^Eikö tuolle voi laatia jo purkusuunnitelman.
Printable View
^Eikö tuolle voi laatia jo purkusuunnitelman.
^Tulis varmaan halvemmaksi purkaa nyt, kun ei ole ehditty vielä lataamaan polttoainetta.
Se että työnteko korona aikaan oli tänäänkin sanonko mistä...
^ no joka tapauksessa olet tuossa seiskan jälkeen siirtyny ahkeroimaan tänne foorumille :D tämä ei pahalla
Jaha, Norjan malli että kirjepostia jaetaan joka toinen päivä kiinnostaa Suomen Postia. Tanskassa jaetaan kirjeposti kerran viikossa, eikös se kiinnosta kun siihen se on menossa.
Paras olisi että siirrytään wanhan ajan postitoimisto-malliin; ihmiset voi käydä kysymässä että onko minulle postia.
Aamulehden jutut taas. Kuulemma moni on jo tuskaisena odottanut koska pääsee tapaamaan ystäviään ja terassille...joku on ollut mielissään kun ei ole tarvinnu tavata työtovereita yms., ja siitähän pitää tehdä ongelma jota psykoterapeutti selittää. Että on ongelmaa tunteiden ilmaisussa ja/tai käsittelemisessä.
Höpöhöpö, ei se niin monimutkaista ole. Mua ainakin yksinkertaisesti hävettää ja nolottaa jos on paljon ihmisiä, tunteeni ilmaisen usein liiankin näkyvästi...
Se ei yllättänyt että Velodromilta Mäkelänkatua oikealle kääntyvän maansiirtokuorma-auton kuljettaja tuijjottaa sitä vasemmalta tulevaa liikennettä eikä pää vaan käänny että näkisi mitä oikealta tulee kevyen liikenteen väylää pitkin. En päässyt lehtiin tänäänkään. :) No väärin pelastuttu. Eivät olleet paikalla eikä tarvittu brankkareita kadunpesuun. Eikä polliisia irrottelemaan kilpiä isosta sinisestä. Olis ollut melko ironista tulla jyrätyksi entisen työnanantajani kalustolla.... :-D
muok2: Siinä olis voinut tulla tuplakaato ellen olis kerennä pysäyttää takanani pyörännyttä rouvashenkilöä.
Olen melko kriittinen ottamieni (nukke)kuvien suhteen, sain kuitenkin otoksen ( tai kuvasarjan) josta itsekin totesin että tulipa hieno. Paras kuvasarjani vuosikausiin.
> w-clubilla kukaan ole tykänny ( julkisesti ) mun hömpötyskuvistani ( nahkiais-aihe) ei tykätä ja laitankin ne "mun jutut"-topicciin muiden kuvia häiritsemästä, mutta oikeesti hyvä kuva niin ei. On ollu vaikea oppia uskomaan, edes vähän, että jos ite tykkäät ottamastasi kuvasta niin on se sitten hyvä.
Meinasin tuulettaa polttopuupinoja auringolla niin saman tien alkoi satamaan ja ei kun peitteet takaisin päälle
Se että joku urpo on taas kantanut roskakatokseen huonekaluja vaikka ne ei sinne kuulu, mikä lie Ikean hylly, oli vieläpä kaiken kukkuraksi EHJÄ !!!
Olisiko voinut ajatella vaikka hyllyn lahjoittamista jos sitä ei kerran tarvitse eikä siitä rahaakaan halua...
Ei se kokonainen hylly sinne pakkaavan roska-auton puristimeen mahdu, saati että kuljettajat rupeaisi niitä purkamaan.
No tää ei oikeastaan yllättänyt, että joku kiinnittää huomiota tuohon 50 vuoteen 😁. Mutta muuten huvitti tuo sun kommentti, tosiaankin oon jonkin verran yli 50 ja eipä nuoremmaksi luulla yleensä.
Se että muistan mökkimatkan asioita 50 v takaa tuli esille, kun juuri törmäsin youtubessa filmiin reitin varren sillan rakentamisesta. Silta otettiin käyttöön heinäkuussa 1970 ja avajaisissa oli tietysti Kekkonen. Muistan ihmetelleeni uutta siltaa silloin kun vielä mentiin lossilla yli, kun se silta oli niin valtavan korkea.
Mua vanhempia täällä palstalla ovat:
Kotlerburg, Usko Juntunen, Tunkkipuolikas ja Köfte :D muut on alle 55-vuotiaita.
Jokusen kerran töissä on mun ikäiseni (joskus jopa nuorempi) todennu että ...kun olet noin nuori...eh... jotain oon vastannu että en minä nyt enää mikään nuori ole...Alkossa kysyttiin papereita ollessani 45-vuotias :D
Joka tapauksessa, ikä on vain numero, ei se määritä mitään että pitää olla tai elää sen mukaisesti. Mä en esimerkiksi kasva aikuiseksi ikinä.
Minä olen kyllä alle neljäkymmentä vielä hyvän matkaa.
Se mikä ei yllättänyt, että kesälomien alettua joka päivä sataa.
Sade. Pääsin lenkiltä himaan ennen sitä.
Tuulee vähän enemmän niin menee sähköt mökiltä. Joka kerta.
Sade. Eteläisessä Suomessa sataa kesät talvet.
Tuulee niin, että tukka lähtee. Nykyään tuulee aina...
^ tyynet päivät on kyllä läpi vuoden käyneet vähiin.
Aamulehdessä ylilääkäri Kati Myllymäki oli mainostanut terveyskeskuspalveluja...eräs lukija sitten yleisönosastolla kirjoitti ettei taideta tietää minkälaista neuvontaa asiakas/potilas saa kun soittaa sinne neuvontapuhelimeen, tai terveyskeskukseen. Että taksarikin osaa paremmin neuvoa kuin mitä sieltä terveyspalvelujen neuvonnasta neuvotaan. :D helppo uskoa.
Hailuodostakin oli kehkeytynyt turistirysä. Marjaniemen dyynien puupolut olivat hyvästä, roskia ei näkynyt pitkin ja poikin. Kirkkosalmen torni ei pettänyt "päiväristeillyttä" Vanhenevaa pariskuntaa kiikareineen.
Ei mikään.
Mukava maantielenkki upeassa auringonpaisteessa päättyi taas ajamiseen rankkasateessa, kun ukkonen ilmestyi jostain. Ohjelmassa pyöränpesua.
Ainainen vastatuuli.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006570636.html
Jengillä on ylimääräistä aikaa...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Työ...tai työttömyysasia on ollut mielessä viime perjantaista lähtien ja nyt kun se työpäivä koittaa, näin jälleen kerran vakiopainajaiseni mutta entistä ahdistavampana.
Vakiopainajaiseni on että tenttejä on vielä jäljellä, mutta mulla ei ole opiskelumateriaaleja....
Pieruhuumori pelastaa tilanteita.
Pienen pojan alati muuttuvassa huumorin- ja jekutuksentajussa on vaikea pysyä aina rennosti mukana. Mutta pieru, anteeksi korjaan peeru - kuten hän sen ääntää - huumori pelastaa itkupotku ja muista epämiellyttävistä tilanteista sangen kätevästi. Sitten ollaan taas samalla aallon harjalla, mistä voi ohjata paattia, hetken aikaa, haluamaansa suuntaan.