Ei taida firmalla olla rahasta pulaa, sillä lähettivät oikein pikakirjeellä kataloogin tulemaan. Mikäs siinnä, ihmettelin vain, että kuka ihme siellä 8 aikaa aamulla oven takana oikein on. Postimies toi paketin kotiovelle saakka.
Printable View
Ei taida firmalla olla rahasta pulaa, sillä lähettivät oikein pikakirjeellä kataloogin tulemaan. Mikäs siinnä, ihmettelin vain, että kuka ihme siellä 8 aikaa aamulla oven takana oikein on. Postimies toi paketin kotiovelle saakka.
Rose ei maksa postikuluja suomen päässä, vaan sen teet sinä itse. Kun olet saanut paketin matkaan, lähetät heille kuitin ja he maksaa sitten sulle jälkikäteen postikulut.
Nopeasti tulee, maanantaina lähetetty, perjantaina kotona. Hyvin pakattu ja vielä kaupanpäällislahjana joku gym bag :)
Tilasin siis korjaustelineen + työkaluja, nyt ei tarvitse vaivata joka pikkuasian takia korjausmiestä, vaan voi tehdä itse.
eli täältä olisi hyvä tilata summamutikassa vaatetta ja todeta ettei sopinutkaan. Harmi vaan ettei Rosella taida olla oikein valikoimaa tallipaidoista
Juu Rosen piikkiin menee palautuspostikulut. Taitaa olla yleinen käytäntö että tilaillaan ylimääräistä vaatetavaraa ja sovituksen jälkeen vääränkokoiset takaisin. Myyntikuntoisina! Palautettavat rahat voi vaikka säilöä Rosen asiakastilille! Pientä kokemusta asiasta on. Jos sitte ittelle tulee joku rätti avatun oloisena niin kuuluu asiaan. Syksymällä hyödynnän talviajokenkien muodossa Ymmärrän yös että esi Bike Discountilla on sama versio. Lienee lakisääteinen Saksanmaalla
Mikäs Rosella oli käytäntönä kun yksi tuote on punaisella = ''artikkelit 2 viikon kuluttua saatavilla''.
Lähettävätkö, kun kaikki on kerätty samaan tilaukseen, vaipiko 2 eri postitusta 1 hinnalla??? :rolleyes:
Ei meinaa löytyä tietoa...
Maksuun siirtyessä voi valita osatoimituksen tai kaikki kerralla. En nyt muista missä vaiheessa se valinta oli, mutta selkeästi sen voi valita ennen maksamista.
Maantiepyörähankintani on edennyt, ja koska valinta on Rose, niin oheisesta linkistä enemmän:
http://pinnapalaa.blogspot.com/2012/...paatoksen.html
Jarrut tilasin ja etujarru oli vuotanut nesteet pihalle tänne tullessa. Parissa päivässä tulivat perille, joten toimituksesta ei valittamista. Positiivistä lisäksi, että voin lähettää jarrut korjattavaksi heille takasin, koska ei ole enempää vastaavia varastossa ja korvaaminen uudella samanlaisella on täten hankalaa. Myös suomenkielinen edustus voidaan lukea plussaksi. Katsotaan vielä, miten jarrujen korjausreissu sujuu.
Vähän sika säkissä minä ja pari muutkain foorumilla taisi Rosen Xeon CRS mallia hankkia talvella kun siitä oli todella vähän mitään tietoa missään.
Mutta hyvinpä tuo tuntuu pärjäävän http://www.bikeradar.com/road/gear/c...-4400-12-46230
ja Fillarilehden vertailussakin pärjäsi hyvin vaikka olikin saanut melko oudon kohtelun. Jutussa nimittäin mainittiin ettei ainoana testissä olleita sähkövaihteita huomioitu arvostelussa, mutta siitä huolimatta hinta-laatu vertailussa oli käytetty pyörän täyttä hintaa. Olisi ollut ylivoimainen hinta-piste ja hinta-komponenttien laatu Xeonilla jos olisi käytetty hintaa ei-sähköultegra mallista, joka on muuten samanlainen osiltaan mutta 500e halvempi (ja jonka itse valitsin).
Miinuksena mainittakoon että ainakin minun vehje painoi 200-300g enempi kuin spekseissä.
Osaisko joku hieman tarkentaa mitä tässä oikein tarkalleen lukee?
http://www.bbv-net.de/lokales/bochol...rid,86088.html
Hieman päässyt tuo saksankielitaito ruostumaan.
Tilaus vetämässä Rosella... :/
'Rosen varastohalli paloi maan tasalle'
Kait niillä on useampia halleja mutta tavaroiden tulo Roselta voi kestää jatkossa vähän...
Edit: ei ilmeisesti ole kuin yksi halli ja sitten Briteissä haarakonttori.
http://www.bike-eu.com/news/rose-ver...laze-5889.html
Laitoin 27.5 tilauksen sisään, on edelleen "odottaa"-tilassa. Taitaa tulla viivettä toimitukseen, vaikka Rosella ovatkin toiveikkeita.
Aina ei kaikki Rosen kanssa suju kuin Strömsössä. Oman tilaukseni kanssa kaikki sujui varsin hyvin siihen asti, kunnes pyörä lähetettiin. DHL seuranta näytti, että pyörä toimitettiin Ruotsiin, sieltä takaisin Saksaan ja lopulta pyörä löysi vastaanottajan Ruotsista. Tämä siis DHL:n mukaan. Ongelma on tietysti siinä, että minä asun Suomessa. Olen nyt viikon verran koittanut saada selville, mitä ihmettä pyöräni kanssa oikein tapahtuu. Suurimpana ongelmana näyttää olevan DHL, joka ei suostu antamaan vastaanottajalle mitään tietoja, paitsi sen, että lähetys on toimitettu, olkaa hyvä. Rosen puolelta asiaa hoidetaan, jopa eilisestä tulipalosta huolimatta, ystävällisesti ja tehokkaan oloisesti. Niin Suomessa kuin Saksassakin. Saksan Roselta kuitenkin kerotvat, ettei DHL:llä ole antaa juurikaan tietoja tilanteesta. Olen siis tällä hetkellä maksanut tyhjästä. Rose lupasi kyllä toimittaa uuden pyörän, jos katoaminen jää pysyväksi. Halutessani saan kuulemma myös rahani takaisin. Harmittaa tietysti se, että olisi mukava käydä lenkeillä, mutta kun ei ole pyörää....
Saapa nähdä kuinka kauan tässä joutuu asiaa ihmettelemään. Mukavampi olisi ajella pitkin maanteitä, kesäloma kun alkaa lauantaina. Sen sijaan taidan joutua harrastamaan vain palstapyöräilyä. Toivottavasti muilla toimitukset sujuvat paremmin.
Hmm... Eihän vaan ole pojat lähettäneet väärää seurantanumeroa? Aikas paha töppäys, jos tosiaan on sun pyöräs Ruotsiin joutunu.
Mulle tuli tänään jo maksuvahvistus tilauksesta. (Maksoin muistaakseni viime keskiviikkona.)
Viestissä luki myös, että paketti postitetaan pian. Tulipaloista huolimatta.
Kärsivällisyytä. :D
Noissa DHL:n seurantatiedoissa näkyy myös lähetyksen kohdemaa sekä vastaanottajan nimi. Molemmat ovat oikein. Tästä huolimatta pyöräni on toimitettu "succesfully", Ruotsiin. Todennäköisesti jossain päin Ruotsinmaata pyöräilee iloinen, mutta ilmeisen epärehellinen, postimies uudella Rosella...
Kiitos.Lainaus:
Kärsivällisyytä. :D
Oma pyöräni tuli tänään Roselta, tilauksesta noin viisi viikkoa.
Kaikki sujui tip-top.
http://pinnapalaa.blogspot.fi/2012/0...-viikossa.html
Itse asiassa en joudukaan harrastamaan pelkkää palstapyöräilyä. Posti toi eilen pyörän suoraan Saksanmaalta. DHL:n seurantajärjestelmä oli vain totaalisen sekaisin. DHL ehti jo pahoitella lähetyksen katoamista, eli varastamista ja Rose oli jo luvannut toimittaa minulle uuden pyörän. Onneksi en sellaista nyt tarvitse.
Kaikki pisteet Rosen palvelulle, sekä Saksassa että Suomessa. Molemmat palvelevat erittäin ystävällisesti ja huolehtivat asiakkaansa edusta myös heistä riippumattomissa, yllättävissä tilanteissa. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :D
Tilasin uudet ajopöksyt, kun vanhoista alkoivat saumat repeillä. Tilaus viikonloppuna sisään ja (viimeviikkoisesta tulipalosta huolimatta) paketti lähti tänä aamuna liikkeelle.
Jännää! Tilasin Ortliebin backroller classicit ja jotain muuta pientä Roselta, katsotaan ehtivätkö tavarat perille ennen seuraavaa pyöräretkeä.
Täytyypä sanoa, että olivat Rosen logolla varustettuna 89e/laukkupari. Ilman logoa samat laukut taisi olla yli 120e. Eipä se logo tee laukuista varmaan huonompia, käsittääkseni aivan samaa tavaraa ovat.
Omituinen juttu oli se, ettei verkkopankkini hyväksynyt laskun viitenumeroa. Mutta oli mennyt kuitenkin perille ja asiakaspalvelu on kyllä todella nopeaa ja ystävällistä!
Nyt vain sitten odotellaan!
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään rosen toiminta.
Maaliskuussa tein tilauksen, jota Rose ei pystynyt toimittamaan. Maksoin paypalilla tilatessa.
Huhtikuussa aloin kyselemään että mikähän tilanne tämän tilauksen kanssa on, ja sanoivat, että voivat palauttaa rahani paypal-tililleni.
No eipä ole kuulunut.
Muutamaan kertaa olen pyytänyt että maksakaa, eikä mitään reaktiota.
Millaista tuotetta Rose ei muka pysty toimittamaan? Niillähän on melkein mitä vaan.
No tuo on kyllä inhaa, että pitää rahojaan odotella. Laita Suomen asiamies Mats Vaasasta niiden perään.