Jos ei tarvitse muuta kuin huomiovaloa eteen ja taakse niin tämä setti ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Jos ei tarvitse muuta kuin huomiovaloa eteen ja taakse niin tämä setti ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Tuosta sitten huomautuksena että itse hukkasin yhden ledi Magliten kun oli tuolla kiinni työmatkalla (jossa itse valoa ei siis kuski juurikaan enään loppumatkasta huomannut). Jossain kadunkulmassa hyppiessä oli varmaan lentänyt mäkeen. Fenixin lampun kanssa pysyisi varmaan paljon paremmin kun siinä on ne syvennykset.
minun lamppuni on aina täysillä noin 30min kerrallaan per päivä (työmatka ajot nääs) ja tuolla käytöllä kestää myös sen aika tarkalleen 2.5h yhteensä..
ja itse kun postasin kuvan akustani ja sitten joku muukin (jonka nimeä en muista) niin sen perusteella akkusatseja on ainakin kahta erilaista ja kestokyky ehkä menee myös samalla tavalla ?
- Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -
Eipä minulla ole ollut mitään ongelmia kyseisen telineen kanssa(hankin omani Kaidomain:sta, mutta tuskin niissä eroja on). Eihän tuo vakaa ole metsässä eli valokeila pääsee epätasaisen maaston takia tärisemään, mutta ei valon/telineen asentoa tarvitse lenkin aika korjailla. Jos käytössä olisi pelkästään tankovalo joutuisi vauhtia tiputtamaan, mutta onneksi on valo myös kypärässä![]()
JackOja tuo DX:n -teline ei mene suoraan oversize -tankoon, vaan siihen piti muistaakseni tehdä nippuside viritelmä.
Still rides with 26er
Mulla on lampun ja stongan ympärillä pätkät sisäkumia, niin saa tuon velcrotelineen kiristettyä hyvin...
Seuranta DX:ssä muuttunut maksulliseksi????
http://www.dealextreme.com/shoppingcart.dx
Ei ole minullekkaan tullut tilausvahvistusta, vaikka rahat meni jo reilu viikko sitten.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
olet vain väärässä paikassa
kokeile tätä -> http://www.dealextreme.com/accounts/
ja syötä tiedot track a single order kohdan alapuolelle ainoastaan![]()
(sähköposti ja tilaustunnus)
Kyllä sen varmaan saa siinä pysymään jos vain muistaa kiristää tarpeeksi.
Pakkasella ei saa kauheasti kitkaa lampun ja kumin välille, eikä maglitessä ole samanlaisia syvennyksiä kuin feniksissä. Lähdin tuona aamuna aika kiireellä ja kiristin lampun sillain "kevyesti". AA magliten kanssa oli kyllä muutenkin ongelmia, sammuili aina välillä kylmässä, että saikin hävitä (työkaverilla sama ongelma).![]()
saakohan tuollaisia dx-lampunkin piuhassa esiintyviä "trail-tech"-liittimiä mistään järkevästi? Googletuksella löytyi joku kiinan paja, joka myy min. 100kpl:n erissä...
powered by kabanossi
Länsimäki Ski Klub - LäSki
Partcolta löytyisi sellaisia kuin: AMP SuperSeal IP67 VIRTALIITTIMET
AUTOKÄYTTÖÖN. Noihin löytyi sellaiset tiivisteet, että helppo uskoa olevan IP67. Toki noi näyttää olevan molex-liittimillä eli ei mitään parhaita jatkuvaan irti nykimiseen.
Ai tätäkö tarkoitit? Naulaa kylkeen? No ei olisi tullut mieleen...
http://www.youtube.com/watch?v=2xtmBJ9X8Y8
DX lähestyi eilen sähköisellä viestillä:
----------------
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
-------------------
Fulfillment center? Kuulostaa hyvältä..
Viestissä tuli myös joku tracking #, mutta tuskin jaksan käydä ihmettelemässä, tulee mitä tulee..
EePee muokkasi tätä : 14.10.2009 at 22.48 Syy: linkki tuubiin unohtui
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Mites tuo uutinen liittyi valoihin? Kaikkihan sen tietää ettei "gift" -merkinnöillä ole mitään merkitystä. Ei Deal Extremestä ostaminen ole laitonta ja tosiaan kuten mutis sanoi, niin kyllä tulli pyytää kuitteja ja selvennystä tarvittaessa.
Tämän plugin/adapterin tilasin. Kannattaa muuten nykäistä mutista hihasta, ei lahkeesta. Sillä oli ylimääräisiä..
Still rides with 26er
laitan ihan välikysymyksenä pienen tiedustelun. Tilasin pro gearista led lenserilleni telineen: http://www.progear.net/kauppa/product_details.php?p=788.
Onko kellään kokemusta, kestääkö metsässä mennessä paikallaan vai onko suuri susi. ei ollut kallis ja vaikka ei toimikkaan metsärymistelyssä niin saapahan rauhallisemmille lenkeille matkaan. Tuohon P7 kiinni ja mahd tulevaisuudessa kypärään vähän lisää valoa niin eiköhän vähän jo näe..
Kiitoksia etukäteen.
Ja itse itselleni vastaten: Justiinsa tuli kuittaus mailitse.
Tuote shipattu tänään, delivery time estimation 7-10 arkipäivää. Kesti tasan 2 viikkoa tilauksesta että firmasta kuului mitään, lieventävä asianhaarana mainittakoon toki paikalliset uudenvuodenjuhlat (vaimikäsenytoli) & se, että lamppu ei ole järin kallis suosioonsa nähden
Heidän prosessissaan kuitenkin jokin mättää jos tilausvahvistusta ei toimiteta kaikissa tapauksissa. Noh, ehkä pystyn kuitenkin elämään ilman sitä![]()
TimoT
haa !
sinulla on siis tuo tuossa tilauksen lähetystavan alla
(optional) add live shipment tracking # to this order ($1.70)
tuo tarkoittaa sitä että voit maksaa 1.70 usd jotta pienikin paketti jossa normaalisti ei olisi seuranta koodia lähetettäisiin seurantakoodin kanssa.
tuo ei vaikuta millään tavalla normaalipaketteihin joihin tulee automaattisesti seurantakoodi eikä niiden pakettien seurantaan jotka on jo lähetetty.
eli toisinsanoen itse seuranta on edelleenkin ilmaista ja tuon 1.70$ maksaminen vain antaa seuranta koodin pienellekkin paketille. (isot paketit saavat sen jokatapauksessa)
Jep nyt selvisi, koetin kuvaa laitella mutta tuli pientä ja valtavaa vuoron perään, mutta asia tuli kuntoon. Kiitos.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Kirjanmerkit