Ajattelin alkaa opettelemaan tekemään joisituksen huollot itse, mutta jo huolto-osien tilaamisessa menee sormi suuhun. Fillarina mulla on 2017 Enduro, missä keulana on Rokkarin Lyrik ja takana Rokkarin Monarch Plus autosag toiminnolla.

Manuaaleissa mainitaan öljyjen ja rasvojen osalta seuraavat tuotteet:

Lyrik:
• RockShox 0w-30 Suspension Oil• RockShox 3wt Suspension Oil • SRAM® Butter grease

Monarch Plus
• RockShox Dynamic Seal Grease• Suspension specific grease• Maxima® Maxum4 Extra 15w50 lube

1. kysymys: Mitä eroa on tuotteilla Butter grease, dynamic seal grease ja suspension grease? Voidaanko tuotteita käyttää ristiin tai voidaanko joillakin näistä korvata muut rasvat.

2. kysymys: Voinko korvata Maxima® Maxum4 Extra 15w50 luben jollakin muulla tuotteella (esimerkiksi RockShox 0w-30 Suspension öljyllä, mitä minulla sattuu olemaan litran purkki)?

3. kysymys: esimerkiksi bike24 sivuilta löytyy useita eri air can service kittejä, joista viimeisin on vuoden 2014 iskarille (RockShox Service Kit for Air Can for Monarch Plus / XX / RL / R / RT3 from 2014). Mistä tiedän että tilaamani tuote on oikea? Vaatiiko autosag-iskari oman service kitin?

4. kysymys: tarvitseeko minun hankkia rokkarin bleed kitti, vai onnistuuko sama homma jarrujen ilmausruiskuilla?

Pahoittelut tyhmistä kysymyksistä ja kiitos vastauksista!