Minulla on nyt muutama sata kilometriä kertynyt eMax EP8:lla. Voimaa on aavistuksen verran enemmän ja keskimääräinrn toimintamatka on huomattavasti pidempi kun edellisellä eMaxilla jossa E8000 moottori. Nyt pääse jopa 150 km kevyessä ajossa. Kampiongelmasta on puhuttu täällä paljon mutta toinenkin ongelma on itse polkimissa. Polkimet on laakeroitu kampien kartiomaiseen poljinakseliin nylon kartiolla. Kartion esikireyttä voi säätää mutta perusvika on se että aksiaalisuuntaista klappia (n. 1mm) ei saa pois koska polkimen nylon holkki ja akselikartio ovat mitoitukseltaan erilaiset. Nylon kartion ulompi pää on akselin läpimittaa suurenpi. Toinen vika on se, että tietyllä nopeusalueella etujarrun levy resonoi metallisella laahausäänellä jarrusatulan rungon kanssa koska levyn ja jarrusatukarun välys on olematon (n. 0,1 mm). Tätä väliä voi toki yrittää säätää suuremmaksi jarrusatulan kiinnityspultteja uudelleenkeskittämällä, mutta vika tuntuu palautuvan. Levy on mittakellolla todettu suoraksi. Ovatko nämä mainitsemani eMax EP8:n "ominaisuudet" Foorumilaisille tuttuja ja onko niihin fiksuja korjauskonsteja olemassa? Myyjäliike Turussa ei tunnu ottavan vikoja vakavissaan vaikka pyörällä on takuu voimassa. Nythän on myyjän markkinat niinkuin kaikki tietävät.