Tuosta päivävalosta. Kun asensin oman SL SF:än käytin sitä yksipuolista clämppiä, ja niin että se koukkusormi osoitti ylöspäin sillä ajattelin että haluan sen valon niin ylös kuin vain mahdollista. No pimenevässä metsässä se lähivalo ei halunnut oikein syttyä, vaikka olinkin testannut otsavalolla että se ei kovin herkästi ota hajavaloa sensoreihinsa.

Käänsin sitten sen clämpin tai oikeammin pannan niin, että koukkusormi osoittaa viistosti alaspäin ja kiersin sitä niin alas kun pystyi niin että valon sai vielä nostettua oikealle korkeudelle. Rungossa on jäähdytysripoja jotka estävät ylinostamisen. Nyt se lähivalo rupesi jo vilkkumaan päälle ja pois vähän riippuen siitä kuinka tiheän puun alla oli kello 16 jälkeen. Nyt oli tosi helppoa avata pikalukko ja kiertää se panta vähän ylöspäin ja valo takaisin oikealle korkeudelle ja a'vot nyt se menee päälle silloin kun sen mun mielestä pitäisikin.

Tyhmä minä jätin pottavalon kotiin, kun ajattelin että kello on vasta neljä. Ei olisi pitänyt, jatkuvia eksymisiä poluilta kun olin vain tämän tankovalon varassa. Eteen näkee hyvin, ja tutuilla poluilla pärjää varmaan ilman pottavaloa mutta heti kun tulee uusi paikka ja pitäisi katsoa vähän ympäriinsä niin se on sitten siinä.

edit: sen sähköpyörän johdollisen valonapin kiristysruuvi.. 1.5 mm kuusikolo. Arvatkaa sainko kireäksi, tai saanko enää edes auki. Siihen olisi hyvin voinut laittaa parikin astetta krouvimman ruuvin torx-kannalla.