Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka H Katso viesti
Melekosia vaatimuksia etkä vähään tyydykkään. Ehkä tarvitset lisäksi otsalampun . . .

Päivällä ei Suomessa pyöräilijä pidä valoja päällä.

Metsään ne eivät ehkä sovellu koska useat stVZO standardin mukaiset valaisimet ovat valokuvioltaan liian kapeakeilaisia ja ylhäältä rajattuja !

Kuten en pyörävalinnoissakaan milloinkaan sekaannu ihmisten mieltymyksiin annan sinun valita mieleisesi runsaasta valikoimasta.

Linkkejä stVZO eli kapean valokeilan yläosasta rajoitetuihin maantiepyöräily valaisimiin ja sieltä voit valita mieleisesi
Minä olen jo valinnut mieleiseni Lupine SL X (s-pedelec versio) eli en ole uutta lamppua tarvitsemassa. Kiinnosti vain tietää mitä vastaavia valoja on tarjolla edullisemmin, kun sitä niin mainostit.

Metsään sopii oikein hyvin myös, siellä vaan pitkät päällle niin valokeila ei olekkaan enää yläosasta rajoitettu ja ainakin itselle valokeilan leveys riittää hyvin.

Ja itse pidän päivällä aina valot päällä. Edessä on päiväajovalot, ja takana takavalo + jarruvalo jarrutteassa.

Vilkut löytyy myös. Näissäkin muutenin piti ekana kokeilla muutamat halvat mallit ekana, aivan susia olivat. Vasta kun osti tarpeeksi laadukkaat ja hinnakkaammat versiot sai toimivaa. Nämäkin tosi yksinkertaiset muutama ledi ja optiikka, luulisi siis, että halvalla saa, mutta ei saanut kunnollisia. Piti maksaa 200e vilkuista. https://motogadget.com/shop/en/m-blaze-disc.html