Cane Creekissähän öljy virtaa omia erillisiä kanavia pitkin meno ja paluusuuntaan ja alku sekä loppujoustossa on erikseen säädettävissä meno- ja paluuvaimennukset. Perus pumpuissa kun öljy virtaa samaa kanavaa edes takas saman simmipakan läpi, niin siinä esim paluuvaimennuksen hidastaminen vaikuttaa myös hieman sisäänpäinvaimennukseen.
Itellä joskus tuo ensimmäinen CCDB Air iskari oli ja onhan tuo ihan erilainen säädettävä ja saa varmasti hyvin säädettyä omaan ajoon kunhan jaksaa säätää ja tietää mitä tekee.
Siitä päästäänkin siihen, että ihan jokaselle en pysty tuollaista pumppua suosittelemaan, vaan kyllä siinä oikeasti saa olla perillä noista säätöjen vaikutuksista ja varautua myös säätöjä reilusti tekemään. Ite tykkään enemmän nykyään ajaa kuin säätää niin olen parissa viime pyörässä tykänny käyttää RS Monarch Plus iskareita mitkä onkin paljon suoraviivasempia säädettävyydeltään.
No mutta pointti oli kuitenkin, että omasta mielestä noi kalliimmat iskarit antaa rahoille vastinetta, mikäli niitä osaa ja jaksaa kunnolla säätää.
The end of the road is just the beginning...
Kirjanmerkit