Mukana. Voisi yrittää hieman aikaistaa kuudesta mikäli muille passaa. Valoisampaa lähinmä vaan. Vaikka pimeälläki uudet osat häikäisee 😎
Printable View
Mukana. Voisi yrittää hieman aikaistaa kuudesta mikäli muille passaa. Valoisampaa lähinmä vaan. Vaikka pimeälläki uudet osat häikäisee 😎
Jos konjakkihumalastani selviän "hik" sen verran, että pysyn "hik" pyörän seljässä "hik" voisin olla mukana. "Hik"
nyt jää väliin.
Olisko klo 17 Hamula?
Joo (Lisätään tekstiä, koska alkuperäinen viesti on liian lyhyt)
Pyrin saapumaan paikalle maastopyöräily mielessä
taitaa kuitenkin päästä. startti about 17:30 käärmelahden päästä - katsotaan jos törmätään
Olpa tuas mukavaa. Ei riittäny kehän rikkimeno , pyörää nostaessa telineeseen puhelin tippu näyttö edellä soratielle ja näyttö rikki. Tekevälle sattuu. Onneksi kehä takuuseen ja gigantti on puhelimia täynnä.
Elä Kyrdis oo milleskäs, sulla oli mukavanpi kotimatka kun meillä. Myö ajettiin tuolla kylmässä selkä märkänä ja sinä Siirryit herroiksi lämpimässä autossa! Hyvä jotta kauppias tuli vastaan. Kiitti kaikille ajuseurasta.
Keskiviikkona 17.25 rossimontun päällä tapahtuma. Paikalla ainakin väsynyt rikkinäinen salsakuski. Ajellaan siihen asti kun vermeet/kunto antaa myöten
Tulloo muuten pirun pitkä tapahtuma. Lauantaina Kyrdiksen
Kunto ja vermeet kesti 9h. Perkele kun aivot on kättä nopeammat niin viestit karkailee ennen aikojaan. Tulen paikalle jos ennätä, hiukka vielä epävarma.
Juu... Kyyner- ja olkapää on aika kipi, kuin myös oikeastaan koko oikea kylki. Oikeassa kyynerpäässä on kunnollinen ihon poistuma ja vasen sääri on auki kans (piti lauantaina kotia päästyäni ihan repimällä säärestä poistaa ajohousujen lahje, kun oli kuivanut haavaan kiinni). Ruhjeita on ainakin vasemassa käsivarressa ja oikean puolen olkapäässä ja lantiossa. Keskiviikkona pitänee ainakin töissä pyörähtää kaksipyöräisellä, joten en nyt vielä osaa sanoa, saavunko paikalle :) Kahtoo ensin, miltä työmatka tuntuu.
Tulipas sitten muuta hommaakin, jotta ei ehdi kyllä tänään mukaan. Mutta NYT on fengsuit kohdillaan! Lujaa olisin mennyt, ettekä olisi muut mukana pysyneet :) Ensi kertaan sit.
Mulla oli hirmu lentokeli, kaikki mäet meni ylös vaivatta ja maisema vaihtui hengästymättä. Ihme kun just sillon kun itsekseen ajelee, omituinen sattuma
Lähetetty minun ONE A2003 laitteesta Tapatalkilla
[QUOTE=Kyrdis;2447716]Mulla oli hirmu lentokeli, kaikki mäet meni ylös vaivatta ja maisema vaihtui hengästymättä. Ihme kun just sillon kun itsekseen ajelee, omituinen sattuma
Se on se olemisen sietämätön keveys :)
Ei kyllä ne on ne I9 navat. Vattu kun vanhalla ja huonokuntoisella ois joskus vara niihin!
Joo ne navat auttaa sieltä piäkaupungista käsin kun kukkarokkii niin kepeä. Ensi keskiviikkoon jolloin etsitään mäkiä joita ylös ajamalla ja työntämällä alas
Ei kellään läskii ois rengasta ylimääräsenä??
Renkaita ei oikein myytäväksi asti ole kun mieli vaihtelee mutta nämä kiekot ois jouten. Pikkupoika kiinnostaako, eikun tarjousten perusteella toki hyvä projektin aihio muillekin
http://i280.photobucket.com/albums/k...020_191752.jpg
Ps onko huomenna polokijoita muastoon
Pps pumppu ois kiva
mie voisin olla lähdössä. starttaan käärmelahden päästä ja pieni varaus lähtöajan suhteen :) Voisi olla että ennätän noin 17:30 starttaamaan
no flunssaan ja buranakuuriin kaatui startti tältä päivää.
Ajeltasko sitä joku päivä vai joko suksilla sivakoidaan
Tänään ajettiin pikkupoika kiinni ja taivallettiin tovi porukalla. Suksia ei tässä taloudessa omisteta... Joku polku piti tehdä porukalla siihen uuden latupohjan tienoille, ettei koko talvea tarvitse sauvantökkimiä parannella.
Minä voin lähtee huomenissa ajelee tai polunteko talkoisiin jos muita halukkaita.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ollut syksy hyvin pitkälti cyclo painotteinen. Peruskuntoa niin pysyy hurjien perässä. Jospa tuossa vielä poluille pääsis kun ei enää cyclolla pääse etenemään.
Patakukkulalla su klo 12.00 jos lähtis polkuja tekenään
Ok.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Käymme rouvan kanssa ajelemassa tässä. Tulen polkutalkoisiin, mikäli suinkin ehdin.
Uusi läskikuski ilmoittautuu yhteislenkeille. :D
http://1drv.ms/1NbHm1J
No nyt on peli! Tais polte kasvaa liian suureksi, hyvästi lumen tuoma etu lenkeillä. Onnea uudelle pyörälle.
On se vaan tuo Sammyn Trekki aivan sairaan nopean näköinen ja kun tietää että kuskikaan ei ole niitä hitaampia, niin voi pojat sitä meikäläisen tuskan määrää kun pyristelen perässä. Lumetkin sulaa pois kun myö ei enää hyödytä niistä mitään. Onnea minunkin puolesta näin julkisestikin.
Olisko huomenna halukkaita lenkille? Olisin aamusta lähdössä Siilin päin ajelemaan.
En tiedä ehdinkö, toki olen yhtä vihreä kuin maasto tällä hetkellä. Silkasta kateudesta :) . vähän tarkempaa kellonaikaa nii voisi yrittää kammeta tuolla vanhuksella liikkelle
Jos n klo 9 lähden niin 9.45 Hamulassa. Vara liukua suuntaan jos toiseen...
Minä yritän kammeta paikalle vielä huonommalla filolla kun Kyrdis. Mut oon silti intoa piukassa.
Mä asun Muuruvedellä ! saattaiin joskus olla kiinnostunu kimppa lenkeistä ...kilpuril en ole nyt ajanu....
Lauantaina läskijopoilu päevö. Ajetaan makkarat ja syödään lenkkiä, tarkempi aika ja paikka vielä tarkentamatta mutta mulle käyp kaikki, vaaditaan rauhallisra osallistumista polkemisen suhteen , syödä saa rivakasti
Olisiko valoisan aikaan joskus vaikkapa puoliltapäivin?
Sent from my XT1039 using Tapatalk