-> lansive: laitoin yv
oisko viikonloppuna joku lähdössä?
-> lansive: laitoin yv
oisko viikonloppuna joku lähdössä?
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
pe aamulla kruisalemaan. Sääksin uimarannan P-paikka 09.20. Semmonen kevyt 3 tuntia hauskanpitoa.
perinteinen perjantai tulossa. Kiinnostais käydä Herusten suunnassa, olis ihka uutta maisemaa meikälle. Lansive vie ja mie..........??
09.30 missä on lähtoruutu?
Uimahallin parkkikselta voisi lähteä. Siitä voisi kipaista Tykkitorninmäen kautta, niin ei kovin paljon tarvitsisi asvaltilla ajella.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Tervetuloa tänään HyPyn maastolenkille klo 18.00 Torikadunliikuntakeskukselta..
"Eiköhän näitä hommia tehdä jotta saataisiin pyöräilyä nostettua ylös suosta"
Hyvinkään Pyöräilijät
Hyvää settiä! Kiitos jäsen Lansive. Kupurinnummi on tukevasti mun top-10-unelma-2km-polkulistalla. Pitää mennä pian uudestaan![]()
Perjantai lähestyy taas. Mikä olisi huomenna suunta ja lähtöruutu? Aika varmaan sama 9.30?
Sääksin uimarannan P-paikka 09.30. 3h peruskiertoa.
Anatole France
Perusperjantai, 9.30 uimarannan p-paikka. Pieni säävaraus kun mulla ei ole releitä sateelle. Pieni tihku ei haittaa, mut jos....... Tsekataan forumilta aamulla että kuinka on!
Anatole France
Aamulenkki vähän kiinnostas. Kello 9.30 on vähän tiukka, lähetän pojan kouluun klo. 9.10, ei taida täältä ehtiä 20.ssa minuutissa.
Taidatte muutenkin mennä sen verran kovaa, etten pysy vauhdissa mukana.
Fatless biker
Ketju varmaan menee niin, että minä saan sitten mutkan kautta tiedon koska on lähtö. Minulla ei ole aikataulun kanssa väliä, kun on vapaapäivä. Ja ainahan sitä vartin pyörii siinä uimarannankin vieressä alkulämpöä keräämässä, jos sattuu aikaiseen.
Sadetutkan mukaan voisi olla jopa pahemmin satamatta. Lokari taitaa silti olla luja idea.
Mä tulen varmaan vähän ennen 9.30 ja ajelen "terapiaympyrää", jatketaan matkaa Sääksin ympäri kun vema60 on tullut.
Takalokari pitää sateen loitolla. Se toimii usein![]()
Anatole France
Ihme porukkaa, perjantai aamuna porukalla ajamaan? on teillä aikataulut. joutuu kyllä menemään huomenna töihin. no katotaan mikä on tilanne ens pe. käyttekö muulloin kuin arki aamuisin?
No niin, Sääksi tuli kierrettyä ja kahvitkin tuli juotua. Kiitos vetäjille, tuli ihan hikiki. Nyt pirteänä töihin.
Fatless biker
Anatole France
katso hyvinkään polut... Lähde mukaan,kyydissä pääsee. Pistä numero privana jos kiinnostaa. Soittelen
Terve vaan kaikille Nurmijärvi/Rajamäki-akselilla polkeville. Löysin voorumin vasta ja jokusen kerran olen käyny itekseni sotkemassa rajamäen metsäpoluilla. Ihan mutu tuntumalla tähän asti tutkinut eri reittejä eli kaipais vähän viisaammiltakin vinkkejä hyvistä reiteistä.
Eli jos jatkossa ajoseura täällä Rajamäellä kelpaa niin liityn joukkoon mikäli aikataulut antaa periksi! Ajokkina uudenkarhea täysjousto joka kaipaa kuritusta(täytynee siis lainata pyörää jollekin joka osaa ajaa)
Oli sama vika, eikä edes foorumille kerinnyt katsomaan mikä on tilanne. Myöhässä pääsin lähtemään, joten kävin sitten vain poikia ulkoiluttamassa "terapiaympyrässä". Ei tosin ajettu kierrosta, vaan mentiin vaan puolikas vastapäivään. Pitivät paikasta joten uusiksi otetaan vielä jos vain ilmat viikonloppuna sallii.
Perusperjantailenkki meni puihin tällä viikolla, prkl, mutta onkos joku menossa jonnekkin la-su? Laittakaa tänne viestiä jos on ajoa tiedossa, eihän sitä tiedä jos vaikka aikataulut natsais.
Anatole France
Tulin just tutustumisreissulta Alhonniitun poluilta. Olihan aika tiukkoja mäkiä, meinas ihan hengästyäKoiraladun pohjoispätkä melkoista kuravelliä. Muuten kyllä hauskaa maastoa!
Olisko joku innokas lähtemään sunnuntai aamupäivällä esim. sääksiä kiertämään?
Ite kävin eilen siellä, mut reitti oli vähän hakusessa. Ajelin polkuja/pururataa Käpylän kautta, Matkunlammin pohjoispuolelta Märkiön grillille ja siitä Vihtilammen itäreunalle. Sieltä ystävällinen vanhempi pariskunta neuvoi polun Vihtilammen kaakkoisreunaa Sääksjärventielle. Mutta Vihtilammen ja Sääksjärven välistä ajauduin vähän väkisin 25 tien varteen kun ei kehdannu ängetä mökkien lähelle.
Samoin Sääksin eteläranta täysi kysymysmerkki Lukkotie/Kotolahdentie - Sääksjärventie. Pääseekö sieltä fiksusti polkuja pitkin, vai onko mentävä asfalttiteitä?![]()
Olisiko sunnuntaina 9.00 hyvä aika lähteä liikkeelle Sääksin uimarannan P-paikalta? Mun pitäis olla kotona laittamassa ruokaa aika pian puolenpäivän jälkeen. 3:ssa tunnissa ehtii koluta monta hyvää polkua![]()
Anatole France
Kirjanmerkit