Tjaa, jos viikon ehdonalaisella selviää niin sehän on lyhyt kakku. Jokohan sitä yrittäis isse pyärän päälle muutaman viikon tauon jälkeen, lauantain suunnitelma kuulostaisi kyllä hyvälle mutta täytyy aloitella kevyemmällä setillä alkuun.
Printable View
Yllättäen tänne napsahti koiranvahtinakki koko lauvantaiksi. Ttu.
No, ehkä jtn lähipyöräämistä jossain välissä
Päivän lenkki oli vallan hieno, joitain mulle uusia polkuja tuli ajettua hienossa säässä sekä mukavassa seurassa. Mun laskujen mukaan meitä oli seitsemän, ajoaikaa kertyi n3h 40min ja ilometrejä karvan alle 37, voi sen lavvantain huanomminkin viettää.
Erkylänlukot-Rutikka välillä tuli pyöräsuunnistuksissa tänään hikiä.
HC pukisanoiksi päivän lenkin,itseäni huvi9tti kuinka polut tuntu lyhköisiltä aikaisempiin ajoihin verrattuna,ehkä olen kerinnyt niin monta kertaa ajaa nuo polut että rupeavat tuntumaan lyhkösiltä. Kiitokset mukanaolleille, vähän jäin kaipaamaan Kuntoilijaa kun oli niin hiljaistaajojen suhten ja sitten kun kutsun laittaa ei tulla paikalle. Toki tälläisen lämpöisen päivän moni viettää Olvia siemaillen.
Olenko minä tyhmä kun mä en saa MRP:n Micro G2 toimimaan kahdella eturattaalla vai onko Markus tyhmä kun se sen mulle möi?
Mä suoritin myös hieman KVG:ta ja totesin että mulla pitäisi olla 2X eikä toi Micro G2, no täytyy viedä takas ja vaihtaa oikeenlaiseen.
Eiku Nokian Panimon tuotteita, Olvi on niiiiiin vanhanaikaista. Huomenna tää meinaa polkuilla jollain kikottimella jossain päin jonkun verran kun aamuyöllä kotiutuileva kreivitär Krapula vahtii rekui.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti PMT
Mukaavaa, että joku muokin kaipaa:)
Tänään ansaittu lepopäivä, kun vietin eilen vähän vajaan 5 h maanteillä. Tänään tuli hoidettua parisuhdetta, kun käytiin ensin ulkona syömässä ja sen jälkeen vattuja keräämässä. Kyllä tuo Pekan reissu kiinnostaa, jonka on vissiin tuolla suunnalla muutaman kerran vetänyt ja jos vielä tänä suvena järjestää, niin koitetaan tulla mukaan, mutta kun viikonloppuisin saattaa myös tuo mökki kutsua. Juu ja jos sitä nyt yhden ölpän joisi, kun neljän viikon loma alkaa olla aika lopuillaan.
Tällä saattaa huomenna olla alkuillasta pari tuntinen maantie optio käytettävissä...
Aamulla ajattelin viettää tuplajuuston kanssa laatuaikaa lähimetsässä tovin. Illalla voisi, siis joskus viiden jälkeen vetää valkoista viivaa sellaisen n. 60 km = 2 h.
Ei pöllömpi idea, mistä ja milloin lähdetään?
Olisko 17.40 ja kuninkaalinen kioski ?
Eli sielä silloin siis.
Jeppulis !
74 kilsaa tyhmäpyöräilyä Kuntoilijan kanssa, muovinen Feltti liukui herran alla kun liukas made. Sai ihan oikeesti tehdä töitä että pysy perässähttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
Noh, kato nyt on lääkitys kohdillaan niin kyllä kulkee:). Mulle tuli reilut 92 km ja keskari hiukka vajaa 29. Mutiksen nesteytys toimi hyvin, kun kehää pitkin jaksoi kirmata vielä oikein tosissaan. On Mutiksella kyllä hieno kesähuone, siellä olisi voinut nauttia herran suomasta tarjoilusta vaikka kuinka kauan.
Ekaa kertaa banjolaaksossa ja totta se on, että siellä on jotakin ihmeellistä ja jopa pelottavaa eroottista värinää. Mun rumasta värkistä huolimatta liiveihin ui heti soma pörröpää, joka oli valmis temppuun. Jutun huonona puolena näin kuitenkin sen, että kyseessä oli uros ja vieläpä koira :eek:
Tarvii varmaan sitten järkätä hiljalleen jotain.
Työt alkaa huomenna 6vkon lomailun jälkeen niin voisin kai alkaa käymään ajamassa: status quo on sitten taas +-0?
Kävin sitten Lunberilla hakemassa muuta tavaraa ja sieltähän löyty X5 vaihtaja kohtuu hinnalla. Nyt on pojalle koulupyörä valmiina. Hemmetti kun noi pennut kasvaa sitten nopeesti. 14 tuumanen Cube näyttää jo aika pieneltä 170 senttisen alla.
No ni, pitihän se arvata ettei nykynuoriso osaa arvostaa keltaista klassikkoa.
Työ, tuttu sana... "Kuopion torilla poliisi sanoi että mittee työ täällä notkutte..."
olikos niitä ajoja lauantnaina
Jos on niin aamusta per favor, lämpenee aika mukavasti iltapäivää kohti.
On huomenna ajopäivä muten vielä tiedä omko keravalla vai missä ajetaan
No, mäkin ajan huomenna tosin konevoiman turvin Hankoon:p. Tänä ehtoona niellään asfalttia.
Niin siittä huomisesta Klo 10:00 lähdetään liikkeelle Liesitie 1 parkkikselta, Zippo on vetäjänä.
Word. No, talvi on jo tulossa kovaa vauhtia, sit nää kesäriennot jää vähemmälle ja pääsee taas mettään:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1
Joo, aamu menee perheilytöissä, mut puolen päivän aikaan vois lähteä vaikka stadiin jätskille kallioiden kautta
Njoo, esisuunnitelma noin 12 lähtö s.oja ja ehkä 1245 ylästö. 14:00 jätski kaivarissa tms hipsteripaikassa tai jotainnii sinepäin.
Normal katastrooph, tekis mieli lähtee 50/60 Jugend -hännystelijäksi Keravalle, mut myöskin kinuskilakritsipäärynätiikeritötterö ois hyvä. Raskaita valintoja ihmisen taimelle.
Mä olen 1245 tiilerillä
ja olipas hyvät kemut keravan huudeilla