FillariElectrobikeGiantHepha
Näyttää tulokset 1 - 30 / 7517

Aihe: Helsingin kuvarastit

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Alkuun pientä ihmettelyä, että rasti ei mennyt jo eilen illalla. Kun etenevä aamukaan ei näyttänyt tuovan muutosta, päätin minä tehdä asialle jotain. Eihän siitä mitään tule, että purnataan puuttuvaa rastikuvaa, ja kun uusi rasti saadaan, ei haeta sitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    PS Junonkadulla näin edessäni pyöräilijän joka jatkoi suoraan Nihtilaiturille kunnes tie toppasi rakennustyömaan portille. Kun näin pyörän lähempää, osasin heti epäillä pahinta: valkopunainen White! Koska kuvarastikilpailussa kaikki keinot ovat luvallisia, yritin hämätä esittämällä rehtiä kuvarastikilpailijaa ja neuvomalla häntä hakemaan rastin Tervasaaresta - mutta turhaan!
    Sanotaan vaikka niin, että älä ainakaan kovin suurilla panoksilla lähde pokeripöytään.

PPS casanovaa en ollut aiemmin tavannutkaan "di persona personalmente", joten nyt sekin tuli korjatuksi. (Ihmetytti hiukan ettei hän ainakaan heti tunnistanut "kuvarasteista tuttua" valkoista Gir'siä...)
    On aina hauska osua kilpailevan kuvarastinhakijan kanssa samoille apajille. Tämä taisi olla neljäs kerta kun minulle niin käy. Jostain syystä kaikki ovat hävinneet paikalta melko nopeasti.

Täytyy tunnustaa, että keskityin tilanteessa selvittämään reittiä Sompasaunalle, eikä pyörääsi tullut niin kovin tarkkaan katsottua. Sosiaalisiin tilanteisiin on kehittynyt kaikenlaisia vakiintuneita tapoja kuten se, että katse suunnataan mieluummin toisen silmien suuntaan kuin jalkoväliin. Rehellisesti sanoen nopealla silmäyksellä huomasin vain minun silmääni melko tavanomaisen näköisen valkoisen maantiepyörän. Enhän minä pyöriä tunne tai osaa kiinnittää huomiota mihinkään yksityiskohtiin. Muutaman nimimerkin nojapyörät ja muut erikoisuudet tietysti tunnistaisin heti. Polkiessasi pois paikalta tein toki jo päätelmän siitä, kenet tapasin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Sumparen löytyy myös Espoon edustan ulkosaaristosta Ison Lehtisaaren kupeesta. Olis varmaan kuitenkin illalla pitänyt käydä tuolla
    Se mahdollisuus meni, mutta uutta on tarjolla!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Tervetuloa Katilan Sokkotreffipalvelut Ry:n asiakkaaksi

Näköjään pitää hämäyksen vuoksi vaihdella kulkuvälinettä (jos vaikka sattuisi joskus toisen rastin ihmeen tekemään )
    Siitä vaan hakemaan. Rasteja riittää kyllä. Kun yksi haetaan, tulee heti - tai hitusen vinoillakseni, ainakin jossain vaiheessa - seuraava haettava tarjolle.
    casanova muokkasi tätä : 02.08.2018 at 17.21 Syy: merkistön korjaus + hymiöt takaisin

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •