Lainaus Alkujaan tämän lähetti Turboankka Katso viesti
Onko sinun mielestäsi ok, että Lupine myy asiakkailleen saksalaisen laadun nimissä "markkinoiden tehokkainta" valoa, asiakas luulee ostavansa isolla rahalla laatutuotteen, mutta todellisuudeessa saa hädintuskin puolet luvatusta? http://www.bikelights.com/images/tes...=300&width=500

edit. Vaikkei se maksimaalinen valoteho olekaan lampun tärkein tekijä, kuvaa tuo minun mielestäni hyvin firman asennetta asiakkaisiin. Mikäli ko. firmassa on yhtäkään sähköinsinööriä töissä, ei ole mitenkään puolusteltavissa myydä lamppua noilla spekseillä. Akun kapasiteetin perusteella nuo mainostetut teho/käyttöajat eivät ole mahdollisia. Rautalanka, et voi polttaa 23watin teholla ledejä kolmea tuntia, mikäli sinulla on akussasi vain 54Wh energiaa.
Kaikenlainen liioittelu markkinamielessä on tosi ok;-) Kukas sitä vähättelemään ryhtyy? Olihan sulla varmaan siinä sitten sen kopion testitulos? Ja sekö pyyhki pöydän Lupinella?

Minä olen ollut Lupineen ja sen valotehoon erittäin tyytyväinen. Samoin tekniseen toteutukseen ja varsinkin akunkestoon/painoon verrattuna entisiin systeemeihini. Cateyen ja Sigman syteemit läpikäyneenä (lyijyhyytelöakkuaikakausi mukaan luettuna) tämä Lupine on oikeasti todella huoleton, tehokas ja laadukas valaisin.