Kyllä näytti ihan rautarunkoiselta... Ei ollut muovia nähnyt. Taisi olla 1x7...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Kyllä näytti ihan rautarunkoiselta... Ei ollut muovia nähnyt. Taisi olla 1x7...
Mistä helkutist se noin nopsaan tuli?
Sent from my D5803 using Tapatalk
Hi5:sta tahtoo tavara tulla joutuin.
No on kyllä aika rivakka toimitus joo...
Tämän linkin muistaakseni lupasin laitella, kun puhetta oli. Muistin hinnan vähän alakanttiin mutta näkyyhän tuossa tulovan vahvistin mukana...
Sammy: Oisit ostana tuon Kyrdikselle, kun se viimeks toivo lenkillä jottain erilaista pyörää.
Kyrdiksellä on kyllä hovikauppiaat kun nuin nopiaan tavara tulloo. Nyt näyttäs olovan tilua reilummin. Testailehan niin pittää minunkin sitten hommailla, jos on hyvä.
Meitsin etukiekko palas tänään korjaamolta. Oli jo aikakin vein sen sinne 6.3. Saa nähä miten toimii. Nyt kun tulis Hikiän mieheltä pinnat niin pääsis kokeilee uusia napoja.
Onko kiinnostusta kevyemmän mallin 4.8 jumpo jimmiin, 50 erkkua. Ei oo leikelty ja ajettu varmaan 20km :) kysytään eka tiältä ennenkun torille laittelen.
Barbekääsuja testattu parikymppiä, ei saa runkoon osumaan millään, maasto nyt oli kuivaa niin mikä siellä ei pitäis ja rullauksesta en sano mitääm kun oli sarjassamme "olisi pitänyt jäädä kotio" päivä. Toivottavasti syy päivän kunnossa eikä uudessa takakumissa.
Meitsi jäi kotia, tuli viimeyönä ja aamulla ystävääni "vihreäälimaa" nessusta se 10 litraa! Kyllä se tämä kevät on hienoa aikaa meille koivun siitepölystä kärsiville. Lääkitys aloitettu jo kuukausi sitten, vaan niin se lykkäsi taas röörit tukkoon niin kuin joka kevät. No harrastin tuossa raskaan henkittelyn ohessa penkkiurheilua. Ensin Suomenpeli, sit Formuloiden aika-ajut, sit Giro di Italiaa. Siitä tuli mukava 6h penkkiurheilu lenkki, nyt kun vielä käyn saunassa niin meitsin kunto alkaa olla kohillaan!!!!
Ei kai yks rengas voi jarrutta Kyrdiksen menoa niin tehokkaasti jotta vauhti himmais, ottahan sie tullu meidän mukana useamman kerran aivan tyhjälläkin renkaalla. Sulle sattu vaan raskaspäivä.
Syöppä Kyrdis pinaattikeittoa niin lähetään huomenna ajamaan...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e9422dbe07.jpg
Itte kävin eilen metässä oli niin paljon jaloissa paukkuja hajos vapaaratas kaikki kynnet pyöristy.Sitten tultiin uudella tyylillä pois juoksu pyöräilyä, siinä vois olla uusi harrastus.Sit piti käydä tänään teidän saunalenkki ajettua tuli 101km,vai onko se vielä edes saunalenkin pituinen.
Sadepv niin bike24sta tilausta sisään. Onko muilla tarvista jollekkin niin jaettas ppkuluja ja tulis samalla vaivalla.
Kasa pinnoja pitäs pistää tulemaan. Laittelen kohtapuoliin viestiä.
Olim niin hätänen rttä lähti jo tilaus 😞. Paniikissa olin ettei päässyt hiilaribrooksit loppumaan halvennuksestaan
Selevä :) Niin se pitää alennusten kanssa toimiakin, jottei jää ilman. Noh jos joku muu jäi ilman, niin laitten tässä illan mittaan toisen tilauksen menemään samaan paikkaan.
Ensi sunnuntaina 22.5 tahkolle ajamaan 60km kieppi olosuhteisiin tutustumis asenteella. Mie ja mää ainaki lähden, tälle jopa kottoo lupa!
Tuun tuun mie kans. Kyrdis ja Sammy vois käyvä ajaa edellisiltana iisalmen lenkin 42km/h keskarilla, niin mulla ois taas paljon hauskempoo. Mut tuun mie vaikketta käykkään ajaa.
Lähen jos saan kotoa luvan.
Kaipa sitä on tultava, kun itse kerran menin alustavasti ehdottelemaan ;)
Mie oon tuolloin Nilsiässä. Laitan viestiä jos pääsee mukaan. Aikataulu?
Pushing the rope.
Oisko tänään poohkaa ruluilla viiden aikoihkn vai pukkaako esteitä.
En piäse. Oon reissussa. Joudun perumaan sunnuntainkin.
Mieki taisan asfaltille lähteä kun nii aarinkoki paistaa, ens kerrtaa
Muakin vois kimppa lenkit kiinnostaa jos ajat natsaa.. ja mistä lähtö + vauhti ? =? :)
Maastoa ajeltu keskiviikkoisin, vauhti maltillista - tai vähän kovempoo. Lähtöpaikka ja aika yleensä joka kerta eri, maantielle harvemmin porukkalenkkejä mutta kyllä se 1-5 kertaa kesässään tulee sinnekkin suunnattua, vauhti 30km/h molemmin puolin.
Tirsintarsin kyydityksestä ja tahkolle menon aikatauluista en osaa sanoa, mie meinasin kihnuuttoo läskillä pelipaikoille, tai ns peli vielä hieman auki. Kaik käy
Mulle käy sunnuntaina kans jotta männään pöyrillä pelipaikoille. Eihän se oo kuin 30min sivu lissee. Takas tullessa voi jopa olla hauskoo, kun Kyrdis on ensin tappana minut Kinahmin nousuihin ja sitten tullaan maantielaitaa 30km/h keskarilla lussu paineilla. I like!
Voin minä lähtee myös Hiluxsilla, jos joku ja jonkun pyörä tarvii kyytiä. Ihan miten Herrasväki haluaa? Huuvelkee tiällä haluja ja toiveita.
Ja eikö yritetä aamustapäivin lähtee.
näin on. Semmonen 47km/h kun ajaa vetomies siirtymän ensiksi ja siihen päälle vähän maastokapuamista jos vielä maittaa niin voisi länsirannan kautta kotio. Kaikilla on siis varmaan moottoripyöräkortti ja endurot jo hommattuna
Tää alkaa olla jo tapa. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...da44bc2519.jpg
Pushing the rope.
Tuo näyttää kyllä aika surulliselta tuo kumi... Osanottoni :(
No nyt on kyllä huonoo tuuria! Voisit kokeilla tuollaista käänteisteoriata, lähde lenkille tyhjällä kumilla josko se lenkin aikaa täyttys ja kotia tullessa ois ilomoo renkulassa.
Tuota minä inhosin kapeissa maastorenkaissa. Jos oli jotkut nopeat puolislicksit, niin jos lähti vajaalla kumilla jolla olisi ollut mukava ajaa niin aina sisurit kappaleena. Eli aja kovalla kumilla millä epämukava ajaa ja hyppii kivikossa ja juurakossa sinne tänne.
Litkutus vois auttaa tai sitten ei.
Minä katoin että Peikko ajelee vähän matalilla paineilla...
Joo. Ei kai auta kuin laittaa painetta enemmän kuljettajan massan perusteella ja polkea enemmän putkelta..
Pushing the rope.
Joo. Ei kai auta kuin laittaa painetta enemmän kuljettajan massan perusteella ja polkea enemmän putkelta..
Pushing the rope.
Peikon pelottavaa esimerkkiä katsoen pitää pakata litkut Mykaa varten reppuun... Tänään pitää käydä koeponnistamassa (vihdoin) saiko Rtech sen keulan kuntoon. Kaikki pyörät ovat saaneet lepuuttaa kumejaan, kun kuski taistelee vuoristorataa laskettelevan flunssan kanssa.
Ei kellään sattua olemaan ylimäärästä vannetta maantiepyörään?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Käytettyä löytyy, kunto ei päätä huimaa ja vapautuu vasta ensi viikon aikana, ehkä...
Noni, aikaehdotuksia huomiselle, näyttää hieman siltä että märkää saattaa maastossa olla mutta sehän lisää vain hauskuuskerrointa. Onko klo 10 liian aikainen piazzalla, mielellää ei hirvesti aikaisemmin kun mää meinasin siirtyä salsaillen. Ehdotuksia kuunnellaan.