ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 287 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 187 237 277 285 286 287 288 289 297 337 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.581 - 8.610 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

  1. #8581
    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    32
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Onko muuten Fatty Strippereistä kestävyyskokemuksia pidemmältä ajalta kertynyt täältä/maailmalta?
    Oli aiempi tarkoitus pitää tuo toinen läski pommin varmana talvi ja matkajyränä jos johonkin kunnon korpeen itsensä saa, mietin vaan että jos ne nyt saa laakista pitäviksi niin liekkö syytä olettaa että liemet pysyy sisällä vaikka vuoden päivät huoletta. ...eipä tuolla nyt liikkuvia/kuluvia osia juuri ole jos ei kovin matalille paineille mene eikä tuo kelmu liukene.
    Täältä eli Oulun kulmilta terve. Minulla on pitänyt ja kestänyt fatty stripperi DT Swissin vanteella ja 45N:n renkaalla puolisen vuotta mainiosti. Vannenauhan kärsimisen vuoksi jouduin ottamaan kumin pois. FS oli tarttunut kiinni renkaaseen kuten kuuluukin. FS oli poistettaessa elastinen, siististi muodossaan ja muutenkin uudenveroisen oloinen. Kesti myös venytellä ja repiä. Ensimmäistä kertaa litkutetun renkaan sai siististi pois. Litkuna oli stans ja yksi desi riitti mennen tullen. On ehkä turhankin paljon. Ei ollut kokkareitakaan vielä.

    Veikkaisin homman pelaavan, jos laitat desin lillinkiä ja ajat menemään vaan niin kauan kuin renkaassa hölskyy. Sitten jos hölske vähenee, laitat vähän lisää vaan venttiilistä ja jatkat ajamista. Arvostan niin paljon homman siisteyttä ja helppoutta, että ostin nyt täydennyssatsin mukana myös hoikempia strippareita, ja ajattelin kokeilla maasturiin samaa systeemiä.

    Vinkkinä sen verrran, että vassua stipperinauhaan ja renkaan palteen kostuttaminen vaikka litkuisella sormella pyöräyttämällä auttaa mukavasti vanteelle menoa. Ts. menee pienemmällä paineella ja nätimmin. Keskeytin ensimmäisen yrityksen kuivana, kun ei tuntunut menevän suosiolla.

  2. #8582
    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    32
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Tämä ei säikähdä pakkasta, eikä lopu patterit
    http://www.foxcomp.fi/meiser-pv-gauge-w-pressure-15-psi
    Tämä on erinomainen ratkaisu. Muut mittarit olen jo unohtanut.

  3. #8583
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    2.818
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Tämä ei säikähdä pakkasta, eikä lopu patterit
    http://www.foxcomp.fi/meiser-pv-gauge-w-pressure-15-psi

    Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
    Kiitos tästä.. Tilaukseen.

    nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

  4. #8584
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tu mech Katso viesti
    Litkuna oli stans ja yksi desi riitti mennen tullen. On ehkä turhankin paljon. Ei ollut kokkareitakaan vielä.

    Veikkaisin homman pelaavan, jos laitat desin lillinkiä ja ajat menemään vaan niin kauan kuin renkaassa hölskyy. Sitten jos hölske vähenee, laitat vähän lisää vaan venttiilistä ja jatkat ajamista.
    Yksi desi ei todellakaan hölsky ainakaan paksummassa läskirenkaassa, kun litku leviää pitkin renkaan sisäpintaa. Ehkä juuri ja juuri uudessa renkaassa, kun litku ei vielä tartu renkaan pinnalle. Eikä se tietenkään mitään paikkaa, jos vaikkapa joku vanha reikä aukeaa tai tulee uusi.

  5. #8585
    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    322
    Itse nastoitettu Vee Rubber Snowshoe XL 4,8 MCarbon nastoilla, osin nastoitettuna ilman liimaa, pyörinyt nyt talven alla. Toiminut odotusten mukaisesti, pito ollut yllätyksetön vaikkei mikään maata mullistava. Kaikki nastat tallella. Ajelu kuntoilua matalilla vauhdeilla Lapin lumilla.

  6. #8586
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tu mech Katso viesti
    Täältä eli Oulun kulmilta terve. Minulla on pitänyt ja kestänyt fatty stripperi DT Swissin vanteella ja 45N:n renkaalla puolisen vuotta mainiosti. Vannenauhan kärsimisen vuoksi jouduin ottamaan kumin pois. FS oli tarttunut kiinni renkaaseen kuten kuuluukin. FS oli poistettaessa elastinen, siististi muodossaan ja muutenkin uudenveroisen oloinen. Kesti myös venytellä ja repiä. Ensimmäistä kertaa litkutetun renkaan sai siististi pois. Litkuna oli stans ja yksi desi riitti mennen tullen. On ehkä turhankin paljon. Ei ollut kokkareitakaan vielä.

    Veikkaisin homman pelaavan, jos laitat desin lillinkiä ja ajat menemään vaan niin kauan kuin renkaassa hölskyy. Sitten jos hölske vähenee, laitat vähän lisää vaan venttiilistä ja jatkat ajamista. Arvostan niin paljon homman siisteyttä ja helppoutta, että ostin nyt täydennyssatsin mukana myös hoikempia strippareita, ja ajattelin kokeilla maasturiin samaa systeemiä.

    Vinkkinä sen verrran, että vassua stipperinauhaan ja renkaan palteen kostuttaminen vaikka litkuisella sormella pyöräyttämällä auttaa mukavasti vanteelle menoa. Ts. menee pienemmällä paineella ja nätimmin. Keskeytin ensimmäisen yrityksen kuivana, kun ei tuntunut menevän suosiolla.
    Joo, stripperit + rolling darrylit + maxxikset nyt muklukin alla. Tilasin samalla ne foamihyllyt kun halpojahan ne, liimasin yhden, revin irti ja nakkasin ne roskiin. En oikein jaksa uskoa noiden hyötyyn ja nuo maxxikset istui hyllyllä paljon muistikuvia paremmin. Colossus meni jopa ihan jalkapumpulla paikoilleen ja piti ilmansa yön yli ilman litkuja, venat muistaakseni canyonin mukana tulleet DT Swissit, ei siis semmoiset kiilamalliset jotka varmaan olisin hankkinut jos olisin muistanut minkälaist nuo on. Sovittelin leikeltyä sisuritiivistettä alle, mutta ne ei oikein vakuuttanut niin roskiin nekin. Otin pari kiljaa ja rasvasin hyllyt tuubilla jonka kyljessä luki RFSU...mistä lie tullut ja päiväys vanha.
    Minion FBF oli yksi perkele nostaa vanteelle. Se on ei tubeless mallia, jalkapumppu - kompura - sisurilla ylös - remmejä - jalkapumppu - kompura, jehei kun kaikilla raajoilla paineli kylkiä. Litkuksi Prismasta -70% Joe´s, olipa melko ryynistä vaikka kuin vatkasi. Tukki oman pullonsa reijän ja 25ml ruiskun moneen kertaan.

    Vaikuttaa hyvältä, lähtis yskä niin todetaan vaikutukset.

  7. #8587
    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    32
    Nyt olisi neuvot tarpeen, kun kaikkea ei viitsi oman järkeilyn varaan jättää. Haluan läskiin joutuisat kesärenkaat pääosin kovaan alustaan, jossa välillä on jokunen kosteampi pätkä matkan varrella. Siirtymät menevät soratietä ja joskus asfalttia, riippuen missä päin milloinkin ajelee. En kumminkaan kysele suosituksia kumeiksi, koska ostin paikallisesta sopuhintaan Rougaroun 3.8 x 26 ja Maxxis Mammothin 4.0 x 26. Lähdin ostamaan paria jompaa kumpaa, mutta sattui hyllyssä olevan yksi kumpaakin, ja pakettihinta ratkaisi asian näin jännittävästi.

    Kumpi renkaista menee eteen ja kumpi taakse? Pienet perustelut olisi myös mukava kuulla, kuten tietysti kaikki muutkin vinkit.

  8. #8588
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Kuopion seutu
    Viestit
    262
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tu mech Katso viesti
    Nyt olisi neuvot tarpeen, kun kaikkea ei viitsi oman järkeilyn varaan jättää. Haluan läskiin joutuisat kesärenkaat pääosin kovaan alustaan, jossa välillä on jokunen kosteampi pätkä matkan varrella. Siirtymät menevät soratietä ja joskus asfalttia, riippuen missä päin milloinkin ajelee. En kumminkaan kysele suosituksia kumeiksi, koska ostin paikallisesta sopuhintaan Rougaroun 3.8 x 26 ja Maxxis Mammothin 4.0 x 26. Lähdin ostamaan paria jompaa kumpaa, mutta sattui hyllyssä olevan yksi kumpaakin, ja pakettihinta ratkaisi asian näin jännittävästi.

    Kumpi renkaista menee eteen ja kumpi taakse? Pienet perustelut olisi myös mukava kuulla, kuten tietysti kaikki muutkin vinkit.
    Minä kokeilisin mammothin eteen ja rougaroun taakse, näin olis edessä rullaavampi halkomassa kuraa ja lunta. Taakse jäisi pitoa jota läskeihin halutaan.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

  9. #8589
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Kuopion seutu
    Viestit
    262
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Mulla on ollu Dudessa alla sekä 4.0 LS, että 4.8 LS ja 4.8 SS. Nyt alla 4.8" SS edessä ja LS takana. Jos ei sileällä voi ajaa ilman käsiä, niin vika lienee joko liian pienissä paineissa tai sitten jossain aivan muussa. JJ on kyllä ainakin miun kokemuksella todella monipuolinen rengas ja sen ominaisuuksia pystyy muuttamaan reippaasti juurikin paineita säätelemällä. Yleensä ajelen jollain 0.35 - 0.45 bar paineilla, joilla Dude rullaa ku tauti, mutta matalimmillaan on tullut pehmällä alustalla laskettua n. 0.25:een, jolloin pitoa piisaa melkein loputtomasti, mutta taas kovalla alustalla ei pääse enää mihinkään
    Oliko sulla tubeless vai sisuri 4,8 SS kanssa, jos sisuri niin mikä? Otin edestä litkut pois (4,8 SS) ja laitoin sisurin. Ajo käytös muuttui paremmaksi, enää rengas ei ole niin yliohjautuva ja äkkinäinen, pitää vielä maastossa testata. Ei olisi uskonut sisurin vaikuttavan tuossa Dudessa ja DT:n vanteissa noin paljoa. 4,0 LT oli kuitenkin hivenen parempi sisurilla, mutta kun ilmatilaa tarvii niin leveämpi pitää saada. Onko jollakin ollut 3,0-3,5" kevyttä sisuria 4,8" renkaassa menestyksellisesti? Onko kukaan mitannut JJ 4,4 todellista leveyttä 80mm vanteella. JJ 4,8 SS on n.112-113mm.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

  10. #8590
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Ulvila
    Viestit
    409
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tu mech Katso viesti
    Nyt olisi neuvot tarpeen, kun kaikkea ei viitsi oman järkeilyn varaan jättää. Haluan läskiin joutuisat kesärenkaat pääosin kovaan alustaan, jossa välillä on jokunen kosteampi pätkä matkan varrella. Siirtymät menevät soratietä ja joskus asfalttia, riippuen missä päin milloinkin ajelee. En kumminkaan kysele suosituksia kumeiksi, koska ostin paikallisesta sopuhintaan Rougaroun 3.8 x 26 ja Maxxis Mammothin 4.0 x 26. Lähdin ostamaan paria jompaa kumpaa, mutta sattui hyllyssä olevan yksi kumpaakin, ja pakettihinta ratkaisi asian näin jännittävästi.

    Kumpi renkaista menee eteen ja kumpi taakse? Pienet perustelut olisi myös mukava kuulla, kuten tietysti kaikki muutkin vinkit.
    Rullaavampi taakse jossa on enemmän painoa kumin päällä. Rougarousta ei ole kokemusta, mutta kuvien perusteella näyttäisi olevan korkeammat nappulat kuin Mammothissa, joten Rougarou eteen. Edessä on myös hyvä olla enemmän sivuttaispitoa IMO, jota Mammoth ei hirveästi tarjoa. Itsellä on takana Mammoth ja edessä Jumbo Jim.

  11. #8591
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Omituiselta vaikuttaa nuo ongelmat Duden ja JJ:n kanssa, että pitää sisuri laittaa takaisin. Minulla Dudessa 4.4" LS ja ei niin mitään ongelmia ohjautuvuuden kanssa, paineet olleet kaikkea 0,25 ja 1,0barin väliltä. Kevyt rengas ja rullaa loistavasti jo suhteellisen alhaisillakin paineilla. Mitään muuta rengasta en suostu edes harkitsemaan tämän hetken markkinoilta, tarjoaa riittävästi ilmatilaa tällaiselle 65kg hankisääskelle ja kuitenkin renkaana vielä kevyt. Ja halpakin vielä

  12. #8592
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Täällä olisi samanlaisia tarpeita, eli läskiin kesärenkaat. Nyt alla ovat olleet Bud+Lou, ja kesäksi olisi mukava saada jotain paremmin rullaavaa. Takana tilaa on sen verran, että Lousta on jouduttu leikkaamaan reunimmaiset nappulat pois, eli kaikista leveimmät eivät mahdu. Tällä hetkellä ajatuksissa on Jumbo Jimit, eteen 4.8" ja taakse 4.4" tai 4.8" riippuen mitä mahtuu. Mitkä voisivat olla hyviä vaihtoehtoja JJ:lle, jos sattuu löytymään tarjouksia tai käytettyinä? Mieluiten melko leveät.

    PS. oletteko huomanneet 4" ja 4.8" JJ:ssä suuria eroja rullaavuuden suhteen? Otan mieluummin suuremman ilmatilavuuden, mutta jos rullaavuus kärsii siitä dramaattisesti, voisin harkita kapeampaakin.

  13. #8593
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    ^Rullaus ei varmasti juurikaan eroa JJ oli se sitten 4"-4.4"-4.8" Snakeskin vs lite JJ. Lisääntyneen pyörivän massa aistii varsinkin, kun putkelta polkee. 4" ketterämmät ajaa, kuin 4.8". 4" ilmatila ei oikein riitä edessä kovalla keulalla" IMO.

    Dude 4" joutui taas opettelemaan, kun kammet kolisee tonttiin.

    Eteen 4.8" ja taakse 4.4" JJ. Unohda muut renkaat, jos rullausta olet vailla eikä niissä muutenkaan mitään vikaa ole, jos pitoa tarvitsee lisää eteen se on sitten Bud kesällä harvemmin.

    PS. Mammoth on aivan kelvoton etunen 80mm vanteella. Takana toimii.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  14. #8594
    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    83

    Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

    Onkos tämmöinen ominaista Bontragerin barbegazi renkaille? Farley 7:n renkaat kyseessä.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #8595
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    283
    Tulipa eilen tuusattua ja otin Farleystä pois nastoitetut Maxxisin FBF:t ja pistin Hodagit takasin. Parisen tuntia tuossa meni ja helpostihan nuo Maxxisit lähti pois vaikka vähän valmistauduin jumppaamaan enemmän. Vaihdoin samalla vanneteipit ja viilasin Jackalopesta pois tuon hitsauskohdan kun sauma on selvästi kohollaan ja näytti että litku oli tuota saumaa myöten luikerrellut teipin alle. Suvalasta möivät semmosta uutta sinistä teippiä joka on kuulemma huimasti parempi kuin se keltainen (Stan?) eikä 9 euron hintalappu teipistä kahdelle vanteelle ollut paha.

    Talven aikana jalka ja korvat on tietysti tottunut jo Maxxisiin mutta aamulla töihin polkiessa oli kyllä autuaallinen hiljaisuus ja rengas rullasi ihan hulluna , ero rullaavuudessa on kyllä selkeä vaikka paineissa ei ole eroa. Olipa kevyen tuntuista poljeskelua, ihan kelviä pitkin tänään tulin töihin.

    Polut alkaa nyt sulaa kovaa vauhtia ja ihan sohjossa ei kauheasti kiinnosta poljeskella näin talven jälkeen, tosin aamuisin yöpakkasten jälkeen siellä pääsee vielä mukavasti etenemään. Ihan näreikössä mihin aurinko ei paista on kyllä vielä kovaa alustaa päivisinkin. Kohta on taas niin lällyä ja kuraa joka paikassa että välttelen polkuja kunnes on edes vähän kuivaa. Kohta tuleva lyhyt kurahousukausi ei kiinnosta.

  16. #8596
    Musta taas just ny tuntuu että FBF ja Colossus suorastaan lentää nyt tuon yllä selittämäni fatty stripper tubeloinnin myötä kun tässä nyt jotain 5-6h niillä ajellut...no eihän Colossus vissiin aivan huonona rullaajana pidetä, vaikka se minusta siltä tuntuikin, mutta onhan tuo ero aivan hirvittävä siihen mitä se oli 13J sisureilla. Kyntäjästä hauskaksi ja onneksi annoin olla noiden Maxxisten alla vaikka pitkään mietin että laitan viimekesäiset BFL/Knardit jotka kyllä kulki litkuilla lujaa.
    Mutta enpä nyt hetkeen ole ajanut sillä toisella läskillä jossa jumbot litkuilla, voi olla että tuon kalibraation jälkeen taas mieli muuttuu kun tulee tuore vertailukohde.

  17. #8597
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.607
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    PS. Mammoth on aivan kelvoton etunen 80mm vanteella. Takana toimii.
    Oliko kyse ohjautuvuudesta/vetelystä vai mistä?

  18. #8598
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Tähän asti olen ajatellut että koville pinnoille kovat renkaat, ja pehmeälle pinnalle pehmeät renkaat. Käytännössä pyörätiellä olen pitänyt n. 1 bar, ja maastossa 0,5 bar. Vähempää en pystynyt, kun aiemmin kumi irtosi vanteelta.

    Sittemmin vaihdoin vanteen teippauksen, mutta pehmeitä kelejä ei ollut joten en hakenu alapaineita. Nyt kuitenkin sohjoisten polkujen takia ajelin myös pyöräteillä puolen barin paineilla, mutta ajattelin että sateiden takia lienee pehmeää kyytiä metsässä ja tiputin entisestään paineita n. 0,3-0,4 bar tuntumaan. Yllätyin aika lailla kun pyörä rupesi rullaamaan paremmin ihan asfaltillakin. Aistiharhaa, vai miten se sillai? Odotin vain että olisi raskaampaa. Rinkuloina 4,8" Budit. (Sohjoisissa nousuissa tuli kyllä Louta ikävä.)

    Sent from my ZTE A2017G using Tapatalk

  19. #8599
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    Oliko kyse ohjautuvuudesta/vetelystä vai mistä?
    Juurikin siitä, esim pitkospuilla ajo mielenkiintoista.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  20. #8600
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.607
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Juurikin siitä, esim pitkospuilla ajo mielenkiintoista.
    Mikähän olisi tuossa vetelymielessä hyvä rengas ja pitäisi märällä? Edessä rullaavuus on aika sivuseikka, meinaan jos vaihtoehtona on vetely niin läski jää talliin.

  21. #8601
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    Mikähän olisi tuossa vetelymielessä hyvä rengas ja pitäisi märällä? Edessä rullaavuus on aika sivuseikka, meinaan jos vaihtoehtona on vetely niin läski jää talliin.
    Bud ehdoton ykkönen. Jumbo Jim toimii myös, markä ja lumi pito huonompi, mutta kevyt.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  22. #8602
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    951
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Musta taas just ny tuntuu että FBF ja Colossus suorastaan lentää nyt tuon yllä selittämäni fatty stripper tubeloinnin myötä kun tässä nyt jotain 5-6h niillä ajellut...no eihän Colossus vissiin aivan huonona rullaajana pidetä, vaikka se minusta siltä tuntuikin, mutta onhan tuo ero aivan hirvittävä siihen mitä se oli 13J sisureilla. Kyntäjästä hauskaksi ja onneksi annoin olla noiden Maxxisten alla vaikka pitkään mietin että laitan viimekesäiset BFL/Knardit jotka kyllä kulki litkuilla lujaa.
    Mutta enpä nyt hetkeen ole ajanut sillä toisella läskillä jossa jumbot litkuilla, voi olla että tuon kalibraation jälkeen taas mieli muuttuu kun tulee tuore vertailukohde.
    Mie ajelen samalla setupilla ja maxxiksen sisureilla. Onhan se vähän raskas yhdistelmä, mutta pito aivan huikea noissa.

    Tänään liukkailla juurilla ja kivikossa ei ajokaverin 4" jumbojimeillä meinannu pitoa löytyä. Vähän liikaa saattoi olla sillä paineitakin. Omat kumit mahdollisti etenemisen hienosti, ajotaidot rajoitti



    Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

  23. #8603
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    204
    Kylläpä rullasivat JJ 4.0:lat talven jälkeen kivasti 1,85 bar paineilla. Olin puolimatkassa töistä tulossa kotia kohti, kun tajusin, että sähkömoottorin akku jäi töihin! Hupsistakeikkaa!!!

  24. #8604
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    PLKN
    Viestit
    277
    ^ nimimerkki velvoittaa? 😂
    sähkö pyörä läski kuski

  25. #8605
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sähköläski Katso viesti
    ^ nimimerkki velvoittaa? 
    KYLLÄ!

  26. #8606
    Onko kellään kokemusta farleysta 4,5" taakse ja 3,8" eteen (koska bluto)? Tai vastaava kombo muilla merkeillä? Lähinnä onko suurta hyötyä ja/tai miten vaikuttaa etenemisnopeuteen?

    Testaamalla tietty selviäisi, mutta mietin vaan laitanko 4,5" barbet suoraan myyntiin ja hodagit kesäksi taas alle. Ensi talveksi jäisi grarlit.

  27. #8607
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    204
    Itku lyhyestä ilosta, kovat paineet ja hiekotussepeli on huono yhdistelmä. FattyStripperit ovat onneksi tulossa.

  28. #8608
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    2.876
    Onpa rauhallista täällä rengaskeskustelussa. Kaksi viikkoa mennyt ilman uutta viestiä. No sehän on vain hyvä, jos pyörissä on kelvolliset renkaat alla.

  29. #8609
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Ja jos ei ole, niin XXL:stä saa 25 % alella laaturengasta. Jumbo Jimit (Liteskin) 120 e/pari, Bud ja/tai Lou -kombo 150 e. Olisin Dillinger 5 -parin laittanut 225 e hintaan tulemaan, mutta niitä oli vissiin vain yksi pari ja se ehti mennä sinä aikana kun puhelimella tarjouksen huomasin ja siitä kävelin tietokoneelle tilaamaan. No, säästyipähän nekin rahat, jäätikköjä lukuunottamatta Bud & Lou hoitaa homman erinomaisesti.

  30. #8610
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Nonni nyt on renkaatki kesäkuosissa. Bud/Jumbo jim 4.8 Snakeskin ja tubelessina.
    Pikku rullaustestilenkin heitin tossa 24km/h keskarilla. Paineet oli 7/9psi
    Kai se rullas paremmin nyt ku sai sen loun pois. Jää oottelemaan enstalven puutereita.

    Jumbo jimi asettu heti. Aika tiukka rengas. Kovahomma saaha hyllystä irti.
    Budia piti pyöritellä jonki aikaa ja 3x pumpata lisää ilmaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •