Samaa mieltä. Mielestäni ensimmäisessä kuvassa kohteen ympäristö oli aivan liian kiireinen tai täynnä (tarkennustakin ja syväterävyyttä voisi miettiä uusiksi). Tarkoituksena oli saada ketju ja vääntynyt rengas näkyviin ( => syy vai seuraus). Pitäisi käydä uudestaan vaikka sunnuntaina aivan aamusta, jolloin teline on tyhjä ja valo tulee pyörään vasemmalta (eli kuva on otettu etelää kohti). Jokin minua viihdyttää kyseissä pyörässä. Onneksi se ei ole menossa minnekkään. Kuljen päivittäin sen ohi, joten pukkaako rojektia? ;-)
Tekeekö kamerasi panoraman itse vai pitääkö se "liimailla" kuvankäsittelyn yhteydessä? Minulla on ollut joissakin kameroissa automaattisia panoraama-toimintoja ja ovat yleensä saaneet aikaiseksi vain välttäviä tuloksia eli näkyvissä selkeitä saumoja jne.
Hiljaista on kuvaustopicissa, joten laitan lisää omiani. Geometria ja symmetria ovat kiinnostaneet minua aina. Geometriaa, symmetriaa ja heijastuksia Hyvinkään juna-asemalta. Minun kuvia saa arvostella, repostella, kritisoida jne., kunhan se tapahtuu rakentavassa hengessä ja perustelee mielipiteensä. Jospa siitä syntyisi sitten otsikon mukaista keskustelua ;-).
Monolith

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit