Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
Windowsiin muljahti simulaattorin päivitys. Asennus sujui sutjakasti ja päivityksestä tuntui olevan apua: ohjelma toimii nyt ilman turhia viiveitä, anturi ja traineri löytyi heti. Muutenkin toiminta oli smoothimpaa, ja en nyt tiedä oliko aistiharhaa, mutta ikään kuin nousun kaltevuuden vaihdoksetkin olisivat hieman tasoittuneet.

Laitoin Bkoolin tukeen potkuraivari-itkuvirren tuosta hieman kummallisesta Betonireisi -etapista. Tapansa mukaan jättivät vastaamatta. Olenkohan jollakin ignore-listalla...

Kummallisia juttuja tuossa vielä on.. esim. se ajetun session lähetys. Kun ensin on painanut "lähetä" näppäintä, ja ohjelman toimintoilmaisin kertoo lähetyksen tapahtuneen, ilmestyy lopuksi "Accept" nappula. Mitähän järkeä sitä on enää tässä vaiheessa olla samaa mieltä asiasta.. ei voi ymmärtää. Mutta muuten tuntui taas ajelut mukavalta ja laitteisto+softa toimi kuin buicki.
Itsekin huomasin päivityksen ja inertiaan on tehty muutoksia. Itse lähetin tänään myös Bkooliin sähköpostia ja halusin hieman neuvoa rengaspaineisiin ja rengasvalintoihin neuvoa. Itselläni takarenkaan lipsuminen alkaa kun nousujyrkkyys on n.7% luokkaa, siis putkelta poljettaessa. Todennäköisesti lipsumisesta ei pääse kokonaan eroon mutta pitipä kysyä. Itse olen huomannut videoissa pätkimistä aikaisemmissa versioissa kun taas 3D maailma toimii varsin sujuvasti. Onko videon pyöriminen nyt sujuvampaa?.