HephaGiantFillariElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Välillä hiipinyt ajatus mieleen, et jos tinkis vähän ohjaamon mitasta ja vaihtas M kokoon sais 2 senttiä lyhkäsemmän akselivälin.
    PS jos joku haluas vaihtaa minun L kokoisen Golden Muklukin rungon M kokoiseen voisin innostua.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    ...aattelinpa varsin kokeilla, että jos joku on tänä vuonna ostanut L-kokosen Muklukin ja tuntuu että haluaa M-koon, niin voi laittaa viestiä mikäli jokin parkkipaikka-swappi kiinnostaaa, eli jos niinku kumpikin pitää omat kiekkonsa jne mitä tahtoo.
    Mää oon Oulusta, ookko nääki, mutta äkkiähän sitä kuitenkin vastakkain ajellaan jokin sata km jos näitä tarpeita jollain on.
    (Tässä yhteydessä on pakko todeta, että jos alunperin olisin laittanut sen L-koon, niin varmasti sitä nyt pillittäisi että miksei laittanut pienempää. Ihime hommaa.)
    Ihte laitoin (viime helmikuussa parin viikon M-koolla ajon jälkeen, olen kait 182cm) myyntiin rungon torille, ostaja ilmoittautui, tilaus foxcompille (pieni sääliääliöalennus!), runko tuli, vaihto ja paketissa ostajalle. Kerrankin meni just niin kuin piti ja kaikki voitti paitsi minä.
    Oulunjulli muokkasi tätä : 05.09.2014 at 10.23

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •