Tälläselle perusjantterille (178,5 cm ja 78kg) on ainakin noi liiterin pitkät M kokoset pyöräilyhousut ihan loistavat. Tosin ne on mun ekat pyöräilyhousut eli en paremmasta tiedä. ja hyvä niin.
Printable View
Tälläselle perusjantterille (178,5 cm ja 78kg) on ainakin noi liiterin pitkät M kokoset pyöräilyhousut ihan loistavat. Tosin ne on mun ekat pyöräilyhousut eli en paremmasta tiedä. ja hyvä niin.
Jos joku saa tuon minulla olleen vaateparren sopimaan niin kuin pitää, niin pitää olla lyhytkätinen isomahainen persjalka, en tiedä onko sitten saksassa yleinenkin vartalotyyppi? Paitahan oli pituuden puolesta hyvä, mutta hihat käsittämättömän lyhyet. Samoin bibsien yläosan pituus ei ollut mitenkään suhteessa punttien pituuteen. Tai olen sitten vaan tottunut vähän eri tyyppisiin ajovarusteisiin.
Selasin ketjua pari sivua taaksepäin, enkä löytäny tarinaa kompressiojuoksusukista, jollaiset itse tänään ostin ja ensikokeilin lenkillä. Maksovat vain vitosen, joten kahdet samantien tuli hankittua.
Kompressivaikutusta tuntuisi olevan ja mukavat jalassa. Tytär oli pidellyt jalassaan illan eilen ja oletti tuntuman olevan, että paine, nesteen kertyminen nilkkoihin, olisi normaalia vähäisempää.
Onko Liiteriraadilla kokemusta? Itse ajattelin seisomatyöläisenä vaikka työsukkina kokeilla...
Mä oon noilla sukilla jonkin verran hölkkäillyt. Napakat on ja mukavat jalassa, mutta varsinaisesta vaikutuksesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mitään muita kompressiovarusteita en ole koskaan kokeillut.
Mulla on yhdet Liiterin kompressiot, ei ihan yhtä napakat kuin ison ja kalliin brandin vastaavat, mutta kyllä nuo hintaansa nähden ovat ihan jees. Lenkillä olen aina silloin tällöin noita pitänyt eikä mitään huonoa sanottavaa. Nuo liiterin kompressiot ovat kuitenkin sen verran löysät, että kukaties vaikka menisivätkin seisomatyöläisellä koko päivänkin. Siitä vaan kokeilemaan.
Omistan yhdet Liiterin vaippahousut. Käytän niitä vain jos tiedän että ajettava matka on alle 50 km. Sen jälkeen alkaa vaippaosan reuna ikävästi hiertää hanuria.
Nilkat paljaina joutuu liiteripöksyillä painamaan;( L- koon pöksyt, itse 181 cm... Pidemmät sukat...
2 det lidlin kompressiot sukat löytyy ja ihan hyvät on pyöräilys ja joskus juoksussa käytän..
Itsellä ollut pari viikkoa nuo Lidlin bibsit käytössä. Pehmuste on aina minimaalinen, mutta riittää minulle. Pituus on L koossa minulle punteistakin ok - 183cm / 83kg kokoiselle. Puntit ylettyy kenkien sisään asti, jolloin ei jää rakoa kenkien ja housun puntin väliin. Minulla on toki lyhyet jalat ja pitkä selkä. Craftin housuissa olen joutunut ottamaan aina XL kokoiset bibsit koska L kokoiset eivät ole henkseleistä mahtuneet päälle. Näissä Lidlin housuissa ei ollut sitä ongelmaa.
Ainoa huono tuntuu olevan 'nukkautuminen' satulan kohdalta housujen ulkopuolelta.
Pakkasta on ollut välillä jo -5C ja tarkeni noilla ajaa ihan ok, muutoin päällä oli pitkähihainen ajopaita ja takki. Viime talvena käytin kaksia housuja vasta -15C pakkasilla eli nuo tuntuvat kelpaavan ihan ok talvikäyttöön tuolla perusteella.
Positiivisesti yllätyin näistä Lidlin housuista.
^Olen itsekin käytellyt kahta ostamaani paria jo kolma viikkoa. Toiset lenkillä; kovin ovat hyvän oloiset. Jalkaterä mukava ja napakka, eikä ryppyile. Kylmillä keleillä pitkän mallisena mukavasti lämmittävät ja jos oikein on positiivisella tavalla asennoitunut, saattaa tuntea myös kompression myönteisen vaikutuksen:).
Työsukkakokeilu myös myönteinen; ryppyilemättömyys myös siinä käytössä hyvä piirre ja hyvästä kompressiovaikutuksesta saattoi olla aivan varma etenkin ensimmäisinä päivinä.
Jossain vaiheessa näitä hankittva lisää, kun on tarjolla.
Postilaatikkoon kopsahtaneen esitteen mukaan huomenna on taas lähi-Liiteriin tulossa juoksuvaatteita ja teknisiä alusasuja.
Maanantaisin tulee aina sen viikon torstaina alkavien tarjousten sähköinen mainoslehti Lidlin sivuille. Meinasin pipon hakea pyöräilyyn.
Teknistä paitaa ja sukkia täytyy huomenna käydä tsekkaamassa. Tekninen alusasukin on nähtävästi spesifioitu juoksuun.
toimiiko yhtä hyvin pyöräilyssä kuin hiihtoon tarkoitettu alusasu? Saapa nähdä.
Miksei toimis..😆
Noi Tex-kalvoiset lenkkarit kuumottais. Vaimo vaan tappaa miut, jos yksikin uusi lenkkaripari ilmestyy hoodeille, ei taida uskaltaa.
Sukat ostin kun päivällä kävin kattelin muutakin..mut ..ei nyt ☺
Pipo oli sopiva ja hanskat koolla 8,5 myös. Menkööt välikelin hanskoiksi tai ajohanskojen alle.
Kuinkas lämpimiltä nuo sukat näyttivät? Viime syksynä tuli ostettua joitakin oikein hyviksi osoittautuneita sukkia, joita taidettiin myydä talvijuoksusukkien nimellä.
Huomenna voisi koukata kotimatkalla Liiterin kautta poimimassa muutaman parin, kun alkavat aamut jo viiletä.
Jos tykkää lonkerosta niin se Karlensin Dragon on oikein juotavaa.
^ hohhoijaa...
Lidlin oman merkin vehnäolutkin on hintaisekseen juotavaa. Tosin on Nobelanerkin...
Tuli itse haettua housut, hanskat ja heijastinliivi tänään.
Sukat on korkeavartiset, kuten mainoskuvista voi huomata. Luonnehtisin sukkia kuitenkin kesälaaduiksi. Koeajon
ne tänä iltana, paljonpuhutussa ja kuuluisassa nollakelissä. Kyllähän niillä pärjäsi mutta hieman kylmä koetteli
varpaita. Kenkänä kesäisen kelin maastojalkineet, ilman kengänsuojia ja erikoispohjallisia. Ne pitkät alushousut
osoittautuivat jälleen maineensa veroisiksi, kerrassaan häikäisevän loistavaksi. Kestävät myös pesua. Et, sillai.
Juoksupipo toimii kypärän alla paremmin kuin hyvin ja hanskat tosiaan ajohanskojen alle, sopi aivan täydellisesti. Maanantaina meinasin hakea pari huomioliiviä, toisen autoon ja toisen itselle pyöräilyyn. Ei tartte välttämättä vetää kahta takkia päälle kun yhdessä on vain huomiovärejä.
Hanskat? Ei näy nettisivuilla ..?
Krabba. Sun kommentilla yhtä paljon painoarvoa kun omallanikin. Eli ei yhtikäs mitään. Heitin vaan kun yleensä nää "uutuus maut", oli kyse mistä tahansa, maistuu enemmän tai vähemmän paskalle. Tämä oli kuitenkin omaan suuhun positiivinen yllätys. Tuli seuraavalla Lidli käynnillä otettua pari tölkkiä lisää. Mutta nää maku-asiat on näitä..
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?id=260 (linkki jostain syystä vain etusivun karusellissa)
Hain äsken parit hanskat ja juoksupipon. Testing sitten joskus.