ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 68 / 136 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 58 66 67 68 69 70 78 118 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.011 - 2.040 / 4051

Aihe: Fat bike eli läskiä haussa

Onko bluto 450e arvoinen lisä läskipyörään vai mennäänkö jäykällä keulalla?

Lähetetty minun MotoE2(4G-LTE) laitteesta Tapatalkilla

Jos sen bluton haarukassa lukee rct3 niin sitten voin varauksin suositella, sit jos se ei ala naksua yläasennossa 120mm versio itellä niin parempi. Jousitus-säikeessä lisää näistä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukahia Katso viesti
    Jos sen bluton haarukassa lukee rct3 niin sitten voin varauksin suositella, sit jos se ei ala naksua yläasennossa 120mm versio itellä niin parempi. Jousitus-säikeessä lisää näistä...
    Tuo oli riittävä vastaus, loppui bluto polttelu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lastumaki Katso viesti
    Olisi tarkoitus hankkia talouteen pari fatbikea ja kyselin jo merkkikohtaisissa topiceissa tavaratelineiden sopivuutta kyseisiin malleihin (Scoop ja Wo).

Ainakin mun Felttiin meni ihan heittämällä takatavarateline (29€) kiinni, kuva>>
    https://www.instagram.com/p/BC8GKgvo1WU/?taken-by=fillarihemmo

Sama teline meni myös Whiteen, kuva>>
    https://www.facebook.com/fatbikevuok...type=3&theater

Moikka,

Ensimmäistä läskiä olisi tarkoitus hankkia ja vastaan tuli Joensuussa käydessä sattumalta Rock Machine Avalanche 70. Linkkiä: http://www.konejonnit.fi/product/705...ke-rockmachine
    Liekköhän tuo millanen peli osien suhteen, kun en niistä juuri mitään ymmärrä? Vai kannattaisiko ennemmin hankkia paljon foorumilla vilissyt Whiten 3 pro tai lite?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LosMiguel Katso viesti
    Moikka,

Ensimmäistä läskiä olisi tarkoitus hankkia ja vastaan tuli Joensuussa käydessä sattumalta Rock Machine Avalanche 70. Linkkiä: http://www.konejonnit.fi/product/705...ke-rockmachine
    Liekköhän tuo millanen peli osien suhteen, kun en niistä juuri mitään ymmärrä? Vai kannattaisiko ennemmin hankkia paljon foorumilla vilissyt Whiten 3 pro tai lite?
    Renkaat ja paino jää vähä mietityttään ku ei mainita

Mikä lie "Jönnipyörän" geometria, näyttää korkealta runko. Liiankorkean rungon kanssa ei tule läskeilystä yhtään mitään. Jättäisin pyörän jönniläisten iloksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LosMiguel Katso viesti
    Moikka,

Ite tilasin juuri hiljattain tuon Fat 3 Liten. Oli jossain yövuoron tarjouksessa 799,-. Olen parin pidemmän metsälenkin jälkeen ollut kyllä tyytyväinen hankintaani. Ja on mielestäni ihan tyylikkään näköinen luonnossa, vaikka kuvista etukäteen vähän mietitytti.
    Maantielle: Bianchi C2C Impulso Disc 105, vm. 2015 / Maastoon: White Fat 3 Lite, vm. 2016

Kiitoksia vastauksista. Jäädäänpä odottelemaan xxl:n tarjouksia

Osaisiko fillarifoorumin porukka sanoa, miten nuo XXL:n pullukat, vaikkapa nyt White 3 Fat Pro, vertautuvat brittiläisen PlanetX:n On-One Fatty -pyöriin (hintaluokka on suurin piirtein sama eli hyvän tarjouksen kera alle tonnin kaikkine kuluineen)? Olen itselleni hankkimassa ensimmäistä fat bikea lumi- ja metsäkäyttöön ja eniten suosituksia olen kuullut juuri XXL:n ja PlanetX:n vaihtoehdoista.

Mulla on ollut O-O Fatty teräskeulalla ja päivitetyllä hiilarikeulalla. Sen jälkeen oli 2Fat Pro. Perusosien ja 2Fat Pron kiekkojen osalta Fatty jäi jälkeen mutta oli kivempi ajettava. Itse valitsisin Fattyn uudestaan, ellei olisi tarvetta saada tavaraa tukevammin kiinni läskiin, vaikka Bilteman tarakan saikin Fattyyn mukavasti. Nuo kummatkin ovat nyt historiaa kun Wednesday tuli taloon.

^ En maksais kummastakaan tonnia. Paa satku lisää ja hommaa mieluummin vaik tämmönen: https://m.verkkokauppa.com/fi/produc...bike-oranssi-L

^Verkkiksen Scoopya voi kyllä suositella halvaksi läskiksi. itse valitsin sen Whitea paremman geometrian vuoksi. Tuumin että jos geometria on huono niin tulee vain kallis koriste. Olen enemmän kuin tyytyväinen ajoltaan tuohon Scoopyyn.

Kävin huvikseen katsomassa ohimennen mitä läskejä Prisma ja Cittari myy, niin hyi helvata. Hintaa on toki 699-899, mutta aivan järkyttävä paino, osat (esim. Acera) ja ulkonäkö. Nyt toki kun fättäri on hot hot, niin kaikkialla sitä myydään, mut joo.. ei mitään markettipyöriä tässäkään kannata ostaa.... (joskus tosin olen törmännyt ihan hyviin jäykkäperä-tarjouksiin marketeissakin).
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiituri Katso viesti
    ^Verkkiksen Scoopya voi kyllä suositella halvaksi läskiksi. itse valitsin sen Whitea paremman geometrian vuoksi. Tuumin että jos geometria on huono niin tulee vain kallis koriste. Olen enemmän kuin tyytyväinen ajoltaan tuohon Scoopyyn.
    Harmi kun tosiaan tuota ei ollut nähtävillä kaupassa, vaan kaupanteko menee niin, että rahat tiskiin ja laatikko käteen, eikä mitään esituntumaa niin en itse uskaltanut ostaa. Jos joku asuu PK-seudulla ja ajelee tolla M-koolla, niin mielellään tekisin kimppa-kiva-treffit ja vaimojen lyhyttä vaihtoa ristiin rastiin koekaniiniksi
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Laatikko kantoon vain ja testailemaan, verkkokaupassa hyvä 32 vuorokauden palautusoikeus. Heillä ei ilmeisesti ole merkitystä tilaako postimyynnistä vai hakeeko myymälästä.

Eipä jonkun reilu tonnin läskipyörän hankinnassa nyt kovin isosta riskistä ole kyse. Vaikka ajaisi esimerkiksi syksyyn, niin mitä luultavimmin sen saa käytettynä varsin hyvin myytyä. Ja sitten myös paremmin tietää mitä haluaa jos tuntuu että toinen kulkine on tarpeen. Loppuvuodesta voi myös olla hyviä tarjouksia kun uudet mallit tulee myyntiin.

Itsekin ostin Canyonin läskin näkemättä ja kokeilematta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mokka Katso viesti
    Tuo oli riittävä vastaus, loppui bluto polttelu

Niin no, luulisin et oma läski olisi mennyt jo myyntiin ilman blutoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Itsekin ostin Canyonin läskin näkemättä ja kokeilematta.
    Itse ostanut jo 3 läskiä kuvien perusteella. Kaikkiin olen saannut ajoasennon kohdilleen ja kaksi on myyty ihan hyvillä summilla. Läskistä pääsee helposti eroon

Juurikin näin. Eilen käytiin jyväskylän seudulta yks dude noutamassa

Asiantuntijat apuva !!!
    Kumpi: Verkkokaupanläski vai XXL:n pro -20%....eli olisivat nyt suunnilleen saman hintaisia...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti korpijurtti Katso viesti
    Asiantuntijat apuva !!!
    Kumpi: Verkkokaupanläski vai XXL:n pro -20%....eli olisivat nyt suunnilleen saman hintaisia...
    Tää on varmaan ikuisuuskysymys, mutta ainakin mitä itse olen lukenut aikaisemmia postauksia (itsellänikin oli sama tilanne edessä, ja päädyin Whiteen), niin enimmistö suosii tässä vertailussa Verkkokauppa.comin läskiä, Silveback Scoop Fatty.. jos meni nyt nimi oikein

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Tää on varmaan ikuisuuskysymys, mutta ainakin mitä itse olen lukenut aikaisemmia postauksia (itsellänikin oli sama tilanne edessä, ja päädyin Whiteen), niin enimmistö suosii tässä vertailussa Verkkokauppa.comin läskiä, Silveback Scoop Fatty.. jos meni nyt nimi oikein
    Sitä olen miettinyt monesti näissä vertailuissa, joissa suurin osa näkyy suosivan Verkkokauppa.comin läskiä, että eikö siinä kuitenkin ole alumiinihaarukka siinä missä XXL:n Pro-mallissa on kevyempi hiilikuituhaarukka. Useimmiten tulee kuitenkin luettua, että juuri haarukan päivitys alumiinisesta hiilikuituiseen on se yksi päivitys, minkä aloitteleva läskillä ajaja voi tehdä tehdäkseen pyörästään paremman. Onko sitten niin, että tuo Verkkiksen läski on muilta ominaisuuksiltaan niin ylivoimaisesti XXL:n malleja parempi, että raskaampi alumiininen haarukka ei siinä vertailussa mitään paina?

Eiköhän verkkiksen läskin paremmat vanteet ole paras syy valita ennemmin se.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Prisman läskiä 899 €.

Läskipyörä säälimättömälle..Itsellä on tuo Canyon Dude cf-9 Unlimited, m-kokoisena. Kaikin puolin onnistunut hankinta sinällään, mutta kaipaisin toista paksupyörää melko kivikkoiseen ympäristöön, jossa en tohdi Dudella rymistellä. Heittäkääs muutama ehdotus sopivista aihioista. Käytettynä tuon mieluiten ostaisin, kun ei käytön jäljet haittaa. Alurunko lienee paras tähän, samoin jäykkä alukeula. Yhdellä eturattaalla ja ehkä nuo 4,8 tuuman tai vastaavat renkaat ok. Ohjaamossa on oltava tilaa, joten aika sloupattu runko on mieleen. Omat mitat 180-88, pitkät kädet, syli 197 cm( on tuossa hartiatkin välissä) Painoa on 73 kg.
    Miten nuo jarrut, onko hyvät mekaaniset paremmat kuin halpisnestelevarit, joista hieman huonoja kokemuksia. Painoa ei tässä voi tiukalle asettaa, kunhan peli toimisi ja kestäisi rungon ja perusosien osalta melko hyvin, sinänsä kaikki rempat kyllä onnistuu. Jos jollain on paksukainen vastaavassa käytössä, kokemuksia, kiitos

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakkey Katso viesti
    Prisman läskiä 899 €.
    Oli tuo mongoose selkeesti kevyempi ku jupiter. Kävin nostelemas ohi mennen.

Mut on 899€ aivan liikaa tommosesta 20Kg ankkurista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Mut on 899€ aivan liikaa tommosesta 20Kg ankkurista.
    16kg lienee oikea paino. Olin kyl itekki lukevanani 20kg jostai. Oli varmaan virheellistä tietoa joka on korjattu.
    https://www.prisma.fi/fi/prisma/mong...ike-paksupyora

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •