Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
V-P.V
Katso mun viesti (muutama pykälä ylöspäin). Mavic open pro kehät+ 105 navat. Laskin että tuohon hintaan ei itse todellakaan kannata käydä kiekkoja tekemään. Tuota saa siis myös hopeisella kehällä ja hopeisella navalla. Itse otin mustan kehän ja hopeisen navan. Pinnat on molemmissa kirkkaat. Tulee itselläkin teräsrunkoiseen.
Matalaprofiilinen alumiinikehä on kevyt ja mukava. Laadukkaat irtokuula navat rullaa smuutisti ja 36 pinnaisena luulisi olevan tarpeeksi tukevat. Paino menee sinne vähän yli 1800g, mutta mulla vaakakupissa painoivat enemmän noi edellä mainitut asiat.
Viikko meni kun kasasivat kiekot, nyt ovat Suomessa mutta taitaa mennä ensiviikon alkuun kun saan käsiini. Eli toimitus noissa n.2vkoa.
Niin, noita olen kyllä katsonut, mutta kun jostan syystä halusin 32 pinnaiset, ainaskin eteen. Harmi että ei Rose:lla tarjolla sellaiset. Tilasin muutama vuosi (5v taitaa olla) sitten maastopyorän kasattu setti CRC:ltä, toimitus oli aika sama, noin 2 viikkoa.
Nurkissa on ykis miltei käyttämätön takakiekko jonka ostin pikaliselta fillarikauppialta, kasatta joskus 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa. Mavic OPEN 4 CD kehä ja Shimanon 600 napa. On 36 pinnainen. Sitä olen käyttänyt vanhassa kuitipyörässä, eli Giant CFR3, R501 kiekon siasta, paljon mukavampi kiekko se Mavic/600.
Kait pitää miettiä tommonen ROSE:n setti kuitenkin siihen teräsrunkoiseen (2010 Kuningaskulkuri runko) 105 navat ja OPEN Pro kehät. Tai jotkut enemän airo tyyliset. Nyt alla Rigida DP-18 kiekot RSX navoilla (Giantin orkkis kiekot) ja pidän ulkonäöstä.