Lainaus Alkujaan tämän lähetti tvhakala Katso viesti
Noin 20 v sitten olin erittäin vähällä tappaa itseni taluttamalla pyöräni pikajunan eteen. Syynä moiseen oli ihan vain teini-ikä, ei mikään sen kummempi. Tosin oli se Espoon Tuomarilan aseman tasoristeys siihen aikaan vähän hasardi paikka, sillä puomeja ei ollut, oli vain semmoiset kovaa melua pitävät kilkuttimet, jolloin lähtiessäni ylittämään rataa heti paikallisjunan ohitettua ylityskohdan en pystynyt edes kuulemaan kovaa vauhtia kiitävää pikajunaa joka oli tulossa näkymättömissä kaarteeseen pysähtyneen paikallisjunan takana.
Vähän vanhaan viestiin vastaan, kun jäänyt jostain syystä huomaamatta... Mutta ai fiil juu. Itse pyörin myös skidinä noissa 25+ vuotta sitten, lähinnä Kilon asemalla ja viimeisimmät painajaiset kuvailemistasi tilanteista on nähty ihan tässä joitakin vuosia sitten. Ei mulla koskaan ihan noin lähellä ollut, mutta tarpeeksi kuitenkin. Ja jäihän niitä ihmisiä junien alle kuin heinää, niin syöpynyt hyvin mieleen. Nykynuorilla on niin helppoa, ihan pullamössöä niistä tulee, kun ei tartte edes junia väistellä