HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 24 / 342 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 124 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 10231

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Asfaltti autotallin eteen.
    www.kaupinkanuunat.net

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Ööö... Mitä tossa tapahtuu?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Haglöfs tight reppu - kyllä helpotti työmarkapyöräilyä verrattuna vanhaan liikelahjatusinareppuun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Ööö... Mitä tossa tapahtuu?
    Nyt prät bitt yrittää uida liiviin. Ancelikalta ei ole lupaa
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

tempokisu Guest

Punapää ulkokuva-projektia

ukko ei pysyny pystyssä muuten kun tuettuna natalian rinnuksiin; mutta se yrittää pummia tupakkia ja tarjoo virvoketta vastikkeeksi mikä sitten onnistuukin;
    vaalea tyttö on Veronique ja tummempi on Natalia.

Eilen sain tämän tytön "valmiiksi" ripset, ja suunnittelin että juuri tämä tyttö ja tämä asu; ukko on Jake Forest:

oonko laitellut jo ukkoa? luultavasti, mutta se on siviilissä tässä:

Salomon speedcross 3:set sopu hintaan.

Musta Park Toolin nippeliavain sekä kaks pulloa punaviiniä, eiköhän pinnat kiristy.

Race Facen Ambush polvarit

Colnago Masterin runko taisi tulla hankittua.

Ot mutta...

Tempokisu, milläs kuvailet noin pirun tarkkoja ja hyviä otoksia? Joku tajuttoman kallis järkkäri? Todella hienoja!

oonko laitellut jo ukkoa?
    Sinunhan se pitäisi tietää.

Sorisorisorisorisori...
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

tempokisu Guest

Punapää sleeping sun- projekti

?..?..!! aa! no, toi on kyllä tosi komee miehekäs ukko. Pannaan kerta jos toinenkin.

Mutta sain Gisellelle mekon, ja leikkasin hieman valtavan pitkiä hiuksia. Tää olis tarjaturus-hahmo, tässä tapauksessa Sleeping Sun.

xc-pyöräilijä, KIITOS! mä olen nimittäin ite ihan hermorauniota kun muitten (nukke)kuvat ( ja muutkin) on NIIN PALJON parempia, näissä on joku juttu mikä häviää siinä välissä kun laitan kuvat omalta koneelta kuvat.fi-sivustolle, ne on mun mielestä paljo parempia tuossa koneella ensin. Taustakankaitten kanssa vasta ongelmaa on, varsinkin näitten tummien kanssa, mutta oon aatellu että persoonallinen tyyli on myös yksi "juttu", ja se on kiva ettei kaikilla ole samanlaista kuvaa. Livenä nuket on kummiskii miljoonasti kauniimpia.
    Mulla on Canon EOS500D ihan kohtuu-hintainen.

^Näistä olisi myös kiva nähdä joskus sellainen making of kuva.
    OnT.
    Nyt eilen sitten sain vihdoin uuden tv:n ja 3d blueray soittimen ja bosen systeemit.
    Johan tuli olohuoneeseen uutta ilmettä kertaheitolla lisää.
    Vielä kun sohvat saapuvat niin ei tarvi lattialla istua ja kattella, häntäluu ei kestä.

Taitaa Urheilla Ilokseen
    Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta.

tempokisu Guest

Punapää sleepint sun-projektiin tuomas

lisätään edelliseen hankintaani Acheron, yritin siittä tuomaksen oloista. Omasta mielestäni tuli komeempi kuin alkuperäinen, jolla on punaiset silmänympärykset ja kebab-parta ( suun ympäri).

nikkaroin myös "kosketinsoittimen"...

Goren Alp-X SO Light -hanskat, syksy kun tullee. Ovat pienessä alessa Evanssilla.
    Irtopyöräilijä

Ilmanpuhdistajaan/kostuttimeen uutta suodatinta:

Vueltan kunniaksi 2L Espanalaista palautusjuomaa.
    Fatless biker

CicliB:hen uuden kumet syksyn rientoihin. Contin cyclocross plus 35mm "paikallisesta kivijalkakaupasta" pyöräliike lybäckiltä
    -- not fast but furious --

tempokisu Guest

Punapää juotavaa!

Honasin että rikkonaisen implantin lisäksi myös kahvinkeittimen se pannu oli haljennu pohjasta. Iso halkeama. Uutta ostaan siis! Ensin ostin Honkkarista, mutta keitin oli niin korkea ettei kahvinkeittimen paikassa mahtunu avaan sitä luukkua mistä vesi ja kaffe laitetaan , joten palautin ja kävin ostaan Cittarista toisen. 29.90 euroa.
    Ja tunnustus: ostin PULLON KIRKASTA VIINAA 39%. Juon jaffan kanssa, sekoitus-suhde 1:1.
    Massaliimautin 3 satulaa - 54euroa!! satulat on maksanu 12e per satula mutta näitä ei saa mistään enää.
    Kävin myös noutaa parit paketit, jokunen nukke ja kuva on tässä vielä tulossa..

Ja tunnustus: ostin PULLON KIRKASTA VIINAA 39%. Juon jaffan kanssa, sekoitus-suhde 1:1.
    Mäkin tunnustan...ostin Lidlistä sixpäkin pikkutölkkejä Lapin Kultaa...ihan raakana menee jo toinen tölkki...kippis!!!!

ContiSportContactit automobiiliin.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Muutaman kirjan klikkailin eilen Adlibriksestä.

Eilen 48x näitä:

Ja pari vko sitten edellinen 48 setti. About maailman parasta juomaa nämä! Eskon per laaki.

Honasin että rikkonaisen implantin..
    Onko sulla siis silikonit?
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

tempokisu Guest

Huutomerkki! leegot

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Onko sulla siis silikonit?
    Huokaus. Et ole lukenu mun juttujani, miten olen itkenyt näitten 2500e per HAMMASIMPLANTTI epäonnistuneen operaation takia.
    Piti saada 7 semmoista, ja niistä mä maksoin + hammaslääkärikäynnit sun muut.... Sain 3, neljä etuhammasta "ei vaan aina onnistu" tehtiin ...no semmoiset joita ei voi suussa pitää.
    Nyt yksi takahammas-implantti siis halkesi, ja kun se vaan hiertää niin pitää ottaa pois.

ah, mä tarkennan vielä. Kun ei itellekään ollut alunperin selvää mikä on kruunu ja mikä on implantti, niin nimitän sitä hammas-osaa aina implantiksi. Se on siis kuitenkin kruunu, ja implantti on ruuvi joka on siellä luun sisässä ja johon kruunu ruuvataan kiinni. Elikkä kruunu halkesi. Se pitää ruuvata pois, ja siihen paikkaan jää kumminkinn ruuvi. Pitää mennä erikoislääkärille, koska ruuvien tappeja ei ole terkkarissa, ikävä kyllä.
    Kaikista pahin tilanne nimittäin on se että siittä yhdistelmästä implanttiruuvi+kruunu on jotain pientä pois, joku pala tai terävä tullu esiin, ja se hiertää ja tekee ainakin mun hermoraunoiksi, kun kieli ei muuta teekään kun hieroo sitä terävää osuutta.
    tempokisu muokkasi tätä : 22.08.2012 at 12.18 Syy: tarkennus

HAMMASIMPLANTTI
    Pyydän anteeksi. Mulla jutut lähtee aina käsistä ruokatunnilla..
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Pyydän anteeksi. Mulla jutut lähtee aina käsistä ruokatunnilla..
    Hailanderi jo luuli yhyttäneensä täydellisen naisen, implantit ja ferraari! Vähemmästäkin sitä lähtee lapasesta!

tempokisu Guest

Surullinen valuvikainen ja muutenkin reppana

Voi voi. Mä olen niin epätäydellinen ja vajaa kuin olla vaan ihminen voi. Tai siis kukaanhan ei ole täydellinen, ja pieni "särmä" on vaan hyvä, mutta mulla näitä vikoja ja puutteita on erittäin paljon, sanoisinko että mikään ei ole oikein kunnossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Hailanderi jo luuli yhyttäneensä täydellisen naisen, implantit ja ferraari! Vähemmästäkin sitä lähtee lapasesta!
    Joo-o, olen varmaan samaistunut liikaa tähän mun lempiohjelmaani
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •