Joo polella on noi hommat tökkiny käsittääkseni aina. Mutta negatiiviset kokemukset tulee toki herkemmin esiin kuin positiiviset, joita myös runsaasti on. Viivästykset taitaa olla ihan normaalia arkea, jotku onnistunu saamaan asioita sovitussa ajassa. Polella on premium hintaisia pyöriä ja ihmiset olettavat saavansa sen mukaista palvelua. Myös ajatellaan, että pienemmällä brändillä asiakkaasta pidetään parempaa huolta. Polella myös tapana reklamaatioissa ym vastata vasta sitten kun asiaan on ratkaisu, eivät tunnu käyttävän aikaa väliaikatietoihin, että homma työn alla, tai kerrota viivästyksen syitä, niin ihmiset olettavat, että mitään ei myöskään tapahdu.
Olen seuraillu just somessa erään Hope pyörän edistymistä ja vaikuttaa väliaikatiedot ym aika premium luokan palvelulta.
Kirjanmerkit