GarminElectrobikeGiant
Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 128

Aihe: Timo Kahilainen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    --> JackOja

Vaihtoehto bee!
    Vaihtoehto c) podiumilla , olisi ollut kova...
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Sanojen takana huokuu viisaus. Voisi tosiaan sen perusteella luulla olevan aiemmasta saapumiserästä.
    Jos joku vaikuttaa ”viisaalta”, hän on mitä todennäköisimmin vain syönyt runsaasti erilaisia sieniä. Tahi juonut sinolia
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

-L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Jos joku vaikuttaa ”viisaalta”, hän on mitä todennäköisimmin vain syönyt runsaasti erilaisia sieniä. Tahi juonut sinolia
    On olemassa nollasta poikkeava todennäköisyys myös sille, että kirjoittaja vaan yksinkertaisesti on älykäs, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Ja veikkaisin, että LJL:n tapauksessa on kyse juurikin tästä. Perusteluksi siteeraan itse itseäni 7.x-ketjusta: "Ja mitä tulee jäsen LJL:n viesteihin, niin sanoisin niiden olevan arvonnostattaja ihan mihin tahansa topicciin. Tällä kertaa oltiin tiukasti aiheessa, mutta vaikkei olisi oltukaan, niin pettämättömällä maulla toteutettu huonon huumorin verbaaliakrobatia on vaikea laji ja aina tervetullutta."

Hienoa, että olet selkä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    On olemassa nollasta poikkeava todennäköisyys myös sille, että kirjoittaja vaan yksinkertaisesti on älykäs, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Ja veikkaisin, että LJL:n tapauksessa on kyse juurikin tästä. Perusteluksi siteeraan itse itseäni 7.x-ketjusta: "Ja mitä tulee jäsen LJL:n viesteihin, niin sanoisin niiden olevan arvonnostattaja ihan mihin tahansa topicciin. Tällä kertaa oltiin tiukasti aiheessa, mutta vaikkei olisi oltukaan, niin pettämättömällä maulla toteutettu huonon huumorin verbaaliakrobatia on vaikea laji ja aina tervetullutta."

Hienoa, että olet selkä.
    Noh, kiitos, ja toki tiedostan olevani jokseenkin lahjakkaampi kirjoittamaan ja puhumaan kuin esim. pyöräilemään. Elantonikin saan kirjoittamisesta, lukemisesta, puhumisesta ja hieman laatikon ulkopuolelta ajattelemisesta, siksi on ollut hienoa käydä täällä ikään kuin passiivilla. Ehkä ostan isona passiivitalon (?) Toisaalta turha itkeä, kun passiivi on jo housussa.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Teeppä tuo, mutta sano AJAMAAN SIITÄ!
    Justiinsa tämä! Siellä on siirretty fillarit kattoon ja alettu kasvattamaan mahaa sohvalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Justiinsa tämä! Siellä on siirretty fillarit kattoon ja alettu kasvattamaan mahaa sohvalla
    Muuten totta, mutta paino on pudonnut aktiivivuosista noin 4kg (?!). Silloin painoin 76-77 ja nyt 73. En syö nykyään juuri mitään, eilenkin aamulla jugurtin, lounaalla töissä vähän lammaspyöryköitä ja illalla taateleita ja pähkinöitä ja rusinoita. Ne vähät lihakset mitä joskus on ollut, ovat kadonneet. Eli ei vahvasti mene (pun intended)
    -L.

184cm
    181cm. Eli toki läski, mutta vähemmän kuin ennen. Olen eräänlainen kääpä jo nyt
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^73kg? Fiiliksillä veikkaan että olet kuitenkin 184cm pitkä, joten aika vähän. Nyt vaan hirvee punttikuuri päälle ja protskupirtelöä naamaan aina kun lakkaa oksettamasta tai kysyt "asiakkaaltasi" mitä maksaisi Sustanon ja Decadurabolin terapeuttisina annoksina
    Mä oon 73 kg ja 187 cm. Tarviiko munkin alkaa puntteilee?

Mä oon 73 kg ja 187 cm. Tarviiko munkin alkaa puntteilee?
    OjaBauer on optimaalinen hongankolistaja
    -L.

-L.

No jos mä oon 172 ja 95 niin mieti siitä. No joo, tavoitteiden mukaan...
    En puhunut omasta puntteilusta vaan munkin. Tavoitteita ei sinänsä millään saralla ole.

Minä ja Jack Linnatuulessa
    Minä olen sentään käynyt siellä. Vapunalusviikolla on työreissua Kanta- ja Päijät-Hämeisiin joten saattaapa olla että käyn taas!

Laitetaan pari kuvaa meidän Arjasta. Syksyllä hain Kokkolasta

-L.

No jos mä oon 172 ja 95 niin mieti siitä. No joo, tavoitteiden mukaan, ehkä toi on fillaristille parempi toi teidän linja, itsekin voisin "vatsalihaksista" luopua
    Jee-SUS mikä läski. Mä olen 173 ja 95. Punakka, pönäkkä ja tanakka. Eikä rypyt näy, kun iho on kireellä.

Oiva Lohtander on iso mies ja täyttää 80v

-L.

^No sä ootkin noin paljon pitempi, helppohan se on kilonsa kantaa.
    Meidän pitäis varmaan hankkia pinkit pyöräilytrikoot ja lähteä kimppalenkille? Kerättäis rahaa johonkin hyvään tarkoitukseen. Kuten vaikka meidän eläkekassaan.

Olen muuten ajatellut perustaa pizzerian. Sen nimeksi voisi tulla Tukkimiehen Pizzeria.

Tukkimiehen pizzaan liittyen olin erityisen ylpeä pojastani, joka ensin juoksi yleisurheilukoulun leikkimielisten mestaruuskisojen 400m kisan ja sitten perään vanhempien sarjassa 600m kisan. Jälkimmäisen suorituksen jälkeen oli heittänyt yrjöt, ja joutunut ne myös itse siivoamaan hallin lattialta (näin siitäkin huolimatta, että oli kilpailun voittaja). Tukkimiehen pizzan heitto on ilmeisesti perinnöllistä
    -L.

Olen muuten ajatellut perustaa pizzerian.
    No etkä ole.

No etkä ole.
    Vetoan täysimääräisesti oikeuteen olla myötävaikuttamatta oman syyllisyyteni selvittämiseen.
    -L.

Jos menisi Tukkimiehen Pizzeriaan, voisi tilata tukkimiehen pizzan. Silloin keittiöstä tulisi alustavasti Obelixin näköinen karvainen turkkilainen, joka tekisi ns. Valentin Konoset.
    -L.

Muuten totta, mutta paino on pudonnut aktiivivuosista noin 4kg (?!). Silloin painoin 76-77 ja nyt 73. En syö nykyään juuri mitään, eilenkin aamulla jugurtin, lounaalla töissä vähän lammaspyöryköitä ja illalla taateleita ja pähkinöitä ja rusinoita. Ne vähät lihakset mitä joskus on ollut, ovat kadonneet. Eli ei vahvasti mene (pun intended)
    Kuulostaa samalta kuin itselläni. Jos en aja fillarilla, niin ei tule syötyäkään. Mikä tietysti helkkarin hyvä. Mulla laskee paino kanssa aina kun katkaisen vaikka solisluun.

Kuulostaa samalta kuin itselläni. Jos en aja fillarilla, niin ei tule syötyäkään. Mikä tietysti helkkarin hyvä. Mulla laskee paino kanssa aina kun katkaisen vaikka solisluun.
    Jep, sama. Hyvä tietää että muillakin esiintyy samaa. Kaikki läheiset ja tuntemattomamatkin ovat luonnehtineet tätä "huolestuttavaksi".. En tiedä olisiko vähemmän huolestuttavaa, jos söisi edelleen 3000kcal/vrk vaikka kuluttaa vain 1000kcal
    -L.

tempokisu Guest
    No mitä enemmän tai pitempään ajaa, ruoka-aika ajoittuu pariin kertaan. Kotona kun löysäilee ja ihmettelee mitä tekisi, taidan siivota, helposti tulee siinä sitten naposteltua, olen nyttemmin ostanu hedelmiä naposteltavaksi.
    Pari syksyä sitten migreeni oli niin paha että lähti 8kg parissa kuukaudessa, lähtöpaino siis 50kg ( lyhyyttä 160cm) vanhoja kisa-pyöräilyaikojen merkintöjä kun katselin niin herrajumala, painoa oli 55kg. Tähän 10kg lisää, ei kiitos.
    Köyhä kun olin, söin energiatiheetä ruokaa, makkaraa ja suklaata. Nyt on kerran viikossa ei-kalapäivä ja muuten kalaa. Suklaata töissä, jos on ajanut pitkän alkulenkin.

Tiettyä elämänvaihetta en mielellään muistele, olin hyväuskoinen hölmö ( elämän koulu on kova mutta hölmö ei muussa opi), mutta tämä päivä oli kiva. Linnatuulen parkkipaikalla.

Kas LJL, mahtavaa!

Ihan tuossa juuri toissapäivänä Rene Hersejä asennellessa tulinkin mieleeni, eiku...

52 km olen päässyt jo ilman yhtäkään puhkeamista, enkä aio heittää vielä mereen.
    Pyöräily on kivaa!

Kas LJL, mahtavaa!

Ihan tuossa juuri toissapäivänä Rene Hersejä asennellessa tulinkin mieleeni, eiku...
    No minulla tuli mieleeni kaulaputkea sahatessa. Tosin se oli maantiepyörä ja kaulaputkikin vain alumiinia, mutta...

"Laitetaan pari kuvaa meidän Arjasta. Syksyllä hain Kokkolasta"
    Tuo on kyllä aika hieno. Taitaa olla oikein murtomaamalli?

Miksi solisluu pitää katkaista? Oma vai satunnaisen vastaantulijan?
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Taitaa olla oikein murtomaamalli?
    Juu, vm. -17 S213 All-Terrain. Ei ole ollut ihan ongelmatonta tämä alkutaival, mutta Airmaticin säädettävyys + 4Matic on S212 takavetoiseen verrattuna aika erilainen (parempi). Ei paljon syö polttoainetta, sekalaisessa menee alle 6 L/100km.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob Katso viesti
    Miksi solisluu pitää katkaista? Oma vai satunnaisen vastaantulijan?
    Se on niin jäykkä luu, että laihtuu kun sen katkaisee itseltä tai toiselta (?)
    -L.

^Sitten solisluun toisen pään irroitus lisää painoa. Kävelin heti ostamaan suklaata suruun...
    Tosimies laittaa sen katkenneen luun hiuksiin (tai nenään) mennessään R-kioskille ostamaan suklaata suruun. Tämän tyylisesti:

-L.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vierringe Katso viesti

"Laitetaan pari kuvaa meidän Arjasta. Syksyllä hain Kokkolasta"
    Tuo on kyllä aika hieno. Taitaa olla oikein murtomaamalli?
    Harmi vaan kun tuo mersu häiritsee näkymää ...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •