GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 98 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48 88 96 97 98 99 100 108 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.911 - 2.940 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #2911
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Kyllä. Näissä hommissa luotan "nopeus suhteessa tehoon"- dataan ja viimeisenä lukkona vielä legendaarinen pers'dyno. Parasta minulle gravelkumi-sarjassa on tarjonnut juuri tuo EL Snoqualmie. Vaan utelias luonne on ajanut kokeilemaan muitakin vaihtoehtoja, yhtenä tekosyynä käyttäen noiden timanttisen kovaa hintaa (100€/kpl). Nuo em. kumit vieläpä kesti itsellä reilun kymppitonnin ajot ja ovat edelleen alla kaverilla, jolle pyörän myin. Eli kestokin oli erinomaisella tasolla.

  2. #2912
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Se nappula hidastaa oikeassa maailmassa vielä rumpua enemmän.

    Eikä tuollainen extralight oikeasti ole ainakaan itselleni vaihtoehto. Oikeat kuskit eivät näytä käyttävän edes Terra Speedejä, vaikka mun kokemuksella ne kestää mitä vaan.

  3. #2913
    Mulla ollu nyt 40mm Terra speedit 25mm kiekolla. Tuntunut hyviltä ja nopeilta asfaltilla ja soralla. Aino mikä on niin asfaltilla tiukan kaarteen ajaminen. Jotenkin en löydä luottoa ajaa kaarretta maksimi vauhtia. Mistä sitten johtuukaan? Onkohan nuo kuviottomat parempia siinä vai rengaspaineestako se on kiinni? Nyt olen käyttänyt 2.5-3bar paineita.

  4. #2914
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Se nappula hidastaa oikeassa maailmassa vielä rumpua enemmän.

    Eikä tuollainen extralight oikeasti ole ainakaan itselleni vaihtoehto. Oikeat kuskit eivät näytä käyttävän edes Terra Speedejä, vaikka mun kokemuksella ne kestää mitä vaan.
    Mä olenkin sen verran vanha, pehmeä ja mukavuudenhaluinen, että mun ei (onneksi) tarvi miettiä, mitä oikeat kuskit käyttää

    Strava-datan perusteella mua ne nappulat ei kuitenkaan erityisemmin hidasta, monessa paikkaa ennemmin päin vastoin. Vähän riipuu myös siitä, että haluanko sellaiset renkaat, joilla olen nopea 35 km/h vauhdissa asfaltilla vai 25 km/h vauhdissa sepelimurskeella. Jollain loppukevään kirkkonummilenkillä ajoin Hurricaneilla vahingossa itseni Meiko 1 -segmentin all time 8:ksi, joten ainakin niillä pätkillä joilla mun mielestä on kiva olla nopea, nappulat on todistettavasti itselleni nopeimmat.

    Tykkään kyllä enemmän standard-Herseistä kuin EL:stä, vaikka jonkinnäköisen nopeuseron niitten välillä saattaa oikeastikin huomata. EL:t on turhan paperia ainakin noihin nappularenkaisiin ja standardien ajotuntuma on musta kivempi varsinkin matalilla paineilla.

    Mutta olennaisinta tietty on, että kukin ajaa just niillä renkailla, jotka itsestä tuntuu hyviltä. Muullahan ei loppujen lopuksi ole väliä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  5. #2915
    r.a.i Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Se nappula hidastaa oikeassa maailmassa vielä rumpua enemmän.

    Eikä tuollainen extralight oikeasti ole ainakaan itselleni vaihtoehto. Oikeat kuskit eivät näytä käyttävän edes Terra Speedejä, vaikka mun kokemuksella ne kestää mitä vaan.

    En ole aktiivisesti asiaa tutkinut, mutta ainakin ReneHersen twitteri -tiliä seuraamalla on saanut sellaisen kuvan että aika paljon noissa Gravel-kisoissa käytetään ko. renkaita ja niillä myös podiumille kavutaan. Herse ei tietääkseni edes kovin montaa kuskia sponsoroi, vaan kuskit ostelee nuo omilla rahoillaan.

  6. #2916
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Noilla ajetaan myös criteriumia

    38mm edessä ja 44mm takana.

    https://www.instagram.com/p/CRqBGzWM...RlODBiNWFlZA==

  7. #2917
    K.Kuronen Guest
    Täytyy noita Hersejä jossakin vaiheessa kokeilla, viimeistään silloin, kun kesäkeleillä Stravassa ei enää soralenkeillä ole PR:ä. Se kertonee aika luotettavasti, että alan jäädä itselleni. Toistaiseksi noita tulee renkaista riippumatta.

    Mulle gravelirenkaalle, retkeilevänä henkilönä, tärkeää on toisinaan tapahtuvissa tykittelyissä hallinta ja rullaavuus taas vähemmän tärkeä. Heikompi rullaavuus näkyy vain siinä, että lenkki päättyy vähän myöhemmin.

  8. #2918
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti #78 Katso viesti
    Mulla ollu nyt 40mm Terra speedit 25mm kiekolla. Tuntunut hyviltä ja nopeilta asfaltilla ja soralla. Aino mikä on niin asfaltilla tiukan kaarteen ajaminen. Jotenkin en löydä luottoa ajaa kaarretta maksimi vauhtia. Mistä sitten johtuukaan? Onkohan nuo kuviottomat parempia siinä vai rengaspaineestako se on kiinni? Nyt olen käyttänyt 2.5-3bar paineita.
    On joo. Täysin sliksi on assulla vielä reilusti terraa parempi. Maxxiksen velocitat on korttelirallissa hauskat ja rullaa hyvin. Ovat myös terroja pehmeämmät.

  9. #2919
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Kuvio on aina vähän kompromissi. Terra Speed on aika tasainen kaikella alustalla ja kulkee assullakin kovaa. Kanttaillessa se sama tuntuma säilyy läpi kallistuskulman.

    Sitten taas täysin sliksi rengas on vähän turhan jännä ajettava. Se alkaa sortamaan helposti soralla tosi loivissakin mutkissa ja kovassa vauhdissa. Häviää vähän se hauskuus ajamisesta, kun poljinpainetta saa jatkuvasti kevennellä. Tosin tuossa saattaa se syykin olla. Oikeat gravelkuskit taitaa pitää vedon päällä ja ajaa mutkat läpi pienessä liidossa. Pysyy keula tiessä.

  10. #2920
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.297
    Noita Heinen kirjotteluita tosiaan pitää aina lukea vähän kuin savolaisen kunnallispoliitikon kolumneja. Vastuu on lukijalla.

    Tuosta stenun linkkaamasta jutusta poimittua;

    "Since the drum is convex, it pushes deep into the tire, unlike a real road, which is flat. The more supple the tire, the deeper the drum pushes. This makes the tire flex more, which absorbs more energy. That is why a stiff tire performs well on the drum, and a supple tire does not"

    Muuten ihan jees, mutta Hersen rengas on ihan kärjessä BRR:n soratuloksissa. Vai onko Snoqualmie Pass TC Extraligh joku jäykkäkylkinen kivireki?

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

  11. #2921
    K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Noita Heinen kirjotteluita tosiaan pitää aina lukea vähän kuin savolaisen kunnallispoliitikon kolumneja. Vastuu on lukijalla.

    ...
    Tai sitten pitää seurata häntä ja ryhtyä opetuslapseksi -tämä myönteisessä mielessä- ja joko onnistua tai sitten pettyä.

    Vähän kaltaisensa ukko, vaikka ehkä omalla alallaan meritoituneempi, on Ray Jardine -joko seuraat hänen ajatuksiaan, tai sitten et. Joskus mietin, että kokeilisin, mutta jäi sitten kirjan lukemisen asteelle.

  12. #2922
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Noita Heinen kirjotteluita tosiaan pitää aina lukea vähän kuin savolaisen kunnallispoliitikon kolumneja. Vastuu on lukijalla.

    Tuosta stenun linkkaamasta jutusta poimittua;

    "Since the drum is convex, it pushes deep into the tire, unlike a real road, which is flat. The more supple the tire, the deeper the drum pushes. This makes the tire flex more, which absorbs more energy. That is why a stiff tire performs well on the drum, and a supple tire does not"

    Muuten ihan jees, mutta Hersen rengas on ihan kärjessä BRR:n soratuloksissa. Vai onko Snoqualmie Pass TC Extraligh joku jäykkäkylkinen kivireki?

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
    Juu, ihan höpöä tuo on. Kyllä se rengas painuu flatillakin alustalla. Mun mielestä tuo BRR testi on tehty niin hyvin kuin on järkevästi mahdollista. Aina voi koettaa inttää tutkimuksia vastaan ja etsiä vaihtoehtoisi totuuksia. BRR tarjoaa kuitenkin raakaa dataa, josta voi vähän vertailla mitä renkaita alkaa kokeilemaan.

    Mutta tuo siis on ihan totta kyllä, että renkaissa on isojakin eroja pehmeydessä. Esimerkiksi just noi velocitat ovat smoothit ajaa vaikka painetta olisi liki 3bar. Terrat ovat noilla paineilla jo ajokelvottomat.

  13. #2923
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    En ole aktiivisesti asiaa tutkinut, mutta ainakin ReneHersen twitteri -tiliä seuraamalla on saanut sellaisen kuvan että aika paljon noissa Gravel-kisoissa käytetään ko. renkaita ja niillä myös podiumille kavutaan. Herse ei tietääkseni edes kovin montaa kuskia sponsoroi, vaan kuskit ostelee nuo omilla rahoillaan.
    Juu Snowqualmie Pass Endurancella saattaa hyvinkin olla enemmän klassikko-gg-kisojen podiumeja tai top 10 -sijoja kuin yhdelläkään toisella yksittäisellä rengasmallilla. Nappulaversiot loistelee enemmän seikkailullisemmissa ultrapitkissä kisoissa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  14. #2924
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    ..vähän outoa tosiaan on mun mielestä se, että joko näissä uusissa renkaan sisäpinta erilainen tai sitten Thunderon ja Swamperon rungon rakenteessa on eroa. Thunderoissa, jotka on siis uudemmat, on selvästi enemmän tavaraa kudoksen päällä.
    …itseasiassa BRR:n mukaan Thunderossa on kylki 0,9 mm, kun Swamperossa ja Speederossa on 0,8 mm eli ehkäpä niissä onkin oikeasti erilaiset rungot.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  15. #2925
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Juu Snowqualmie Pass Endurancella saattaa hyvinkin olla enemmän klassikko-gg-kisojen podiumeja tai top 10 -sijoja kuin yhdelläkään toisella yksittäisellä rengasmallilla. Nappulaversiot loistelee enemmän seikkailullisemmissa ultrapitkissä kisoissa.
    Noin just. Endurance. Niillä El versioilla ei kisaa kukaan. Enduranceissa on oikeasti järeä se kylki. Vaatii paljon pienemmät paineet ollakseen smoothi.

  16. #2926
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Joo ja siitä huolimatta niillä voitetaan oikeita kisojakin. Tosin ohut se Endurancekin on, kun vertaa moniin muihin. Hersen kyljet: EL 0,4 mm, Standard 0,55 mm, Endurance 0,75 mm. Vertailun vuoksi esim. Resolute 0,75 mm, Terraspeed 1,0 ja Pirellit 1,1 mm.

    Noista mitoista näkee kyllä myös sen, että minkä vuoksi EL ja standard Herset sietää suurempia paineita kuin useimmat muut renkaat. Mä olen rymistellyt bikepacking-varustuksenkin kanssa standardeilla ties missä kivikoissa ja pöpeliköissä monta reissua ilman rengasrikkoja. EL:llä en silti lähtisi reisuun, vaikka toistaiseksi kyljet on kestäneet niissäkin Porkkala-gravelit ja muut sepeliköt.

    E: Herse väittää kyllä, että 2021 Silk Mountain Race olisi voitettu Extralighteilla, mutta vähän epäilyttää. Jos pitää paikkansa, niin saa kyllä olla taitava ja huolellinen kuski puikoissa, vaikka noissa ultrakisoissa nopeudet onkin lähempänä ”tavallisten ihmisten” nopeuksia.

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  17. #2927
    Onkohan näistä kellään kokemusta?
    https://wolfpack-tires.com/product/g...speed/?lang=en
    Seos on kuitenkin saman kaverin tekemä kuin Blackchili sun muut huippuseokset.
    Mulla maasturissa vastaava trail rengas ja pidän sitä oikein hyvänä.

  18. #2928
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Noita Heinen kirjotteluita tosiaan pitää aina lukea vähän kuin savolaisen kunnallispoliitikon kolumneja. Vastuu on lukijalla.

    Tuosta stenun linkkaamasta jutusta poimittua;

    "Since the drum is convex, it pushes deep into the tire, unlike a real road, which is flat. The more supple the tire, the deeper the drum pushes. This makes the tire flex more, which absorbs more energy. That is why a stiff tire performs well on the drum, and a supple tire does not"

    Muuten ihan jees, mutta Hersen rengas on ihan kärjessä BRR:n soratuloksissa. Vai onko Snoqualmie Pass TC Extraligh joku jäykkäkylkinen kivireki?

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
    Mistäs tiedät, että eikö se voisi isommalla rummulla olla vielä enemmän kärjessä? Rummun muoto tuskin vaikuttaa niin paljoa, että se olennaisesti muuttaa renkaiden paremmuusjärjestystä, mutta kun BRR:ää selaa tarkemmin, niin on siellä ihan selviä epäloogisuuksia, joille on vaikea keksiä muuta selitystä kuin tuo Hersen esittämä. Hyvä esimerkki on Tufon Thundero ja Speedero. Speedero on sliksimpi ja inan ohkasempi sekä kyljistä että kulutuspinnasta, mutta siitä huolimatta muka rullaa huonommin.

    Isommat erot BRR:n ja tosielämän välillä syntyy siitä, että millaiset paineet renkaat todellisuudessa vaatii, mikä vaikuttaa suoraan rullaavuuteen jo BRR:nkin mukaan. Lisäksi Hersen termein ”suspension losses” vaikuttaa siihen, että BRR antaa liian hyviä tuloksia kovemmilla paineilla. Jos BRR lukee kuin raamattua tarkoittaisi se sitä, että karkeallakin alustalla ajaessa säästyisi watteja sitä enemmän, mitä kovemmilla renkailla ajaisi. Pahimmatkin vastarannankiiskit ehkäpä tajuaa jo sen, että se ei pidä paikkansa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  19. #2929
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Aina voi mitattua dataa vastaan tapella jos se kivalta tuntuu. Täytyisi vaan olla jotain muutakin kuin mutua jos haluaa sen mitatun kumota.

    Esim tuo Speedero/thundero. Mitataanko kulutuspinta nappulan kohdalta? Jos noin, niin se nappulaversio voi oikeasti olla kokonaisuudessaan joustavampi, mitä sliksi rengas. Speedero on kuitenkin saletisti nopeampi kun mukaan otetaan ilmanvastus.

  20. #2930
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Niin mitattu data on relevanttia aina ja ainostaan niissä olosuhteissa, missä se on mitattu. Heti, kun sitä alkaa soveltamaan toisenlaisiin olosuhteisiin, kyse on pelkästään spekulaatiosta. Mun pyörät ainakaan ei yleensä ajele teräsrullan päällä ilman kuskia.

    Kulutuspinnan paksuus mitataan nappuloiden välistä ja nappuloiden korkeus on ilmoitettu erikseen. Nappulat Thunderossa 1,5 mm ja Speederossa 1,3 mm. Terraspeedissäkin 45-millisessä on sekä kulutuspinta että kyljet paksummat kuin 40-millisessä ja silti sekin rullaa paremmin kuin 40 mm.

    Mutta jooh..parempi varmaan lopettaa tähän, että muut ei kyllästy
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  21. #2931
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Noi kumilaadut ja rakenne taitaa muuttua vaikkei valmistajat niitä kerrokkaan. Esim just conteilla on käynyt näin usein. Terra Speedillä ja maantierenkailla.

  22. #2932
    Tuossa brr testissä simuloidaan 42.5kg akselimassaa ja luulenpa ettei tulos heitä kauaksi karkealla asfaltilla ajosta. Oman kokemuksen mukaan soralla/vähän pehmeämmällä alustalla moni muu tekijä alkaa tulemaan mukaan. Pienillä paineilla joku rengas voi tuntua assulla hyvinkin hitaalta, mutta soralla taas suht nopealta.

  23. #2933
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.297
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Mistäs tiedät, että eikö se voisi isommalla rummulla olla vielä enemmän kärjessä? Rummun muoto tuskin vaikuttaa niin paljoa, että se olennaisesti muuttaa renkaiden paremmuusjärjestystä, mutta kun BRR:ää selaa tarkemmin, niin on siellä ihan selviä epäloogisuuksia, joille on vaikea keksiä muuta selitystä kuin tuo Hersen esittämä. Hyvä esimerkki on Tufon Thundero ja Speedero. Speedero on sliksimpi ja inan ohkasempi sekä kyljistä että kulutuspinnasta, mutta siitä huolimatta muka rullaa huonommin.

    Isommat erot BRR:n ja tosielämän välillä syntyy siitä, että millaiset paineet renkaat todellisuudessa vaatii, mikä vaikuttaa suoraan rullaavuuteen jo BRR:nkin mukaan. Lisäksi Hersen termein ”suspension losses” vaikuttaa siihen, että BRR antaa liian hyviä tuloksia kovemmilla paineilla. Jos BRR lukee kuin raamattua tarkoittaisi se sitä, että karkeallakin alustalla ajaessa säästyisi watteja sitä enemmän, mitä kovemmilla renkailla ajaisi. Pahimmatkin vastarannankiiskit ehkäpä tajuaa jo sen, että se ei pidä paikkansa.
    Kävin miettimään tätä painaumaa itsekin. Että paljonko se voisi olla.
    Heine taisi mainita jossain optimipainauman renkailleen olevan 15%.
    Pyöräytin cadiohjelmassa mallit levystä ja 74cm kiekosta(BRR:n koko) siihen sovitin 38mmrenkaan (taisi olla joku gravel kingintms.)

    Oikealla painauma tasaisella, vasemmalla rullalla.
    Oikeastihan se rengas ei painu kasaan vaan leviää juuresta mutta nyt oioin rankasti 2d maailmaan.
    Rummun painauman ajattelin niin että renkaan ja pinnan välinen poistunut pinta-ala oli sama molemmissa. Tästä jos joku fiksumpi tietää oikean vastauksen saa kertoa.

    Rullaan rengas painautuu noin 1.6mm syvemmälle, virhemarginaalia on sitten vaikka kuinka.

    Eikös BRR testannut nämä Hersen eri kumilaadut? Mitenkä niiden tulokset vertautuu keskenään?

    Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

  24. #2934
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Ihan suoraan ne vertautui. Seitinohuilla kyljillä oleva nopein ja pistosuojattu endurance hitain.

  25. #2935
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Tuosta rullan pyöreydestä vs maanpinta voi kehitellä vaikka mitä teorioita. Oikeassa gravellissa se maanpinta taitaa olla vielä enemmän kaareva johonkin suuntaan. Sitten siellä on vielä KIVIÄ!

  26. #2936
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Bierman on testannut 45 mm Pirelli Gravel M:n
    https://www.bicyclerollingresistance...li-gravel-m-45

    TLDR: Rullaa marginaalisesti paremmin kuin 40 mm versio
    The older I get the faster I was

  27. #2937
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti #78 Katso viesti
    Tuossa brr testissä simuloidaan 42.5kg akselimassaa ja luulenpa ettei tulos heitä kauaksi karkealla asfaltilla ajosta. Oman kokemuksen mukaan soralla/vähän pehmeämmällä alustalla moni muu tekijä alkaa tulemaan mukaan. Pienillä paineilla joku rengas voi tuntua assulla hyvinkin hitaalta, mutta soralla taas suht nopealta.
    Asfaltilta soralle vaihtuessa tuntuu usein siltä että soralla rullaa paremmin, mutta se on tietysti pelkkää mutua ja riippuu asfaltin kunnosta ja soran karkeudesta jne. Jarrutuksessa asfaltilla on yleensä parempi teho kuin soralla, joten siitä päätellen soralla on vähemmän kitkaa. Soralla etenkin on niin suuri vaihteluväli että vaikea sanoa kategorisesti yhtään mitään suuntaan tai toiseen.
    The older I get the faster I was

  28. #2938
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Kumilaadut voi vaikuttaa tuohon eroon paljon.

  29. #2939
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Bierman on testannut 45 mm Pirelli Gravel M:n
    https://www.bicyclerollingresistance...li-gravel-m-45

    TLDR: Rullaa marginaalisesti paremmin kuin 40 mm versio
    En nyt ihan tajua näiden renkaiden testaamista 5mm välein, kun olisi ihan uusia mallejakin testiin, mutta näin on kansa äänestänyt. Toki maantierenkaista on ihan mielenkiintoista nähdä data vaikka 26mm ja 32mm, kun käyttö on vähän eri.

    Gravel M 45mm on itselälkin ollut alla jo pari kautta ainakin syksystä kevääseen. Hyvä rengas, vähän raskas, varsinkin tanwall, mutta rullaa oikein kivasti tuollaiseksi kuvioiduksi renkaaksi ja pito pehmeällä on hurja.

  30. #2940
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    E: Herse väittää kyllä, että 2021 Silk Mountain Race olisi voitettu Extralighteilla, mutta vähän epäilyttää. Jos pitää paikkansa, niin saa kyllä olla taitava ja huolellinen kuski puikoissa, vaikka noissa ultrakisoissa nopeudet onkin lähempänä ”tavallisten ihmisten” nopeuksia.
    Kisan voitti tuolloin(kin) Sofiane Sehili, ja kuvien perusteella ei ainakaan endurancet olleet alla, kun kyljet näyttäisivät olevan vaaleat. Voivat hyvin olla extralightit.

    Bloginsa https://sofianesehili.com/2021/09/01...-days-1-and-2/ perusteella joutuikin sisureita useamman kerran vaihtamaan ja paikkailemaan juuri kylkien vuoksi. Oletan että kuitenkin lähti reissuun tubelessina. Lisäksi häneltä hajosi takakiekko, mutta se ei liene renkaan vika.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •