HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 200

Aihe: Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

  1. #151
    Liittynyt
    09/1999
    Viestit
    5.830
    Pyöräjumin ketjun postaus #125 oli varsin hämmentävä. Onko siinä käynyt perinteinen sensuuri taas paikalla vai mitä vittua?

  2. #152
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    125
    Ei voi kun kehua Lauttasaarentien myymälässä saatua palvelua. Myyjä vastasi tyhmiinkin kysymyksiin ammattitaidolla ja hommasi minulle pyörän johon keski-euroopassa tarjottiin eioota. Hinta ei todellakaan ollut paha, vielä kun mukaan tarttui kaikkea tarpeellista. Pyörää noutaessa käytiin läpi kaikki säädöt ja opastettiin kunnolla joustohaatukan säätäminen. Tällaisessa liikkeessä on ilo asioida ja jos hintaero on noin minimaalinen netistä tilaamiseen, niin todellakin tuen kotimaista pyöräkauppaa!

  3. #153
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    970
    Huollosta: Aikaisemmin täysin suvereenia palvelua ja loistavia tuloksia lyhyillä varoitusajoilla, pääosin Jimmyn käsistä. Eilen mentiin melkolailla alta riman ketjujen vaihdon kanssa. Jos kisapyörään jossa on noin silmämääräisesti hyväkuntoinen pakka- vaihdetaan ketjut, olis hyvä tsekata että vaihteet pysyy edes jotenkin paikallaan. Jos ei pysy, kannattanee sanoa tästä asiakkalle jotta saadaan myös pakka vaihdettua. Nyt kun näin ei tehty, lopputulos on se että asiakas taluttaa tyytyväisenä laitteen himaan ja lähtee lenkille ja kas- v***uiks männöö.

    Huoltopalvelun / asiakaspalvelun perusjuttuja, kannattaako päästää se vehje sieltä ulos siinä kunnossa että sillä ei voi ajaa -vai ei?

  4. #154
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    423
    Uudistusta tulossa? En ole ainakaan aiemmin huomannut.

  5. #155
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.709
    Huollosta...

    Pakko avautua. Kollega tuli töihin ja kertoi käyttäneensä täpärin ko. paikassa huollossa vaihdevaijerin rispaantumisen takia. Hän oli ottanut samalla kertaa perushuollon, muttei ollut sopinut mistään muusta osien vaihdosta. Pyörää noutaessa oli takapakka ja ketjut vaihdettu, joten hintakin oli noussut samassa suhteessa. Ajoin pyörää vielä alkukesästä pätkän, eikä voimansiirrossa ollut loppuunkulumisen merkkejä. Joka tapauksessa osat oli vaihdettu ilman erillistä sopimusta.
    Pahimpana mokana silti pidän, sitä että kollegalle alkukesästä pikalinkkujen paikalle tilatut kuusiokolot oli murjottu papukaijapihdeillä tms. väkivalloin auki, koska ilmeisesti huollon kaveri ei ollut tajunnut, että se aukeaa normaalilla kuusiokoloavaimella!? Samat maaleista murjotut oli väännetty takaisin. Voisi sanoa, että todella aloittelijamainen virhe työkalujen käytössä.
    Tällä perusteella, en voi suositella ko. puljua pyörän huoltoon missään tapauksessa.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  6. #156
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    ^ Surullista, miten aikoinaan hyväksi havaittu paikka muuttuu ihan kuraksi. Toista sen oli silloin, kun Okka ja (olikos se) Mats tuolla touhusivat. Nyttemmin siellä säätää jos jonkinlaista nuorta kylmämäähommattiedän-jamppaa... Pisneksellä menee vissiin liian hyvin.

    Onneksi niitä on hyviäkin paikkoja.

  7. #157
    Liittynyt
    11/2005
    Viestit
    1.510
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Nyttemmin siellä säätää jos jonkinlaista nuorta kylmämäähommattiedän-jamppaa...
    Tämä on nykyään erittäin outo suuntaus. Kaveri, ei tiedä mitä tehdä tai ei osaa, tekee työn kysymättä keneltäkään neuvoja ja vielä luulee hoitavansa homman ammattimaisesti kuntoon.

    Samaa tuntuu olevan ajatusmaailma vastaavilla naispuolisilla tapauksilla. Pankin puhelinpalvelussa tyttö höpisee asioita "minun mielestä", "minä tekisin" kommenteilla, johon piti jo vastata "minua ei sinun mielipiteet tai tekemiset kiinnosta vaan tehdään nyt niin että teet siellä xxx ja yyy ja siinä kaikki". Pari päivää sitten menin lounaalle ja tarjolla oli "oskarin leikettä". Kysyin neitokaiselta mitä siinä on? Hän vastasi että porsaanleike ja päällä sellaista, sellaista, sellaista keltaista. Kysyin mitä keltaista, johon neitokainen vastasi ettei tiedä, pitäisi kysyä kokilta. En voinut olla sanomatta "käy kysymässä niin minäpä odottelen sen aikaa tässä tiskillä". Sitten asia selvisi että bearnaiskastiketta tuli leikkeen kanssa. Päällä olevat parsa ja katkaravut jäi vielä selvittämättä mutta lounas tuli syötyä. Hiukan OT:tä, mutta lähti lapasesta...
    Suomen suomalainen

  8. #158
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Jos kerran tekevät noin ammattitaidottomia mokia niin tuli ensimmäisenä mieleen ovatko ottaneet harjottelijoita töihin joilla ei ole riittävästi kokemusta? Tuntuu nykyään noita harjottelijoita riittävän kun työvoimatoimisto määrää helposti työharjotteluihin ja yrityksille joilla menee jo valmiiks kehnosti helposti nappaavat tuollaiseen.

  9. #159
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.103
    Tuolla ko. putiikin "vanhalla puolella" tulee kyllä usein ihmeteltyä ketkä siellä on "henkilökuntaa", ketkä hengailee siellä muuten vaan, ketkä on asiakkaita ja ketkä on henkilökunnan tai hengailijoiden tai asiakkaiden kavereita


  10. #160
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    970
    Näin on mutta pitää myös muistaa että aikaisemmin tuolta on saanut erittäin hyvää palvelua ja jälkeä. Toivottavasti palstapalautteella on vaikutusta toimintaan.

  11. #161
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.491
    On siellä Okka ja Mats vieläkin. Taitavat keskittyä enemmän myyntiin ja pyörien kasaamiseen. Huollosta ei ole vähään aikaan kokemuksia, eikä taida tulla. Ei vakuuta enää käyntien perusteella.
    A Gentleman will walk but never run

  12. #162
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    210
    Itse olen pari kertaa vierailleena ihmetellyt kovasti miksi tätä kauppaa on niin paljon kehuttu. Ensimäinen ongelman on JackOja jo tuossa aikaisemmin maininnut: kauppaan astuessa ei ole pienintäkään hajua kuka kuuluu henkilökuntaan ja kuka ei. Kun olin aikani ihmetelyt ja odotellut palvelua käännyin kannoillani ja kannoin rahani erääseen toiseen Larun pyöräkauppaan. Toisella kertaa huomasin kotona että minulle myyty tuote ei vastannut speksejä jotka olin ilmoittanut. Palauttaessani tuotetta jouduin kärsimään tappiota arvonlisäveron verran.

  13. #163
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuhat1000 Katso viesti
    Palauttaessani tuotetta jouduin kärsimään tappiota arvonlisäveron verran.
    Mihinköhän tuo mahtoi perustua? Varmaan vain hatusta repäisty luku kun eivät halunneet täyttä hyvitystä maksaa.

    Ettei ihan OT:ksi jää niin vähän omia kokemuksia. Himoitsin viime vuonna liikkeessä myytävänä ollutta käytettyä maantiepyörää. Myyjäkin haistoi minussa potentiaalisen maksavan asiakkaan ja innokkaasti pyörää myikin. Pyörä taisi olla itselleni hieman suuri, mutta se ei myyjää hidastanut. Mutta kaiken kaikkiaan ihan ok vaikutelma liikkeestä on jäänyt.

  14. #164
    Huonot kokemukset on jäänyt minullekkin. Alkukesästä sain lenkillä takavaihtajan korvakkeen murrettua ja rytäkässä murtui pahasti myös vaihtajanvaijeri. Vein pyörän pyörähuolto.comiin vaijerin vaihtoa ja tsekkausta varten, ja pyörän luvattiin olevan valmiina seuraavana päivänä. Sovittuna ajankohtana menin pyörää hakemaan, ja jouduin toteamaan että pyörälle ei oltu tehty mitään. Sanottiin vaan kylmästi, että ei sitä vielä ole ehditty tekemään, mutta luvattiin että parin tunnin päästä pyörä on valmis. Hain pyörän huollosta ja lähdin seuraavana päivänä lenkille. Heti ensimmäisten kilometrien jälkeen huomasin että vaihtaja ei toimi kunnolla ja keskeytin lenkin. Seuraavana päivänä poikkesin Tampereella pyörän ostoliikkeessä ja tulin maininneeksi ongelmasta. En ehtinyt kuin tuomaan pyörän sisälle, niin minulle tietämättömälle kerrottiin että takavaihtaja on vääntynyt vaihtokuntoon ja että korvake on myös vinossa. 10min odottelun jälkeen pyörässäni oli uusi vaihtaja ja kaikki pelasi kuten pitää.

    Eli pyörään oli kyllä Lauttasaaressa vaihdettu uusi vaijeri, mutta toimivuutta ei sitten ollu viitsitty tarkistaa, vaikka nimenomaan pyysin, että katsovat vaihtajan kunnon ja sen miten hätähuoltona metsässä olin uuden korvakkeen asentanut. Onneksi maksoin 30eur Lauttasaaren liikkeeseen työstä, joka ei ollut sovittuna ajankohtana valmis ja muutenkin aivan päin persettä tehty. Voin nyt jo luvata että kyseessä on viimeiset rahat mitä kyseiseen puljuun tulen koskaan kantamaan.

  15. #165
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tuolla ko. putiikin "vanhalla puolella" tulee kyllä usein ihmeteltyä ketkä siellä on "henkilökuntaa", ketkä hengailee siellä muuten vaan, ketkä on asiakkaita ja ketkä on henkilökunnan tai hengailijoiden tai asiakkaiden kavereita
    Rule of thumb: Jos se vetää röökiä kellarin perällä, niin silloin se on todennäköisesti henkilökuntaa.

  16. #166
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.491
    ^ Repesin.
    A Gentleman will walk but never run

  17. #167
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.709

    Peukalo ylös

    Päivitellään sen verran edellistä, ettei mene ihan haukkumiseksi. Huolto oli hyvittänyt murjottujen anti-nipa kuusiokololinkkujen hinnan toisen pyörän huollon yhteydessä, joten propsit siitä. Aina pitää antaa mahdollisuus virheen hyvittämiseen, tosin huoltomies varmaan nähnyt oman käden jälkensä samantien, joten olisi tuo voitu tyylikkäämminkin hoitaa. Toisen pyörän ensihuollon yhteydessä oli pyydetty paikkaamaan menomatkalla tyhjentynyt takarengas. Pyörää noutaessa sisuri oli kyllä vaihdettu, mutta unohdettu tarkistaa ulkorengas. Uusi sisurikin oli puhki heti pyörää luovuttaessa..
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  18. #168
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    41
    Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vien pyöräni ko. liikkeeseen. Ymmärrän, että käyttämästäni Soneran tarjoamasta ilmaisesta pyörähuollosta, ei rahaa tule pyörähuollon kirstuun kovinkaan paljoa, mutta tämä ei tarkoita sitä, että pyörän voi huoltaa vasurilla, asentaa epäsopivia tarvikkeita huonosti rikkinäisten tilalle (lokasuojat liian pienet ja asennettu niin, että hinkkaavat renkaita) ja laskuttaa tästä työstä vielä hinnastojen ulkopuolelta vedetty suhteettoman suuri summa. Annoin mahdollisuuden hyvittää nämä, mutta ei...
    Pyörän myös luvattiin olevan valmis noudettavaksi päivänä x, mutta kun paikalle sitten saapui, pyörälle ei oltu tehty yhtään mitään. On kuulemma käytäntö, että on valmis vasta noutopäivänä klo 16.00 jälkeen. Hahhah.
    Jatkossa vien työmatkafillarinikin muualle, kilpapyöriäni en olisi sinne missään tapauksessa vienytkään, sen verran epämääräinen paikka oli jo vastaanotonkin perusteella.
    En voi sanoa muuta kuin, että välttäkää paikkaa.

  19. #169
    Älkää ny lytätkö, mul on siellä tilaus vetämässä ja alkaa hirvittää, jos ei tuukaan priimaa niinku luvattiin...

  20. #170
    Huonoa ja töykeää palvelua oon mäkin saanut osakseni parina viimeisenä kertana, kun olen käynyt. En astu enää jalallani kyseiseen putiikkiin. Aikanaan (Meripuistotie) palvelu oli hyvää ja tuli asioitua useamminkin.

  21. #171
    Kukkis Guest

    Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

    Itselläni taas on juuri tuosta Meripuistontien liikkeestä vain hyviä huoltokokemuksia - sekä maantiefillarin että perushybridin suhteen. Toisin kuin Fillarikellarin huollosta, johon en suostu enää jalalla astumaan: "no ei sitä nyt kukaan viitsinyt lähteä testaamaan" ym. kaltaisten kommenttien takia. Eli lähdin sitten Fillarikellarista saman helisevän etuhaarukan kanssa veks (heiltä ostettu pyörä sentään!) ja ajoin suoraan Laruun, jossa pojat olivat testiajolla paikallistaneet heti missä vika ja korjanneet sen. Fillarikellarissa tuntui olevan pahoja asenneongelmia sekä myymälän että huollon puolella ja ketään ei tuntunut kiinnostavan asiakaspalvelu pätkän vertaa. Jos olisin sen etukäteen tiennyt, en olisi niitäkään pyörään käytettyjä rahoja heille kantanut. No onneksi liikkeissä on mistä valita!

  22. #172
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    52
    Minä sain pyörää ostaessani erittäin hyvää palvelua (siltä enklantia puhuvalta vesseliltä) mutta ensimmäinen huolto ei mennyt sitten niin hyvin. Huoltoon meni fillari täysin toimivalla Rockshox Reba SL-joustolla ja toimivalla poplockilla ja takaisin tuli sama keula toimimattomalla poplock-lukituksella. Lukitus siis toimi mutta lukituksen palautus ei. Asiaa kysellessäni vastaus oli, että keulalle ei huollossa tehdä mitään!?! Itsestäänkö se hajosi...? Sen jälkeen on ollut huollossa muualla...

  23. #173
    Ensimmäistä kertaa asioin tässä paikassa. Vein fillarin huoltoon, vaihteiston säätöä varten. Sain sen parin tunnin kuluttua takaisin. Kommenttina oli, että nyt on säädetty, mutta ketjut ja takarataspakka on loppu. Myös keskimmäinen ratas edestä kannattaisi vaihtaa. Sovin, että tehdään ehdotetut toimenpiteet. Tämä oli tiistaina. Saman viikon perjantaina voi sitten hakea. Perjantaina hakiessani ei pyörälle oltu tehty mitään. Ehdotettiin josko onnistuisi maanantaina. Tänään maanantaina oli sovitut asiat tehty ja vaihteiston säätö onnistuneesti tehty. Tuli todettu lenkillä tänään.

    Kun kysyin vanhoja osia nähtäväksi, niin niitä ei enään löytynyt. Kuittiin ei oltu merkitty mitä osia oli laitettu tilalle. Kysyessäni asiaa vastaus oli, että yleensä laitetaan vastaavan tasoisia kun on alkuperäiset osat. Olisin oman mielenkiinon vuoksi halunnut nähdä kuinka "loppu" nuo olivat. Kyllä ne kuluneita varmasti olivat.

    Yksi huolto hemmo kirjoitti huoltolappuun tiistaina sovitut toimenpiteet. Perjantaina hakiessa ei ollut sama kaveri paikalla ja toinen hemmo ei tahtonut saada selvää mitä oli tarkoitus tehdä, joten hän kirjoitti asiat asiat lappuun uudelleen, kun ne hänelle selostin.

    Kokeilen tätä paikkaa vielä seuraavankin kerran, mutta silloin pitää näköjään antaa tarkat ohjeet ja valvoa, että ne kirjoitetaan selkeästi huoltolappuun.

    Aikaisimmissakin keskusteluviesteissä on mainittu tupakoinnista sisällä. Tällainen tupakansavuinen asiakaspalvelutila on kyllä nykyään ainutlaatuinen poikkeus. En kyllä kaipaa tällaista ainutlaatuisuutta.

    Monissa vastaavissa paikoissa on sama meiniki toimialasta riippumatta. Tuskin nuo huoltohommat mitään kultakaivoksia ovat, joten tuntuu erikoiselta kun ei yritys kiinnitä mitään huomiota oman toiminnan tehokkuuteen ja järkevyyteen. Monien perusasioiden kunnolla hoitaminen ei edes maksaisi mitään, mutta hyödyttäisi yritystä ja asiakasta. Vaikka toimipisteen vetäjällä olisikin halu palvella hyvin, niin onnistuminen on sattumankauppaa.

  24. #174
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Minkä verran oli pyörälläsi ajanut edellisen huollon/oston jälkeen?

    Hyvin tyypillistä, että nimenomaan tuo keskiratas edestä on kulunut loppuun, jos ajoa on paljon.

  25. #175
    Fillarissa (Author 29 Traction) oli kilometrejä 2700 ja ostettu elokuussa 2011. Ensimmäinen liikkeessä tehty huolto oli n. 1000km kohdalla.Tällöin ei vaihdettu mitään osia. Vähän tämän ensihuollon jälkeen vaihdoin uuden ketjun (n.1200km). Heinäkuussa vaihdettin keskiölaakerit uusiksi ja parmpilaatuiseksi kun vanha alkoi naksumaan ja paukkumaan. Ajo on ympärivuotista ja joka kelillä. Reitit suuntautuu enimmäkseen Helsingin länsipuolen ulkoilureiteille ja pyöräteille.

  26. #176
    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    78
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hayapari Katso viesti
    Fillarissa (Author 29 Traction) oli kilometrejä 2700 ja ostettu elokuussa 2011. Ensimmäinen liikkeessä tehty huolto oli n. 1000km kohdalla.Tällöin ei vaihdettu mitään osia. Vähän tämän ensihuollon jälkeen vaihdoin uuden ketjun (n.1200km). Heinäkuussa vaihdettin keskiölaakerit uusiksi ja parmpilaatuiseksi kun vanha alkoi naksumaan ja paukkumaan. Ajo on ympärivuotista ja joka kelillä. Reitit suuntautuu enimmäkseen Helsingin länsipuolen ulkoilureiteille ja pyöräteille.
    Kannattaa tosiaan mainita jos haluaa jotain loppuunkaluttuja pakkoja säästellä, ei kai niitä automaattisesti asiakkaalle ruveta säästämään jos kerran lupa on vaihtamiseenki saatu.. En itekään oleta että autohuolto säästää vanhat öljyt ellen erikseen pyydä.

  27. #177
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hayapari Katso viesti
    Fillarissa (Author 29 Traction) oli kilometrejä 2700 ja ostettu elokuussa 2011. Ensimmäinen liikkeessä tehty huolto oli n. 1000km kohdalla.Tällöin ei vaihdettu mitään osia. Vähän tämän ensihuollon jälkeen vaihdoin uuden ketjun (n.1200km).
    Vaihteiston säätö on yleensä erittäin simppeli toimenpide. Oletusarvoisesti rajoitinruuvit ovat kohdallaan ja niihen ei tarvitse koskea. Silloin ainoaksi säädettäväksi asiaksi jää vaijerin pituus. Pituutta säädetään vaijerin päistä ruuvaamalla kahvasta tai vaihtajasta.

    Noilla kilometreillä ja ottaen huomioon että ketjutkin on vaihdettu kertaalleen, niin joko alkuperäiset kilkkeet olivat todella huonolaatuiset, ajatapasi on erittäin kuluttava tai liikkeessä on kuluminen arvioitu väärin. Veikkaan viimeistä. Jos liikkeessä pakka ja eturattaat "tuomitaan" romuksi, kannattaa osilla ajaa niin kauan kuin ne toimivat (vaihteet toimii, ketjut ei hypi jne.). Veikkaan, että 5000 km olisi mennyt. Enemmänkin, jos ketjut uusitaan säännöllisesti.

  28. #178
    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    326
    Nelisen vuotta sitten olin tulossa pyörähuoltoon ostamaan ensimmäistä täysjoustoa. Astuessani liikkeeseen "kaverit" kertoivat pitävänsä ruokatuntia ja sanoivat, että tuu puolen tunnin päästä takaisin. En tullut - rahat menivät Saksaan=)

  29. #179
    pekkarik Guest
    Tämä arvostelu koskee pyorahuolto.com:in Lauttasaarentiellä olevaa liikettä.
    www.pyorahuolto.com


    Ostin liikeestä noin 2000 euron arvoisen Specialized fillarin lokakuussa 2012. Kauppaa hieroessamme sovittiin, että 30 euron ensihuolto tehdään ilmaiseksi.


    Pyörä vietiin ensihuoltoon 2013 puolella. Viedessäni pyörää huoltoon kerroin, että olemme sopineet ilmaisesta ensihuollosta. Pyörän vastaanotti oli ilmeisesti liikkeessä työskentelevä Mikko. Minulle sanottiin vielä, että fillari on haettavissa seuraavana päivänä. Kun lähdin liikeestä niin Okka soitti perääni ja kertoi erittäin epäkohteliaaseen tyyliin, että heillä ei ole mitään ilmaisia ensihuoltoja ilman mitään erillisiä sopimuksia. Jätin asian tähän koska kuitissani lukee, että ensihuolto tehdään ilmaiseksi.


    Kun menin seuraavana päivänä hakemaan fillaria klo 13:30 maissa minulle kerrottiin, että pyörä on haettavissa vasta klo 16 jälkeen. Tätä asiaa ei oltu kuitenkaan kerottu pyörää viedessa eikä siitä lukenut mitään huoltokuitissakaan. Sanoin, että minulla ei ole aikaa odotella joten otan pyörän mukaani huoltamattomana. Siinä vaiheessa Okka meni alakertaan huoltamaan fillaria. Jatkoin keskustelua toisen myyjän (Mikon?) kanssa ja näytin hänelle ostokuittia missä mainittiin ensihuollosta.


    Ostokuitissa luki "pyörään tehdään 30€ arvoinen ensihuolto 3kk sisällä ostopäivästä". Mikko sanoi, että siinähän lukee, että ensihuolto maksaa 30€. Sanoin, Mikolle, että ensihuolto maksaa heillä aina 30€ joten miksi se olisi sitten erikseen kirjoitettu kuittiin ja vielä aikarajalla. Joustoa asiaan ei liikkeen puoleta löytynyt. Liike siis huijasi minua jo myydessään pyörää!


    Fillarin ensihuolto kesti 10 minuuttia ja maksoin siitä 30€. Palvelu oli täysin ala-arvoista. Liikkeen ainoa kommentti, oli että "se on voi, voi". En aio enää asioida kyseisessä liikkeessä enkä voi suositella liikettä myöskään muille.

  30. #180
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Turun saaristo
    Viestit
    662
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pekkarik Katso viesti
    Ostokuitissa luki "pyörään tehdään 30€ arvoinen ensihuolto 3kk sisällä ostopäivästä". Mikko sanoi, että siinähän lukee, että ensihuolto maksaa 30€. Sanoin, Mikolle, että ensihuolto maksaa heillä aina 30€ joten miksi se olisi sitten erikseen kirjoitettu kuittiin ja vielä aikarajalla. Joustoa asiaan ei liikkeen puoleta löytynyt. Liike siis huijasi minua jo myydessään pyörää!

    Näyttää olevan myyjillä uuslukutaidottomuutta. Olisit vienyt asian kuluttajalautakuntaan. Törkeää toimintaa !
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •