo. 10.00 lähteä pertsalla pariksi tunniksi jaloittelemaan. Fillariin en ole koskenut ainakaan kuukauteen. Sivuteitä olisi kyllä nyt hyvä ajella kun pakkanen näyttäis hieman hellittävän?

Onhan sitä elämää täälläkin.
    On tässä ollut kuukauden tauko kuntoilussa ja oikeastaan ulkoilussakin. Keuhkoputken ja poskionteloiden tulehdusten / ongelmien kanssa.
    Eilen olin pyörän päällä sisällä pitkästä aikaan, joten eiköhän se siitä lähde taas.
    Nyt on lääkettä vaikka minkälaista ja miltä "listalta". Joten kohta henki kulkee.

Maaliskuun alussa alkaisi taas vuorotteluvapaa(4kk), jos työnanataja hoitaa oman osansa, toivottavasti on silloin jo täysin terve niin pääsee kuntoilu hyvin taas käyntiin.

Hannibaalilla taitaa olla maantiepyöräprojekti kun työkaluja kyselee Fillari torilla??????

Jep, laitoin kasaan ensikesälle maantiepyörän, ensimmäisen oikean olisko ensviikolla Maaningalle ajeluita? Olen tämän viikon(ainakin alkuviikon) helsingissä töissä, pyörä silti mukana...timo taas hoiti itselleen hyvän treeniloman!
    High Fidelity

Jepulis jep, loma on, mutta lainausmerkeissä.
    Pitäisi lukea huhtikuun lopussa oleviin ammattitutkinnon teoriakokeisiin ja sitten olisi tehtävä leikkimökki, roskakatos, pihakeinu, terassin kaiteet, istutuksia....
    treenaus ei ole alkanut vielä kovinkaan hyvin, meinaa illalla nukkumaan meno viivästyä ja sitten on vetelä olo päivänaikaan. Eiköhän se tuosta kun tuo mollukka taivaalla alkaa lämittämään.
    Nastat pitää vaihtaa kyllä ccstä pois kun tiet näyttää jo aika sulalta, ja siitähän se sitten alkaa...
    Pitäisi tulla käymään jo vihdoin ja viimein teilläkin.

Kaikki asiat on näköjään pitäisi, mitähän se meinaa????

Meillä arki löi päälle ihan täysillä vuodenvaihteessa. Hanna lähti töihin ja tyttö hoitoon. Ei pahemmin tartte miettiä mitä tekisi vapaa-aikanaan kun sitä ei yksinkertaisesti ole ajamaan on yritettävä ku aikaa jää, joskus...mut eiköhän sitä kohta timokin aja tahkon 120km tähtäimessä?
    High Fidelity

Kuka tunnustaa ajaneensa vesijärvellä polkuja minun lisäksi?
    Melko tiheällä kuviolla(michelin/bontrager jones) oli ajeltu kotipolkuja tälle illalle...Minä kävin päivällä ajamassa hamulasta hiihtolatuja(hyi minä) käärmelahteenpäin, hyvin kesti ladut ajaa!
    High Fidelity

Vesijärven polut...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannibaali Katso viesti
    Kuka tunnustaa ajaneensa vesijärvellä polkuja minun lisäksi?
    Melko tiheällä kuviolla(michelin/bontrager jones) oli ajeltu kotipolkuja tälle illalle...Minä kävin päivällä ajamassa hamulasta hiihtolatuja(hyi minä) käärmelahteenpäin, hyvin kesti ladut ajaa!
    Mie kävin eilen ajelee polkuja Vesijärven-Kevättömän välises maastos ja Lujabetonin-Patakukkulan välises maastos. Nii mieki kahtelin et joku muukin oli fillarin renkaanjälkiä polkuun piirtäny, ja välil vähä polun viereenkin.. Kelkkareitin pohjatkin aika hyväs kunnos oli viel eilen ajella, mut tämän aamuinen sohjosade tais tappaa polut ja muut talviset metsäurat.. Renkaanjälki bongauksesta pisteet, Bontaragerin Joneksit alla pyörii...

Hah, arvasin että se joku pyörii myös täällä nyt on polut jo niin pehmeät, että ajot on iltapäivällä toivotonta! Aamulla varmaan pystyy ajamaan...muutaman kerran taisi eturengas minulla karata polulta...
    Itse asun tässä polunvarrella vesijärvellä, joten tarkkailen muita ajajia
    High Fidelity

Joo iltapäiväl on iha turha enää yrittää poluille... Oikein hyvän pakkasyön jälkeen vois viel päästä. Kai se pitää lähtee tuulta uhmaamaan asfalttiteille. Mitenkä voikaan joka päivä tuulla, ja kovasti...

Aamulla käytin koirat seiskan aikaan ja silloin olis ollut nastarengaskeli parhaillaan!
    Illalla vois jopa maantiepyörää kokeilla, taitaa olla maaningantie vihdoin sulana...
    High Fidelity

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •