GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 245 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145 195 235 243 244 245 246 247 255 295 345 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.321 - 7.350 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

  1. #7321
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Eipäs ajella sisäkumeillakaan Kattelin aamuksi paineita valmiiksi, niin perästä katkesi venttilin kärki No ilmat pysyy sisällä, mut siellä on noin 1bar. Asettukoot teipit sisureilla nyt hetken ja sitten suoraan tubelessiin. On tää saatana työmaa Onneksi en ole yhden pyörän varassa.

  2. #7322
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Kertauksen vuoksi. Eikö kannattaisi nuo tubelessit tehdä ilman teippauksia. Ei olis huolta ja vaivaa vuodoista, teipinpoistosta jne.

  3. #7323
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    115
    Miten sitten noiden ei teippi viritysten kanssa kenttä olosuhteissa? Jos hajoaa rengas ja vaihtaa uuteen, pitääkö vakuumikelmut tehdä uusiksi vai onko se vain heittää uusi rengas päälle?

    Lähetetty minun MotoE2(4G-LTE) laitteesta Tapatalkilla

  4. #7324
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Kertauksen vuoksi. Eikö kannattaisi nuo tubelessit tehdä ilman teippauksia. Ei olis huolta ja vaivaa vuodoista, teipinpoistosta jne.
    Ei ole kyllä hirveesti Gorillan kanssa huolia ollut.
    Ajatuksissa on kyllä kokeilla tulevaan pyörään Zerustin kutistekalvoa.

  5. #7325
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Ei vakuumeita tarvi uusia. Ellei se reikä ole tullut vakuumiin, jolloinka paras apu on sisuri.

  6. #7326
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Kertauksen vuoksi. Eikö kannattaisi nuo tubelessit tehdä ilman teippauksia. Ei olis huolta ja vaivaa vuodoista, teipinpoistosta jne.
    Kertauksen vuoksi joku ystävällinen voisi vielä kerran laittaa sen vakuumitubelessohjeen, niin voisi kokeilla sitä seuraavan kerran, jos tuo gorilla ei ala pitämään. Lupaan ottaa ohjeen talteen ja en sitten enää kysele sitä. En vain osaa käyttää tuota hakua oikein ja ei ole nyt koko päivää aikaa istua koneella lukemassa ketjua läpi

  7. #7327
    zipo Guest

  8. #7328
    Mistä löytyis kevyet varasisurit Bontrager Barbegazeille?

  9. #7329
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Litkut sisällä ja ei nouse kompuralla. Renkaina maxxis minionit ja pitäis olla tubeless ready. Vinkkejä ? Bilteman kompuralla nostelen ja edelliset jumbo jimit nousi kuin itsestään.

  10. #7330
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    ^Venttiilistä sielu pois?

  11. #7331
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Nousihan ne saatana. Apuna tarvittiin pöytää ja omia jalkoja.

  12. #7332
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Ja sieltähän se litku taas kurkistelee kevennysreiästä vähän, vaikka kuinka neuroottisesti putsasin, teippasin ja painelin teipit kiinni ja oli vielä muutaman päivän sisuritkin painamassa teippejä. Alan kohta epäilemään tuota gorillateipin laatua tai sitten toi mun effetto mariposa litku on vaan paskaa tai jotain muuta, kun kerta muilla dt swiss kehä ja gorilla pitää. Painetta piti kyllä eilisen tunnin matkan, mutta nyt oli edestä tippunut n.20h aikana 0.3bar ja takaa vähän vähemmän. Uskaltaiskohan noilla ajella vaan, jos pumppaa joka lenkille Alan olla aika loppu tohon putsaamiseen ja teippaamiseen. Voi olla että ajelen nyt hetken vain maantiepyörällä.

  13. #7333
    Laita se vakuumi. Mulla etunen maccin ohjeella viritetty ja 1 kertainen vakuumi. Piti keväällä pari kuukautta ajamatonta paineet hyvin. Eikä oo kyllä viä n. puolen vuoden aikana ikuna tyhjentyny. Itellä white 3 proon takunen aiheutti sillon talvella jostain syystä niin isot zembalot että se menee sisurilla.

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

  14. #7334
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Vakuumi on kyllä hyvä ja toimii yksinkertaisenakin hyvin jos on jotain teippiä kevennysreikien peittona.

    Liukas vakuumimuovi sai tosin Spessussa Budit burppailemaan 0,3 bar paineella, Ground Controlit sen sijaan toimivat hyvin. Fatty stripperien kanssa en ole saanut Budia burppailemaan ikinä.


  15. #7335
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    970
    Onko muilla vastaavia kokemuksia Jumbo Jimeistä tubelessina, tuppaa menemään terävät oksat läpi renkaasta. Nyt varmaan kolme reikää, joista ensimmäinen tuli hiekkatiellä jossa pikku kassa kuivia oksia. Litkuhan nuo onneksi paikkaa mutta rengas on kyllä todella ohut ja pikkasen kylmää päästellä ryteikössä tietäen että reikiä tod näk tulee. Sisuri on melkein pidettävä mukana aina jos on vähänkään kauempana kotoa..

  16. #7336
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    ^Sisurihan on aina mukana.
    Ja menee ne oksat läpi Budista ja Loustakin. Kyse on karmasta.

    Toki itse ajan ennemmin edes "hiukan kestävämmällä" renkaalla, vaikka painaisikin vähän enemmän.
    Mutta ei sekään auta jos planeetat vaan on väärässä asennossa.

  17. #7337
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062

    Suuri Fatbike rengas keskustelu.

    ^^ Puoli vuotta takana kolmella eri JJ versioilla tubeleksena ja reikiä nolla. On ollut reiteillä kivikkoa, oksia ja yms. roinaa. Varmaan puhkeaa sitten ekassa kisassa
    misopa muokkasi tätä : 29.07.2016 at 15.07

  18. #7338
    zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    ^Sisurihan on aina mukana.
    Minkälainen?

  19. #7339
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Surutta on vedetty risukossa ja kivikoissa Lite JJ. Takana nyt snake ja sekin vaihtuu liteksi, kunnes kuluu pois. Tuurista taitaa olla kiinni enempi. 4" ja 4.8" ollut alla.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  20. #7340
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    ^^Schwalben F13. Kuuleman mukaan sillä selviää hätätilanteessa.
    Omakohtaista kokemusta käytännössä ei ole.

  21. #7341
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    970
    Joo, karma ei ole mun ystävä, se on tullut todettua. Kivikoissa ei ole ollut mitään ongelmia mutta juuri nuo kuivuneet oksat joissa on pystyssä sellasia ehania teräviä oksanpiikkejä saavat aikaan litkueruption. Ei kai se auta kun ajella vaan ja peljätä, sillä sisurillahan tästä kyllä selviää, ei siinä mitn.

  22. #7342
    Liittynyt
    04/2002
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    244
    Maxxis mammotheilla ajettu 1000 km. Pieni ilmatila alkoi ärsyttämään.Tänään vaihtui alle saman merkin colossus 4.8.

    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla

  23. #7343
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    ^Kerrohan kokemuksia kun karttuu. Colossus härnää mun mieltä.

  24. #7344
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Joo kyllä se on vakuumi seuraavaksi testissa, kun joskus jaksaa miettiä asioita. Koskakohan joku alkaa tehdä ja myydä noita tai vastaavia suoraan vanteelle meneviä muoviympyröitä Sopis tämmöselle laiskalle ja nyt niin loppu koko tubelesshommaan, että varmasti ostaisin.

  25. #7345
    Vaihdoin huvikseni 4.0 JJ:t alle ja heti tuli ajettua 100km pääosin maantietä, hyvin pysyi täysjouston ja hybridin vauhdissa maantiellä. Täysjoysto rullasi piirun verran paremmin, mutta peesissä pysyi. Painetta pumppasin 1 bar.

  26. #7346
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Koskakohan joku alkaa tehdä ja myydä noita tai vastaavia suoraan vanteelle meneviä muoviympyröitä Sopis tämmöselle laiskalle ja nyt niin loppu koko tubelesshommaan, että varmasti ostaisin.
    Miks pitää olla muovia, miks ei jo valmiiks tuohon käyttöön tehty lateksinen Fatty Stipper kelpaa?

  27. #7347
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Läskimasa Katso viesti
    Miks pitää olla muovia, miks ei jo valmiiks tuohon käyttöön tehty lateksinen Fatty Stipper kelpaa?
    Enpäs tiennyt tuommoisia olevan. Täytyypä tutustua. Onko kellään käyttökokemuksia ?

  28. #7348
    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    589
    Tosi helppo. Nousi toinen rengas ihan jalkapumpulla. Toisessa piti käyttää kompressoria, mutta silläkin nousi helposti. Ainoa miinus, toistaiseksi ainakin, on se, että nauha menee varmaan uusiksi, kun rengasta vaihtaa.

  29. #7349
    mutanaama Guest
    Tänään laitoin knardia kuitukehälle, niin falskasi pirulainen venttiilin juuresta, oli sitten löysällä tai kireällä.
    Lähemmän tarkastelun perusteella näkyi, että aluvenan tiiviste oli kartiomainen, kuten stanin, mutta siinä oli lopussa pieni pykälä.
    Vaihdoin venan ja taas mennään

  30. #7350
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    11
    Ei sitä ilmaa ole pakko puskea siit venasta ku tubelesjuttuja duunaatte? huomattavasti kätevämpi tehä se pläjäys siit vanteen ja renkaan välistä ja toimiiki paremmin.
    Paakkis muokkasi tätä : 30.07.2016 at 12.39

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •