ElectrobikeGiantGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 294

Aihe: GZR Raw/Black Raw

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Youtubeen on ladattu uusi (29.4.2020) yksityishenkilön tekemä esittelyvideo GZR Black Rawista: https://youtu.be/qGePIdWErg4Jakki78
    Hyvin tehty video! Hietikolla ajelua lopuksi. Itse vältän pehmeällä hiekalla ajoa, koska riittää että hiekkaa lentää kerran takapään rattaisiin niin hirveä rutinahan siitä alkaa, ellei vedellä pese pois. 5-6 viikossa tullut näköjään tuolle videolle jo 2700 katselukertaa. Aika paljon tämän ketjun aiheena olevasta pyörästä kiinnostuneita siis on. Jotkut ko. pyörän hankkineet ovat ilmoittaneet pyörässä olleen vikoja ja itse olen sitä mieltä että jos on vielä tonni (tai montakin tonnia) ylimääräistä niin kannattaa ehkä suosia suomalaista sähköläskipyörän valmistajaa Kiinalaisen/Taiwanilaisen sijasta ja hankkia etujousitettu pyörä, mutta itse olen ajellut black rawilla yli 3000 km ja mitään ihmeempiä vikoja ei ole ollut, mitkä ei olisi ollut korjattavissa jotain ruuvia kiristämällä. Ja amerikkalaisen SRAM:in osiahan sen jarrut, vaihtajat ynnä muut vipstaakit on.
    123456789 muokkasi tätä : 13.06.2020 at 22.45

Samanlaisia aiheita

1. Black Friday 2018
    By 90kg in forum Kaupat
    Vastaukset: 36
    Viimeinen viesti: 28.11.2018, 19.41
  2. focus black forest,ostanko?
    By erski koleman in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 06.03.2016, 11.19
  3. Fokus black raider
    By inkaliinuska in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 04.12.2015, 09.04

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •