Lauantai sopii, vaikka kello 10:00? Osoite on sompiontie 13, vantaa.
Lauantai sopii, vaikka kello 10:00? Osoite on sompiontie 13, vantaa.
Yep. Näemme siellä klo 10.30.
Olihan eilen taas lenkki. Semmonen tötöily päivä oli et huhhuhMulla taas vähä reisi mustana ja Zipolla väänty takavanne jne. Vesisade ajotti sopivasti kun oltiin palaneentalon reitillä, keskellä kalliota. Vesisateen kastelemat kivet ja juuret olivat jotenkin kauheen liukkaita
Jos sitä tänään kulkis paremmin metässä.
Ja kun ei muuta keksitty niin tehtiin taidetta ilman päätä:Alkujaan tämän lähetti Human Traffic
![]()
Ette muuten ikun arvaa, että missä oltiin hyrräilemässä![]()
Onko ensi viikolla perinnepaikoilta lähtöjä ?
nimimerkki "vielä viikko lomaa jäljellä"
ps. aamulähdöt ok.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Aamut (0550 - 0700) tehrään siirtymiä ja päivät ollaan töissä, iltaisin haahuillaan metsässä con haukku ja/tahi fillari. Lomat on ihan turhaa hömpötystä![]()
Ens viikolla en taida keretä ajamaan![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kiitos mutikselle syväojan baanoista ja tarjoiluista. Hauskaa oli. Eikä se muukaan seura pöllömpää ollut.. Ajovauhti oli sopiva.
Omatoiminen valkoisen viivan tarkkailu n. 3 h. Huomioita: helvetillinen vastainen yli puolen reissun samoin kuin reilu sade. Kylmä ei kyllä tullut.
Ja Shimaanin kuvahan on hieno. Ei sillai että otos valokuvana loistais vaan tarina ja tilanne taustalla. Lenkillä on ollut hauskaa samanhenkisten kavereitten kanssa, kimppakivaa suorastaan. Porukan hienot fiilikset välittyy asetelmasta, niinkus pikkasen kateellisena täältä itärajalta! No, ajoin mie oman pojan kanssa rapian viikon. Ens vuonna sitte ehken Tahkolle.
I väntan på ännu dåligare tidet
Syyäoja kuvasta päätellen? Koitetaan pääsyä joskus paikalle, en lupaa mitään kun viime vuonnakaan ei onnistunut.
Lapdancelandissa oli muuten sääskiä enemmän kuin tarpeeksi, oikoreitillä 3km suoksi osoittautuneella polulla kaverini meinasi hermostua sääskiin ensimmäistä kertaa ja on kai noita pusikoita kierrelty yli neljännesvuosisata tuonkin hepun kanssa.
Oks kellekkään jääny etu "twister" vaihtajaa ylimääräiseks? Voisin lunastaa kohtuullista korvausta vastaan.
Fatless biker
Täällä on hiton hiljaista, jotta pitää sitten höpistä ihan omia. Kävin 1. kertaan ikinä Fatyllä sulan maan aikaan metsässä. On se huima laite, samat kivikot ja juurakot pystyi ongelmitta ja mukavuudesta tinkimättä ajamaan kuin täpärillä. Setämäisen hitaalle ja vaarallisia tilanteita kaihtavalle kuskille käy näköjään ainoaksi
maastovehkeeksi hyvinkin läskipyörä. Sehän on täysjousto parhaasta päästä. Oli ilmeisti alkuviikon tuulet kaataneet taas muutaman puun lähimetsässä, ainakin maantiellä kävi aikamoinen puhuri maanantaina ja tiistaina.
La 27.7 klo 10:00 Ylläshallin parkkis, josta pyöräillen kohti Landbota ja jostain Sioppnkorven polkuja takaisin . Jos ilma tulee tukalan kuumaksi niin katsotaan Landbossa Miten jatketaan ,Ajo aikaa kannattaa varata 4-5 tuntia rauhallisella vaudilla ja tarpeelisilla levähdys tauoilla.
Tää lähtee mukaan lauantaina!
Tää vaan ajelee naama mutrussa noita uitun kelvejä. Toisaalta, tää päivä on menty ilman särkylääkkeitä, eikä tuo tunnin hyrräily niin kovasti sattunu, jos ei hengästyny. Juu, hissuksiin viikko. Vaimo käski.
Yllättäen tänne napsahti koiranvahtinakki koko lauvantaiksi. Ttu.
No, ehkä jtn lähipyöräämistä jossain välissä
Päivän lenkki oli vallan hieno, joitain mulle uusia polkuja tuli ajettua hienossa säässä sekä mukavassa seurassa. Mun laskujen mukaan meitä oli seitsemän, ajoaikaa kertyi n3h 40min ja ilometrejä karvan alle 37, voi sen lavvantain huanomminkin viettää.
Erkylänlukot-Rutikka välillä tuli pyöräsuunnistuksissa tänään hikiä.
HC pukisanoiksi päivän lenkin,itseäni huvi9tti kuinka polut tuntu lyhköisiltä aikaisempiin ajoihin verrattuna,ehkä olen kerinnyt niin monta kertaa ajaa nuo polut että rupeavat tuntumaan lyhkösiltä. Kiitokset mukanaolleille, vähän jäin kaipaamaan Kuntoilijaa kun oli niin hiljaistaajojen suhten ja sitten kun kutsun laittaa ei tulla paikalle. Toki tälläisen lämpöisen päivän moni viettää Olvia siemaillen.
Olenko minä tyhmä kun mä en saa MRP:n Micro G2 toimimaan kahdella eturattaalla vai onko Markus tyhmä kun se sen mulle möi?
Mä suoritin myös hieman KVG:ta ja totesin että mulla pitäisi olla 2X eikä toi Micro G2, no täytyy viedä takas ja vaihtaa oikeenlaiseen.
Eiku Nokian Panimon tuotteita, Olvi on niiiiiin vanhanaikaista. Huomenna tää meinaa polkuilla jollain kikottimella jossain päin jonkun verran kun aamuyöllä kotiutuileva kreivitär Krapula vahtii rekui.Alkujaan tämän lähetti PMT
Kirjanmerkit