GarminElectrobikeGiant
Sivu 80 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 70 78 79 80 81 82 90 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.371 - 2.400 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    Se 6 tuntiset työpäivät ja 6000e/kk palkkaa. No mä vähän arvelinkin että oma yritys ja sitä kautta. Nainen oli muuttanut Islantiin, jäätikkö-oppaan naisystävänä ja sitten sitä kautta matkailupalveluja järjestävä yritys. Eikä ne köyhät Islantiin matkustele.
    Eli löytää sen oman juttunsa, ei sairastu ja on yksityisessä firmassa.

ps. olisin minäkin mieluusti sen 6 tuntia töitä...on vaan vajaa 3.

Kivenisku moottoritiellä auton tuulilasiin. Ei yllättänyt. Moottoritie on tuulilasin surma.

Tuulilasi korjattu saman aamupäivän aikana. Hinta 0e (toki korjaajalla käynnin vaiva mutta ku o duunipaikan lähellä sopivasti). Tämän takia vakuutuksista kannattaa maksaa. Sekään ei yllättänyt.

Prisma ei yllättänyt. Tai siis siellä asiointi. Harvoin tulee käytyä, ja aina lasku yli satasen.

tempokisu Guest
    ^ mä kävin eilen, ostokset oli noin 15 euroa. Mä en jaksaisi edes kuskata satasen ostoksia kaupasta autolle.

Mutta sääennuste. Aurinkoista ja jopa täysaurinkoista, ja odottelin että josko selkiintyisi mutta ei. Äskön katsoin Forecan ennustetta uudelleen ja olivat siellä hoksanneet saman asian ja auringon kuvat vaihtuneet pilviksi.
    Seuraava yritys sunnuntaina ja maanantaina.

Olisi pitäny mennä lukemaan sitä meteorologiaa, olisi tarkat ja paikkansapitävät ennusteet.

Säätä tässä kyttäilen kun olisi näitä kuvausprojekteja, ja Kotkassa käynti mutta en viitti niin pitkää automatkaa kaatosateessakaan ajella.

Yritin säätää gravdalia tubelekseksi, sain aikaan ison sotkun ja vitutuksen. Edelleen mennään sisurilla...

Jaahas, taas on pilatty yksi yhteisöpalvelu.

Ei yllätä että lähetti palvelun piti tuoda tänään helsinkiin jääneet matkatavarat ja soittaa ennen sitä. Toistaiseksi mitään ei ole kuulunut.

Sekään ei yllätä että tapahtumasta Finnair ei tiedota mitenkää vaan ihan itse saa soitella ja selvitellä. Thanks a lot!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Jaahas, taas on pilatty yksi yhteisöpalvelu.
    Mikäs yhteisöpalvelu on pilalla den här gången
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Huitojahiihtäjät sotkee ladut. Onko se vaikeaa pysyä siinä latujen välissä? Voisikohan niille järjestää ihan omat reitit?

F. Kotlerburg Guest
    Osaa ne ei-huitojahiihtäjätkin välillä tuhota ihan itse latunsa. Parisen viikkoa sitten työntelin pertsalenkkiä niin joku edeltä mennyt oli tuhonnut jokaisesta vähänkään suuremmasta tömpäreestä ladun vetämällä haarakäyntiä sen päällä. Voi toki olla myös tasuripumppaaja kyseessä.

Niin ja asia mikä ei yllättänyt on se, että aamulla ajetulla ladulla oli jo puolilta päivin joku mulkku kävellyt.

Se, että tänäänkään ei talvi yllättänyt

Kaikenmaailman kusimulkut paskoo läskireitit.

tempokisu Guest
    ...olin jo hieman ihmeissäni kun ei.....ei vaan kyllä siellä hän on, joka-aamuinen asiakas. Kävin aamulla nimittäin Lidlissä wc-paperia ostaan. ( taisin käydä viimeksi ma tai ti tällä viikolla?)
    Toinen että vaarallisempaa tuolla liikenteessä, erityisesti polkupyörällä, on kun mikään koronavirus. Sieltä kaupan pihalta/kolmion takaa sivutieltä pyöräilijää kohti kiihdyttävät autoilijat. kääk! ##

tempokisu Guest
    Masked Singers. blööööh, samat naamat kiertää ohjelmasta toiseen milloin esiintyjinä milloin panelisteina. Muuten ihan katsoisi esitykset, mutta kun panelisteina ovat: Janne Kataja, Jenni Kokander - ne vielä menisi mutta Maria Veitola ja Tuure Boelius. Armoa!
    Samalla tuli mainoskatkolla mainosta "uudesta" sarjasta Suurmestari. Siinä Jarkko Saariluoma ( Jarkko ei ole muuten tainnut vielä olla tanssiohjelmassa? ) keksii hassuja tehtäviä joita nämä kierrätysjulkkikset sitten suorittavat. Tosi mielenkiintoista ....

^
    Unohdit mainita Mikko Jokapaikanhöylä Kuustosen – siinä ukko joka on siis aivan jokaisessa ohjelmassa.

ps. Jos Veitola pirauttaisi sinulle ja kysyisi Yökylässä Maria Veitola -ohjelmaan, niin menisitkö rakettina?
    Tai ehkäpä Selviytyjät Suomi -ohjelmaan mihinkä kutsuttaisiin menneisyyden hämäriin hautautuneita ja unohtuneita urheilijoita (esim. R. Ropo, Kike Elomaa, Martti Vainio ja tätä rataa).

Jopotuinen Guest
    Juu, on totta, että kourallinen samoja julkkuja kiertää hupailu- ja paneeliohjelmista toiseen.
    Mutta Riitta Väisänen on kadonnut iltapaskojen sivuilta ja lööpeistä!

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti puffe Katso viesti
    ^
    Unohdit mainita Mikko Jokapaikanhöylä Kuustosen – siinä ukko joka on siis aivan jokaisessa ohjelmassa.

ps. Jos Veitola pirauttaisi sinulle ja kysyisi Yökylässä Maria Veitola -ohjelmaan, niin menisitkö rakettina?
    Tai ehkäpä Selviytyjät Suomi -ohjelmaan mihinkä kutsuttaisiin menneisyyden hämäriin hautautuneita ja unohtuneita urheilijoita (esim. R. Ropo, Kike Elomaa, Martti Vainio ja tätä rataa).
    Just joo todellakin ...öö, ei mun tarvisi mennä vaan Veitolan tulla tänne. Tuskinpas tulisi kun kävisi ilmi nämä mun päivä- ja yörutiinit. Ensinnäkin kun noustaan jo viimeistään neljältä ja merisää kuunnellaan, sen jälkeen lähdetään fillaroimaan.

Eli en todellakaan. Peruin ensin sen vesistösankari-haastattelunkin, mutta aattelin että jos KVVY:n porukat on ehdottaneet niin toki mä kunnian otan vastaan.
    Miksi mä selviytyjiin? Mä olen selviytynyt jo nyt aika pahoista jutuista, enkä nyt varsinaisesti pidä itseäni urheilijana, olen harrastanut liikuntaa ja joskus kilpaillut kansallisella tasolla.
    Puffelta kyllä mahtava mielleyhtymä...joskus noi viestit kertoo enemmän kuin pitäisi.

Joo mutta eipä yllättäny että työpaikalla ollaan huolissaan rahasta, ei ihmisistä. Ja että mä olen kyllä sen puljun paitsi älykkäin, myös sivistynein ( joo voi apua niitä muita....) ja sydämen sivistynein. Asia kävi kyllä niin selväksi vastikään saamastani pomon sähköpostista.

Eipä yllättänyt, että kotiarestiin pakotettu persukuona mellastaa vielä entistäkin tarmokkaammin kaikilla mahdollisilla foorumeilla.
    Rule #1: Obey The Rules

Uusia avohakkuita ilmestynyt mökkimaisemiin kun silmä välttää. Ja avohakkuukoneen ääni kuuluu jostain.

Ei yllättänyt, miten lyhyt voi ihmisen muisti olla.

Tänään lähdin innoissani kodinkoneliikkeeseen ostamaan tavaraa, jota verkkosivujen mukaan oli hyllyssä. Eipä ollut. Olisihan se pitänyt muistaa, ettei kotimaisista kaupoista kannata lähteä tavaraa hakemaan, siinä vaan pettyy.

Ja ihan varmasti juttu unohtuu muutamassa kuukaudessa ja sitten taas lähden samanlaiselle turhalle retkelle.

tempokisu Guest
    W-clubin foorumilla off-topic aihe "animals and nature" - tell us about your favourite animals and what they mean to you....are all animals allowed? of course <3 all animals are allowed..

~ ~

obviously some animals are now allowed - the main reason I will not continue this hobby and support IT any more.

( suomeksi että haistakee pska ja nahkiaisen puremaa tai pahempaa....laitoin kuvia elävistä, kaikki poistettu myös vastaukset...no, viha ja kateuskin pitää ansaita...)

tempokisu Guest
    Jaha, taas sitä ollaan kun myrskyn merkki. Oli pakko mennä pyytämään uutta mustepatruunaa ( tai mikä lie sen nimi on, valtava mötikkä tulostimeen) rouvalta, ei antanut vaan tulee itse kohta laittamaan.
    Tuli sitten hetken päästä, oli valtavan vihainen ???? ja poistuessaan paiskasi oven kiinni.

Joo, ei yllättäny. Mutta tuntui silti ikävältä.

Ruotsalaisetkin olivat ostaneet suojavarusteita vähemmän mairittelevalla lopputuloksella. Jossakin pankkiin meno aiheuttaa suorastaan ivallista käkätystä.

Ei yllättänyt ihmisten korona-käyttäytyminen eilenkään. Ihmiset parveilivat isoina joukkoina ulkoilupaikoilla ja ihan liian isoja maantieporukoita näkyi tien päällä vaikka kuinka monta. Miten voi olla niin vaikeaa noudattaa simppeleitä ohjeita? Vaikuttaa siltä, että joillekin ainoa tapa maantielenkeille on isossa porukassa aurinkokannella roikkuminen.

Annettu suositus pyöräilyyn korkeintaan kahden ajajan porukoissa on ihan hyvä, pysytään siinä.

Minäkään en yllättänyt isoina joukkoina ulkoilupaikoilla parveilevista ihmisistä, koska tarkoituksella välttelin suosituiksi tietämiäni ulkoilupaikkoja ja -teitä.

Ja vaikka kohtasinkin lukuisia maantiepyöräilijöitä ja ohitinkin muutamia (toivoakseni riittävällä turvavälillä niin sivu- kuin ennen kaikkea peräkkäissuunnassa) näin vain yhden vetomies-ja-peesaaja -parin (joka tuotti minulle halpaa ja lapsellista hupia kun mieleeni juolahti ettei siinä mitään jos he asuvatkin samassa taloudessa). Mutta olinkin liikkeellä vasta iltapäivästä jolloin aiemmin jo aamusta startanneet maantieporukat varmaankin olivat jo ehtineet kotosalle.

Sekään ei valitettavasti yllättänyt että jouduin kahdesti jarruttamaan/väistämään liikennesääntöjä tuntemattoman tai niistä piittaamattoman autoilijan takia.

tempokisu Guest
    Matti Pitkokin ( Aamulehden pakinoitsija) sen on huomannut, rangaistusasteikko: rikesakko > ehdollinen > ehdoton > elinkautinen > hoivakoti.
    Lisäisin tuohon hoivakodin oheen TAYS osastohoito.

tempokisu Guest
    Kävin Lidlissä tänään heti aamusta.....jaha, onkohan..... kyllä oli. Siellä hän oli. Joka-aamuisella kauppakäynnillään.

Jopotuinen Guest
    Samaa varmaan päivitteli myös hän

Muistelisin muuten Kisun todenneen hetken aikaa sitten, ettei käy liiterissä, ei missään tapauksessa!
    Hei, näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin…

tempokisu Guest
    ^ Nyt kuvittelet omiasi tai joku hienohelma on sanonu, minä en ole sanonut ikinä etten käy Lidlissä missään nimessä ( liiterissä en käy enää, mutta mummolassa lapsena käytiin ) olen käynyt Lidlissä 2000-luvun alussa, mutta vaihdoin S-markettiin kun sieltä piti kuitenkin hakea jotain tuotteita.
    Käyn siellä ( ruokakaupassa)about kerran viikossa, mutta kun se päivä vaihtelee ja tämä yksi mummu on siellä aina. Vaikka vaihtaa päivää niin aina. Käyn myös Prismassa.

Erityisesti Lidlin ne 2e hävikkiruokalaatikot on ihan mainioita! ne tuodaan sinne noin puoli ysin aikoihin joten yritän kerran viikossa napata niitä laatikoita. Nyt tänään olin fillarilla.

tempokisu Guest
    ^ tai sitten jatkan aiemmalla linjalla ja ostan vain tarvittavaa kerralla.
    Koska kun on vain yksi pieni suu ja masu, ei vaan pysty käyttämään kaikkea ja - sitten se pahentuu. Totesin äskön että ....tai mun masu totesi, että pitää palata entiseen käytäntöön.
    Nyt on semmoinen tunne että ostan vappuaatoksi vastapaistettuja munkkeja. Ne on ainakin nam maukkaita.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •