Paras täysjousto hintaluokassa 4-5t
Arvoisat fillariforumilaiset!
Olen epätoivoinen :) Olen ajellut maantiepyörällä usemman vuoden ja siihen kalustooni hyvin tyytyväinen. Nyt haluaisin laajentaa repertuaaria myös maastopyöräilyn puolelle, koska muutenkin luonnossa liikkuminen on lähellä sydäntä - ja saisi mukavasti vaihtelua treeneihin. Lähdin siis etsimään sopivaa maastopyörää tarpeisiin. Olen eri palstoja lukemalla ja kaupoissa käymällä päätynyt siihen että täysjousto (mutta kuitenkin sellainen siis joka ei hukkaa poljinvoimaa eli poimii vain pahimmat tärskyt pois). En aio alkaa hyppimään kallioilta siis.
Kauppiaitya ei tunnu tarpeeni lopult akauheasti kiinnostavan. Yhdestä paikasta olen saanut kahden rivin vastauksen (tarjouksen...) ilman sen kummempia selittelyjä (Specialized). KAverit ovat tarjonneet linkkejä YT Industries sivuille jne. Mutta kauhean epävarma olo siis että mistä nyt parhaan hinta-laatusuhteen saisi.
Olen nykyään mieluummin vaikka maksanut vähän enemmän jos saan viimeisen päälle ammattimaista palvelua taholta joka on oikeasti kiinnostunut asiakkaan tarpeista. Tässä tietysti on ongelma se että jokainen liike edustaa sitä omaa mallistoaan joten sen aras pitäisi aina läytyä siitä - oli se sitten oikeasti tarpeisiini sopiva tai ei...
Olisiko näillä spekseillä hyviä ehdotuksia fillariksi, että pääsisi keväisiin metsiin cruisailemaan!?
t. Hannu