Olis tarkoitus ajella jonkinlainen lenkki huomenna aamupäivästä Stenin kanssa. Mukaan pääsee mustavuoresta luultavasti klo 10, mutta kellonaika vielä varmistamatta.
Steni, voit laittaa tänne viestiä jos toi lähtöaika sopii sulle.
Printable View
Olis tarkoitus ajella jonkinlainen lenkki huomenna aamupäivästä Stenin kanssa. Mukaan pääsee mustavuoresta luultavasti klo 10, mutta kellonaika vielä varmistamatta.
Steni, voit laittaa tänne viestiä jos toi lähtöaika sopii sulle.
Mä voisin lähteä mukaan huomiselle lenkille, kunhan ajetaan a) pitkään ja b) vauhdikkaasti... :) Viikonlopun lenkit ja Vuelta jäävätkin sitten ajamatta, kun ollaan tulevan vaimon kanssa Pariisissa. Mitähän sielläkin keksis tekemistä... :) :)
Yep
Tulin just reissusta, pitää touhuta vähän pyörän kanssa aamulla yms.....
Klo 11 ehkä pitkään, mutta musta ei ole kyllä hirveän
vauhdikkaaseen menoon, sen verran tuntuu olevan veto veks
Saarenmaan lenkkien jäljiltä
Katsotaan ketä löytyy mustavuoresta klo 11. Ajellaan ainakin kunnon pitkä lenkki.
Mulle 11 vähän myöhäistä, lähden kympin paikkeilla tyhjentämään mieltä ja jalkoja.. :)
Ainahan voi ajaa tunnin tai vaikka satkun alle...
Kolme kuskia kävi Mäntsälässä, Monninkylässä ja Nikkilässä. Yksi hoiteli vetohommat, yksi näytti miten pyörä kulkee ja yksi näytti miten ollaan jojon päässä.
Hmmm saaks kysyy: a) mikä on reipas vauhti, b) pidätteks jotain taukoja vai yhteenvetoon koko lenkki ja c) jos em. natsaa intresseihin niin öö huolitteks mukaan urpån, joka ei oo paljoo ajanu porukassa? ;D
Äh, aamuvirkut taitaa olla jo unten mailla? :seko:
Yep
Noh, ei täällä sentään vielä nukuta, vaikka vanhaa väsyttääkin.
Esim tänään veivattiin 152 km n. 30 keskarilla, 2 taukoa.
Ja ilman muuta mukaan kokeilemaan ryhmäajon
sietämätöntä keveyttä, kansipaikoilla on aina tilaa.......
No hyvä ;)
No joo, toi vauhti voi olla suht ok. Toisaalta joo kun yksin runttaan noita kilometrejä ei siinä pääse himmailemaan yhtään... Onko millanen reitti mielessä?
Yep
Ajattelin kyllä pitää huomenna välipäivän, mutta
voisin kuitenkin pikku lenkin heittää, jos porukkaa
ilmestyy Mustavuoreen.
Klo 12 kerkeisin, kun aamusella lupasin viihdyttää
samassa taloudessa asuvia autokuskin ja
kauppalaskun maksajan roolissa.
Tuo Immersbyn perinteinen vois olla paikallaan,
näin saadaan eksymisen vaara minimoitua.......
Voi olla, että sunnuntainen Vuelta Vantaa verottaa
hiilikuitukansaa.
Mulle toi 12 ois parempi. Mitä Tapsa mietit pikkulenkkinä... paljonko immersbyn perinteinen on :D
Joo se on varmaan just näin. Vandaalla ne kaikki sitten su.
Heh toi oli aika paha. Sun pitää laittaa perhe pyöräilemään ja hommata rinnakkais-visa. Tai no ehkei sittenkään. Toi pyöräilyharrastus voi nousta äkkiä odottamattoman kalliiksi sen visan myötä :D
Tuleeks siellä soratieajoa muuten? Mietin vaan että se landbossa oleva Knutersintie ainakin vain osittain päällystetty... ja oon superallerginen rengasrikon pelossa sora/hiekkateille. :(
Yep
Tuo Immersbyn perinteinen pyörii
siinä vähän alle 50 km nurkilla.
Ja asfalttia.
Tässä yksi versio aiheesta (välillä ollaan vedetty mutkat suoriksi
muutamasta kohtaa, matkan pituuteen ei pahasti vaikuta) :
http://connect.garmin.com/activity/198659757
Jos olet Hepon keskiviikkolenkillä ollut, niin samaa reittiä,
mutta toiseen suuntaan.
Ja huomenna vois ajella hitaasti, ja jos vaan olosuhteet sallivat,
niin vielä hitaammin.
Vuelta Vantaalle menossa minäkin.
Ok, no toi vois olla ihan jees :) Vähän vaihtelua yksin polkemiselle. Ja mä saan kuitenkin vähän kilsoja alle täältä päästä ja ainahan sitä voi heittää ittekseen vähän extraa päälle, jos sille tuntuu.
Mulla vähän luksus fiilis kun kerrankin en ole ketoosissa, niin pystyisin heittämään pidempääkin. Tosin tää tila saattanee nostaa omaa suorituskykyä, tai siis nostaa. Ketolenkeillä ca ollut vähän matkan pituudesta riippuen 22-28km/h siis yksin. Tuun klo 12 sinne mustavuoren mestoille, siis parkkikselle eiks ni?
Voi olla että oon muutaman minsan myöhässä tai sit hyvin etuajassa =) Kiva jos jotain muitakin ilkeää matkalle.
Hei pienellä varauksella saapuminen. Aloin kelaamasn tuota pidempää lenkkiä vielä. Tekis mieli kyllä kun sen verran vähän vapaa-aikaa niitä tehdä. Jos mua ei näy paikalla niin olen päätynyt pidempään riipasuun. Voin laittaa tännekin viestiä jos T luet tätä.
Moikka! Olisko huomenna klo 10 lenkille lähtijöitä? Pikkusen harkitsen vielä huomista, mutta jos isompi porukka olis huomenna lähdössä niin mukana ollaan ;-)
Onko sunnuntaina lenkille tulijoita vai onko kaikki vueltassa? Jos saisi porukkaa niin voisi yrittää ajaa vaikka sellaisen vueltan korvaavan satasen 33-35 keskareilla? Perinteisempikin lenkki toki käy.
Tokkopa se parkkipaikka ihan tyhjä on.
Tuommoiset varjovueltaspeksit käyvät minulle, vaikka lienevät omalta kohtaa hieman ylioptimistiset; täytyy sitten taas pudottua ajatella että olipa hyvää treeniä!
No katsotaan parkkiksella mitkä porukalla on ajohalut ja paljonko on innokkaita vetomiehiä. Mennään sitten tilanteen mukaan.
Löytyiskö seuraa maanantai iltapäivälenkille? Tarkka lähtöaika on neuvoteltavissa.
Huomenna olis tarkoitus ajella. Ennen klo16:00 en kerkiä ainakaan Mustavuoreen..
edit: Jahas, näyttää sääennusteet taas muuttuneen sateisempaan päin http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/details/20120723 Eli jos sataa niin en lähde ajamaan :)
K: Pieni nainen vetää neljääkymppiä ja neljä ukkoa peesaa - mikä se on?
V: Mustavuoren su-lenkkiläiset Uudella Porvoontiellä.
Porukalta löytyi sen verran ajohaluja ja innokkaita vetohenkilöitä (sekä yksi innokas peesaaja) että speksien alapuolelle ei tarvinnut mennä. Maisemia ehdittiin toki vilkaista Emäsalon sillalta ja tauolla käydä Meriaseman kahvilassa.
heh heh ;-) Kiitos vaan, oli mahtava! Kerrassaan ihana lenkki ;-) Ja katos jos pyörä ei kulje sillon ku neljä miestä ajaaa perässä ni millon sitte? ;-) Lisää tätä!!!!
Kiitti kaikille lenkistä, varsinkin tehokkaimmalle vetäjälle! Menomatka pienessä myötäsessä mentiin mukavasti yli 36km/h ja paluumatkalla vastatuulessa saatiin keskari pudotettua takaisin speksien sisälle 34,9km/h. Mukavaa vaihtelua sunnuntailenkeille. Ensimmäistä kertaa itsekin pääsi Emäsaloon polkemaan ja hienot oli maisemat!
Kiitokset upeasta lenkistä ja hyvistä vauhdeista. Tuli minunkin ekaa kertaa käytyä Emäsalon komealla sillalla. Hetkittäin olin ihan limiiteillä, mutta sitten aina jostain löytyi uusia voimia. Ja olihan siinä pari kohtaa, jossa ilman avustusta olisin tippunut, joten kiitokset jeesauksesta, että pääsin mukaan kelkkaan.
En ole varma viittasiko kuovi vaatimattomana miehenä "innokkaalla peesaajalla" itseensä vai muhun, mutta totuus on kuitenkin se, että kaikki kyllä vetivät, mutta minä reilusti vähiten, ehkä kokonaiset 5km koko matkasta.
Näitä joskus lisää. Ja joo, Taikan vauhti oli aikas tyrmäävää.
No okei, sitten meitä ainakin tuossa vauhdissa vähemmän innokkaita vetomiehiä oli mukana kaksi.
(Muutenhan on niin että puhtaasti kestävyysurheilusuorituksen kannalta aamupuurolautaselliset voittavat iltaviinilasilliset.)
Tämänpäiväisen sadeharmauden jälkeen on luvassa jälleen aurinkoista (mutta tuulista). Vetomiehiä ja peesaajia mahtuu vielä ti-lähtöön klo 18!
Hyvin mahdollista että vettä tulee jos lähtee klo 18 liikkeelle. Mä luottaisin kuitenkin näihin kahteen enemmän kun forecaan sateen ennustuksiin:
http://www.yr.no/place/Finland/South...r_by_hour.html
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Hels...w&station=2998
Hei kuulkaas! Kaikki creditit mun sunnuntaisesta vauhdista kuuluu vahvasti vetäneille kanssapolkijoille, joiden perässä sai säästellä voimia ja sitten omilla muutamilla lyhyillä vetovuoroilla pistää kaikki peliin! Mun vauhti perustui siis täysin porukkaan ja muihin vahvoihin polkijoihin ;-) Mua näkyy yhteislenkillä aikaisintaan ensi viikon loppupuolella. Toivottavasti saadaan sillon taas hyvä lenkkiporukka kasaan ;-)