Käyvään huomenna pyörittelemässä mettässä pari tuntia alkaen n. klo 10.00 Linnanmaan liikuntahallilta. Saa liittyä seuraan, mutta vauhti on hidasta.
Printable View
Käyvään huomenna pyörittelemässä mettässä pari tuntia alkaen n. klo 10.00 Linnanmaan liikuntahallilta. Saa liittyä seuraan, mutta vauhti on hidasta.
Herukan takana bongattu Läskin jälet ???
Oli aika Konan ensiasennusrenkaan näköinen, jos on sama läski, minkä jälkiä me siellä seurasimme pyhänä?
Konan Vee Rubberin kuviota muistuttavia jälkiä oli muutenkin viime viikolla siellä täällä pohjoisen poluilla.
Tämähän alkaa muistuttaa rareja jahtaavien bongareiden twiittipalstaa.
Miekin uskaltaudin taas ylittämään hiihtolatuja.
Huutilammen seudulla ja sen pohjoispuolen luontopolulla oli hyvä ajaa. Sitten tulikin taas hölmöiltyä. Sieltä jostain kulkee nyt Alakylän tietä/-lle renkaan jäljet. Ja suurelta osin siinä vieressä kengän jäljet. Ja aika paljon kumoon runnottua pikkuryteikköäkin.
Ristus sentään, pitäisi oppia jo pysymään siellä missä joku muukin on kulkenut...
Ei ole tullut paljoa maastoiltua mitä nyt muutaman kerran motarin meluvallien päällä. Äsken kiersin Jäälinjärven ihan metsän kautta. Oli ajettu autollakin ympäri, hyvin oli metsätiet ja polut ajokunnossa.
Sent from my Lumia 1020 using Tapatalk
:) hemmetti olin varma että se olit sinä
Paljon oli tullut uusia maastopyöränjälkiä Tahkokankaan poluille! Tämän ja viime talven aikana onkin ollut ilahduttavan paljon aktiivisia maastopyöräilijöitä liikenteessä.
Yhdet Floaterin jäljetkin bongattu Tahkokankaalla.
t. se toinen floatereilla ajava:)
Tunnustan. Mun floaterit tänään piirteli sinne jälkiä yhden ice spiker kuskin perässä. Ihan hyvä sielä oli ajaa vaikka tuli vähän lunta. Nopeesti tamppautuu tuolla alueella polut. Yks muklukkikuski myös tuli vastaan ellinmaan lähistöllä. Paksuja oli tänään lenkillä :)
Vähän ennen yhtä jäljitin jonkun Floater-jälkiä Tahkiksella. Taisi vaan olla etumatkaa liikaa meidän porukan vauhdille...
Tässä about pari viikkoa aina pakkasten pysyessä kohtuullisina olen eksyillyt tuolla tahkokankaan/ellimaan välisillä talvipoluilla. Kovasti olen yrittänyt päästä jyvälle alueen poluista ja seurata enemmän ajettuja pätkiä mutta silti aina välillä huomaa tulevansa ladun varteen. Siinäpä sitten saa arpoa että kumpaan suuntaan lähtee jos ei heti suoraan edessä näy jatkoa polulle.. jonkin verran polkuja selkeyttää kartta mutta tiedäppä sitten tuolla metsässä minkä polun haarassa milloinkin olet :)
Kysympä siis että onko tuolla alueella minkään sorttista vakiolenkkiä mitä porukka ajaa? Ja jos on niin milloin ja mistä lähdette, jos vaikka uskaltaisin liittyä letkaan. Jäljistä voisi päätellä että kuitenkin sielä useampi pyörä kerralla etenee.
Jos jäljitit niitä yksin kulkeneitä floatereita, niin vauhti ei ainakaan ollut kovaa:)
Sielläpä olisi taas uusia Floaterin jälkiä piirrettynä tälle päivälle! Yksi 29" kuski tuli vastaan Maikkulan Nesteen nurkilla.
Taitaa jäädä Nesteen nurkalta lähtevä 22 tien suuntaisesti kulkeva polku tienlevennyksen alle. Näin ainakin voisi päätellä polun lähelle ilmestyneistä mittakepeistä.
Riittää sitä polkua Oulun pohjoispuolellakin. Parit jäljet oli piirtyneet lumeen, mutta ei tullut ketään vastaan. Kamera oli mukana ja räpelsin jonkinmoisen koosteen päivän ajeluista. Kattoo joka jaksaa:
https://vimeo.com/85658774
hyvää pätkää Turtsilta ! Tuolla tulee Farleylläkin ajeltua. Hieno video !!!
Viime aikoina kylläkin muita polokuja on tullut ajettua.... :)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...1&d=1391363981
Avausviestissähän, elikä ensimmäisellä sivulla on kovastikin hienot aikataulut, mutta mahtaako niitä kukaan enää oikeasti ajaa? Mikäli toimintaa on vielä internetin ulkopuolella, niin tuo maanantain lenkki varmaankin suuntailee aika vahvasti noille seuduille Höyhtyältä?
Nojoo siksipä ajattelinkin kysyä täältä ensin ennenkuin menen palloilemaan lähes 5 vuotta vanhan postauksen perässä ostarille :) About 80km tuon seudun polkuja olen nyt jyrännyt ja alkaa olemaan jo selvillä nuo eniten ajetut pätkät. Muutamia polkijoitakin onkin tullut vastaan ja vähän jotain aiheesta poristukkin..
Viikonloppuna polulla kurvaavia?
Kiinnostusta olisi mutta aikataulut viel vähän epäselvät..
Tarkoitus olisi jossain välissä kurvailla. Säätiedotus näyttää kyllä siltä että polut saattaa olla heikossa kunnossa.
Lähetään Köpi hiihtämään, paljon paremmat kelit siihen!
Mää oon viikon laahannu jalakoja täällä etelässä vesisateessa ja nyt kuumottaa päästä kampia pyörittää :) Läskillä varmaan helmikuun satanen edessä :)
Satanen?! Ei pysty. Menee liikaa ruokaa. ;)
Satanen mainittu, kiinnostaa!
Onkos KD dieetillä? Ja minä kun olen aina luullut, että treenaavien nuorukaisten pitää syörä hyvin :D
Anyways, mulla on poluille la-aamuhuki, kun naisen pitää illaksi töihin..
Satanen? Läskillä? I'm in!
Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Onnistusko lähtiä mahollisimman aikasten nii ehtis takas illan rientoihin? Kasilta, ysiltä?
Hilijasta on. Lähen tästä enivei kohta ajelemaan ja kurvaan vaikkapa Linnanmaan liikuntahallin kautta klo 10.02 kieppeillä, saa liittyä seuraan jos tällä varoajalla ehtii. Puhelin tavoittaa toki myöhemminkin :)