Alkujaan tämän lähetti
Koskinen
Nyt ~ 100km Decoylla takana ja on kyllä aivan loistava pyörä! Parasta ajoa mitä oon kokenut :)
Pomppuinen on alku myös ollut. Ketjunohjain piti asentaa heti uudestaan kun räpätti ja jarrulevyt olivat niin vääntyneet etten itse uskaltanut vääntää suoraksi — huollossakin meinasivat vaihtaa uudet mutta saivat lopulta toimimaan. Luultavasti ottanut kuljetuksessa jotain osumaa. Näitä sattuu.
Uusimpana kommervinkkinä eilisellä lenkillä E010 virhekoodi ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen Shimano Steps logo jumissa näytössä ja pyörä pysyy jatkuvasti päällä. Luulen että johtui kosteudesta akkutilassa kun kuljetin pari päivää sitten pyörää sateessa. Ilmeisesti se on nyt jumissa "boot loopissa", ja koska kyseessä YT:n akku, niin edes Shimano Service Centerissä ei voida nollata. Ainoana vaihtoehtona on odottaa nelisen päivää et boot looppi tyhjentää akun ja sitten voi koettaa käynnistyykö. Ja jos ei, niin Saksaan joutuu lähettää. Harmillista kun ei tuolla pyörällä malttaisi olla poluilta poissa :(
Laitan tän tähän lähinnä kysyäkseni onko täällä muilla kokemuksia boot loopista Decoylla? Miten selvititte ongelman? Miten varmistitte ettei tullut uudestaan?