Ikävä hommahan tämä, mutta kyllä nyt näyttäisi olevan asiakkaassakin vikaa. Tuosta meiliketjusta näyttäisi siltä että et ole hyväksynyt sitä 50% hyvitystä - todennäköisesti raha ei liiku ennen kuin selvästi ilmoitat niin.
Lisäksi näillä saarilla ollaan virallisissa yhteyksissä aika herkkiä epäasialliselle kielenkäytölle - "paskapuhetta" saattaa Suomessa asioidessa mennä läpi, mutta hyvin todennäköisesti täälläpäin saa aikaan vain penseyttä, josta arvatenkin seuraa asian tipahtaminen prioriteettilistalla.
Alunperinkin olisi tuon 29.3. 15:47 meilin jälkeen selkeesti pitänyt soittaa Fillariosaan, pistää korjaus jäihin ja hoitaa se kustannusarvio. Joo, toki olisivat voineet kustannusarvion tarpeellisuudesta heti siinä meilissä missä vaihtoehtoja tarjosivat mainita, mutta kun itse olen aikanaan asioinut (ihan Suomessa) sekä takuuasioissa maahantuojan että vahinkokuvioissa vakuutusyhtiön kanssa, niin ihan selkee kuvio ja omakin oletus on ollut että pitää ensin saada arvio ennen kuin korjauslupaa annetaan.
Sori![]()








Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit