Pitäisikö KOK:lta pyytää, että TMT otetaan ohjelmaan mukaan?
Olisi oikeaa olympiahenkeä, kun lajia ei edes voi voittaa, vaan osallistuminen (ja lopulta häviäminen) tärkeintä.
Printable View
Pitäisikö KOK:lta pyytää, että TMT otetaan ohjelmaan mukaan?
Olisi oikeaa olympiahenkeä, kun lajia ei edes voi voittaa, vaan osallistuminen (ja lopulta häviäminen) tärkeintä.
Pitääpä pistää muistaessa oman urani pahin tappio. Aikaa on ehkä 10-15 vuotta ja paikkana Tikkurila. Joku nainen ajoi aika vauhdikkaan oloisesti ja suunnittelin ajavani kiinni. Sainkin kiinni yksissä liikennevaloissa todetakseni että hän oli Tea Viksted-Nyman menossa maalaushommiin kohti Helsinkiä. Nainen loittoni välittömästi liikennevalojen jälkeen ja jäin jatkamaan matkaani omaan tahtiin. Ei jäänyt palaa siinä kisassa. Täytyi olla joskus vuoden 2003 jälkeen eli sellainen 10v hänen olympiaedustusten jälkeen. Kulki silloin ainakin vielä varsin hyvin.
Tässä ei ehkä noudatettu työmatkatemmon sääntöjä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...001242217.html
Aika vaatimaton ääni tädin kellossa.
Tärkeintä ei ole tappio vaan rökäletappio. Mutta... Kuinka paljon nöyryyrytystä ihmisen täytyy sietää? Eikö teillä ole mitään käytöstapoja?
Ei se ole enää kivaa kun 20 vuotta nuoremmat tulevat ohi vaihdepyörillään tasamaalla tai alamäessä. Pakkohan se on (ainakin yrittää) näyttää närhen munat seuraavassa ylämäessä. Tajuatteko että siinä tulee hiki ja töitäkin pitäisi vielä jaksaa tehdä ja matkaa on melkein 20 km.
Paluumatkalla Baanalla tulee joku Strava-tempoilija ohi ja pysähtyy Musiikkitalon kohdalle koipiaan venyttelemään. Miten tähän pitäisi suhtautua? Työmatkakiusaajia olette kaikki.
Ei, en ole se kuristaja. Mulla on alibi. Viime aikoina olen lyönyt Baanan laskuriin seuraavanlaisia lukemia: Menomatkalla n 2500 ja paluumatkalla jotain 10 ja 20 välillä.
Tulisi jo talvi, tai ainakin syksy, niin liikkeellä on vain todelliset ammattilaiset. Silloin voi noudattaa Keke Rosbergin viisautta "kusessa ollan vasta sitten kun selitykset on loppu".
viivi, ajattele vain näin, että kirkkaamman kruunun saat - sitten ehkä ja joskus :).
Tulin tänään yllätetyksi työmatkalla, kaveri kerkesi ohi ja sitten alkoi raivoisa perässä ajaminen, että saan kuitattua, mutta sainkin pisteen ohitettuani sellaisen minitraktorin. Se hymyilytti niin paljon että jäi se alkuperäinen kisa välistä. Onks tää niinkun tasuri?
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Ei oo, kun rökäle tappio :D
Ohituksista ei saa pisteitä, vastustaja sai tappion. TMT:ssä tasapeliä ei ole olemassa. Elämä on kovaa.
Pakko lainata viivin erittäin hyvää lausahdusta. Olen samaa mieltä!
Menis jo vee ittuun nuo talvisin autolla ajavat urpot. Kesän nuo vetää niinkuin 100m finaalia ja ovat voittajia. Talvella noilla ei oo saumoja kun väännetään metrisessä hangessa. Siellä ei sikailemalla ja 23mm slikseillä pärjää.
Oi aikoja, oi tapoja. Ensin s e l i t e l l ä ä n. Puuttumaan jäi vain "huonot biorytmit tänään" ja "eilinen ja sitä edeltävien päivien treeni" yms. pas*aa, jolla ei ole mitään tekemistä työmatkatempossa. Häviö. Ja seuraavaksi lasketaankin sitten jo pisteitä. Buahhahhah. Häviäminen eli tappio. Voi tavata hitaasti ja yrittää sisäistää merkityksen. Työmatkatempossa tappio.
... tuli ekaa kertaa tänä vuonna. Sähköavusteinen meni inisten ylämäessä ohi, kun luulin olevani yksin autiolla kelvillä ja ihastelin kaikessa rauhassa auringon nousua... pelkäsin jo punaisissa seisoessani tuplatappiota, mutta oli jäänyt tappiota seuranneen ohituksen jälkeen niin kauas taakse, että etumatka kesti yhden punaisissa seisomisen.
Tähän saakka olen luottanut vauhtiin, mutta sähköavusteiset on ylämäessä niin arvaamattomia että pitäisköhän hankkia peili, että osaa paremmin optimoida tehonjaon...
Tästä karvaasta tappiosta melkein selvinneenä poljen tänään täysillä ja hope so, ohitan pari mummopyörää.
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Ja nyt on allekirjoituskin sopivaasti pielessä
Lähetetty käyttäen sisuria
Sopii kuvaan, sisurilla mitään siellä sisällä tee kun tubeless kulkee kovempa ;).
Ajoin tänään pitkästä aikaa yksivaihteisella. Kunto on niin huono, että päädyin peesailemaan kaikkia naisia äänekkäästi huohottaen jotka sain kiinni. En uskaltanut ohittaa ketään.
En muuten hävinnyt, edes muksuja kärryllä hinaten, mutta vois nuo tien tukkeet mennä jo pois tuolta kelveiltä ja siirtyä auton ratin taakse pelleilemään. Kuinka paljon nöyryytystä tuollanen 50+ spandexi kestää? Kesäksi hommataan XXL:stä maantiepyörä ja kamppeet, väännetään kesä naama punaisena tmt:a ja koetaan tappioita tappioiden perään. Mahtaa olla meisseli jo valmiiksi otsassa kun päästään sen saksalaisen preemium auton puikkoihin taas sysssymmällä:)
Yhdyin kotikadulta kevlille, samalla hetkellä kanttareita varoessani näkemäesteen takaa sujahti selkeä ammattilainen (nainen) ohitseni varmaan 20km/h vauhtierolla. Näkemäeste saattoi olla huolimattomuusvirhekin. Muserruin täysin, annoin kahden seuraavaakin mennä menojaan. En ehkä kestä enään.
^Inhimillinen tragedia. Toipuminen voi viedä pitkän ajan.
Tai sitten vaan unohtuu.;)
Välillä tekee itsekkin mieli jäädä naisien taakse ajamaan, huohottaakkin saa kun läskillä punnertaa, tol ylimääräisel sisuril vois vaik vähän läiskiä edellä ajaviin vauhtia, jos ei tee mieli ohittaa.
Torstain temmossa läskillä ohitettu 7 mummoa ja 2 hybridiä.
Lähetetty käyttäen sisuria
Torstaina koin murskatappion kun Jopo meni ohi.
Hidastin liikennevaloihin ja rullasin Jopon ohi puolivahingossa, mutta tämäpä painoi punaisia päin jättäen minut ihmettelemään valoihin. Siinä meni aamupäivä pilalle tappion nöyryyttävää kalkkia nieleskellessä 😣
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Tänään olin muilla asioilla, mutta reppu selässä liikkeellä juuri työstäpaluuaikaan. Tuli mieleen, että pitäiskö ruveta hämmentämään kuvioita ja aina, kun mahdollista, lähteä lenkille työmatkasiirtymisen aikaan ja reppu selässä? onko se liian ilkeätä?
Yhtä tuomittavaa kuin lähteä brevetille ja kieltäytyä lunastamasta kortti. Se ei kunnioita tapahtuman luonnetta.
Toisaalta, kaikenlainen provosointi ja yleinen hämmentäminen on on tavallaan hyväksyttävää jos tarkoituksena on järkyttää vastustajan henkistä tasapainoa.
Mutta taas toisaalta, päivät lyhenevät, sää kylmenee, kohta on taas loskapaskakeli eli peli kovenee päivä päivältä ja nyt olet paljastanut korttisi.
Säännöthän yksiselitteisesti kieltävät ohitusten kuittaamisen ja punaisia päin ajamisen anteeksiantamattomana perseilynä, joten periaatteessa et hävinnyt jopolle.
Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla
Silly commute racing haku kuukkelilla löytää kirjoitettuna säännöt joita ei ole kirjoitettu.
Ellei tietysti Suomen lajiliitolla ole omat kirjoittamattomat säännöt laminoituna jossain, jolloin pyydän nöyrimmästi anteeksi ja annan jopolle jääneen kylpeä häpeässään.
^Ilmeisesti joku katkeroitunut häviäjä, joka ei ole pystynyt käsittelemään jatkuvista häviöstä tullutta traumaa, on kirjoittanut tollaset kaksplus-kodinkuvalehti -säännöt.