ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 285 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 185 235 275 283 284 285
Näyttää tulokset 8.521 - 8.526 / 8526

Aihe: Talvipyöräily

Vastattu. Hauskasti kuvitettu kysely.

^Vastattu. Selkeä ja lyhyt kysely.

Mulla on tuosta joku vanhempi malli. On niin lämmin, että vain -20 Cssä tai kylmemmässä. Suun edustan risikon kohdlla tahtoo ensin huurtua ja sitten huurre jäätyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Itse olen käyttänyt laskettelukypärää vain lautaillessa ja sitäkin lasien kanssa. Sen verran siitä voi sanoa että on ainakin todella lämmin, toki visiirillä varmasti viileämpi kun laseilla. Itse suosin ihan samaa kypärää kun kesälläkin ja riippuen kelistä ja ajovälineestä paksumpaa tai ohuempaa merinohuppua päähän. Ja viimetalvena ekaa kertaa sähköpyörätyömatkoihin koville pakkasille kelkkalasit, ai että miten mukavaa...ja semiurpon näköistä
    Täällä toinen semiurpon näköinen - syöksymyssy, laskettelukypärä ja -lasit tuplalinssillä, ei ole sellaista pakkasta ettei 10 km työmatka menisi mukavasti. Korvatkin pysyvät lämpiminä. Testattu vain -28 C asti

Joulukiireet ja huonot kelit täällä päin lannistivat 10 tonnin ylityksen kilometreistä .en
    Aiempina vuosina on tullut 5-7 tonnia , nyt kun olin lyhennetyllä viikolla innostuin pyöräilemään ja hiihteleen enemmän .
    Tuli vain alku kuukausina niin vähän kilsoja että lopussa ei enää aika riitä , pitäis viimeiset päivät saada 100 per päivä ja sopivasti onkin ollut töitä , eli työt haittaa harrastusta .
    Katotaan nyt paljonko jää vajaaksi ja otetaan uudenvuoden kunniaksi tavoite rikkoa ennätys jos terveyttä piisaa , kun 60 jo häämöttää .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jame1967 Katso viesti
    Joulukiireet ja huonot kelit täällä päin lannistivat 10 tonnin ylityksen kilometreistä
    Ei nyt oikein liity aiheeseen muuten kun talvipyöräilyn osalta mitä tulee harrastettua aika paljonkin, mut itellä tuli just vähän aikaa sitten täyteen tuo kymppitonni sporttailua tän vuoden aikana.
    Maastopyörillä rapiat 4000 km, gravelilla yli 4500 km, hiihtoa yli 1500 km ja loput kävelylenkkejä kovilla pakkasilla.

Ja ite en oo vielä koskaan kokeillut huurtumattomia laseja.

Nii, ja mulla ikää vast 48...
    EnduroSenior muokkasi tätä : 30.12.2024 at 21.44 Syy: lisäys

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •