DX LAMPPUJEN TILAAJAT !
kaverilleni tuli eilen kiinan ihme ja näytti olevan taas parannettu malli omaan malliini nähden eli nyt on tiivistetty tuo liitin osa joka kytketään akun liittimeen eli liitin on suht jäykkä ja sanoo naps aina kun napsahtaa pohjaan.
myös tässä mallissa oli piitahnat valmiiksi laitettu lämpöä johtaville pinnoille mutta virta piuha pääsi irtoamaan kolvauksistaan (miinus piuha joka on p7 ledin vieressä näkyvillä kun pelkän heijastimen jo irroittaa) kun tätä asiaa tutkittiin.
kolvaus oli muutenkin huono (eli asiaa jo katseltiin heti että mahtaako kolvaus kestää) ja korjaaminen oli kyllä helppoa kun vain otti kolvin käteen ja takaisin kiinni (omassa lampussani oli taas kolvaukset kunnollisia).
mutta sitten se huomion arvoinen asia.
eli ilmeisesti kinuskit tilaa milloin mistäkin saa halvalla noita p7 ledejä sillä tässä ko. kaverin mallissa on ilmeisesti huonomman luokan binin p7 sillä valoteho on ei ihan puolet huonompi mutta melkein kuin minun lampussani sekä itse valo vihertää kun minulla on lähes valkoista valoa. jos kunnon p7 lampussa on siis noin 700-800 lumenia oikeasti niin kaverini lampussa on noin 500-600lumenia... onhan se valo edelleen todella kirkas ja edelleen käyttökelpoinen mutta tietysti se valo voisi olla sellainen josta saisi enemmänkin valoa (lämpöä tuo kuitenkin tuottaa myös samanverran kuin verrokkini) :)
tuota valotehoa on kyllä paha testata jos on vain yksi valo eikä mitään vertailu pohjaa...